دومین برند با ارزش دنیا، مایکروسافت یا گوگل؟
در حالی که ارزش کمپانی اپل به ۷۶۰ میلیارد دلار می رسد و در جایگاه اول در میان با ارزش ترین برندهای جهان قرار گرفته، گوگل و مایکروسافت نیز در ماه های اخیر از رشد مناسبی بهره برده و توانسته اند درآمدهای بالایی کسب نمایند.
دیجیا تو : در حالی که ارزش کمپانی اپل به ۷۶۰ میلیارد دلار می رسد و در جایگاه اول در میان با ارزش ترین برندهای جهان قرار گرفته، گوگل و مایکروسافت نیز در ماه های اخیر از رشد مناسبی بهره برده و توانسته اند درآمدهای بالایی کسب نمایند.
در نتیجه ارزش سهام آنها نیز بالاتر رفته و حال این دو کمپانی که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارند، بعد از اپل تلاش می کنند که در مبارزه ای تنگاتنگ، جایگاه دوم را از آن خود نمایند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
گوگل با رشدی ۳.۵۶ درصدی، حال ارزشی برابر با ۳۸۵.۵۹ میلیارد دلار دارد؛ در آن طرف ماجرا اما مایکروسافت با ۹.۴۷ رشد، در حال حاضر ۳۸۹.۲۴ میلیارد دلار می ارزد.
با توجه به ارائه گزارش مالی گوگل در روز جمعه، این شرکت نتوانسته به اندازه کافی از منبع درآمد اصلی اش یعنی تبلیغات در جستجوها، درآمد داشته و پیشبینی ها در خصوص درآمد بالاتر را به حقیقت تبدیل نماید. اما از طرف دیگر، رشد مربوط به سرویس های ابری افزایش داشته.
گوگل و مایکروسافت با به دست آوردن جایگاه دوم در میان شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی، در اصل جایگاه دوم در میان با ارزش ترین برندها (فعال در همه زمینه ها) را به دست می آوردند.
در مقطع زمانی مشابه در سال گذشته، جایگاه دوم در اختیار شرکت Exxon Mobil بود اما امسال با توجه به رشد بسیار بالای هر سه شرکت اپل، مایکروسافت و همچنین گوگل، سه برند برتر جهان از آن شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی خواهند بود. لازم به ذکر است که اپل در سال ۲۰۱۰ توانست از لحاظ ارزش کلی، از مایکروسافت پیشی بگیرد.
در نتیجه ارزش سهام آنها نیز بالاتر رفته و حال این دو کمپانی که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارند، بعد از اپل تلاش می کنند که در مبارزه ای تنگاتنگ، جایگاه دوم را از آن خود نمایند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
گوگل با رشدی ۳.۵۶ درصدی، حال ارزشی برابر با ۳۸۵.۵۹ میلیارد دلار دارد؛ در آن طرف ماجرا اما مایکروسافت با ۹.۴۷ رشد، در حال حاضر ۳۸۹.۲۴ میلیارد دلار می ارزد.
با توجه به ارائه گزارش مالی گوگل در روز جمعه، این شرکت نتوانسته به اندازه کافی از منبع درآمد اصلی اش یعنی تبلیغات در جستجوها، درآمد داشته و پیشبینی ها در خصوص درآمد بالاتر را به حقیقت تبدیل نماید. اما از طرف دیگر، رشد مربوط به سرویس های ابری افزایش داشته.
گوگل و مایکروسافت با به دست آوردن جایگاه دوم در میان شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی، در اصل جایگاه دوم در میان با ارزش ترین برندها (فعال در همه زمینه ها) را به دست می آوردند.
در مقطع زمانی مشابه در سال گذشته، جایگاه دوم در اختیار شرکت Exxon Mobil بود اما امسال با توجه به رشد بسیار بالای هر سه شرکت اپل، مایکروسافت و همچنین گوگل، سه برند برتر جهان از آن شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی خواهند بود. لازم به ذکر است که اپل در سال ۲۰۱۰ توانست از لحاظ ارزش کلی، از مایکروسافت پیشی بگیرد.
پ
ارسال نظر