۱۹۹۰۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازداشت سارق ۷۰ خودرو در غرب تهران

رییس کلانتری ۱۳۴شهرک قدس از دستگیری سارق سابقه داری که به بیش از ۷۰ دستگاه خودروی سواری در محدوده شهرک غرب دستبرد زده و اموال و اجناس درون آن را ربوده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کلانتری ۱۳۴شهرک قدس از دستگیری سارق سابقه داری که به بیش از ۷۰ دستگاه خودروی سواری در محدوده شهرک غرب دستبرد زده و اموال و اجناس درون آن را ربوده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید کفراشی در این‌باره گفت: در پی بروز سرقت‌های متعدد لوازم و محتویات خودرو که باعث نارضایتی شهروندان و ساکنان منطقه نیز شده بود، تیمی ویژه از ماموران تخصصی کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس برای رسیدگی به این موضوع تشکیل و پیگیری آن را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری و برخورد با سارق یا سارقان ادامه داشت، گفت: در بررسی تخصصی صحنه‌های سرقت و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد اغلب سرقت‌های لوازم و محتویات توسط یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکی رنگ اتفاق افتاده است اما به علت واضح نبودن پلاک و نیز مخدوش بودن آن امکان شناسایی کامل پلاک خودروی سارق مقدور نبود.

رییس کلانتری ۱۳۴شهرک قدس با بیان اینکه در این خصوص عوامل تخصصی با بررسی دقیق و اقدام آزمون و خطا نسبت به استعلام پلاکها اقدام کردند، گفت: در نهایت ماموران موفق به استخراج یک شماره پلاک که با نو ع و رنگ خودرو سارق مطابقت داشت شدند که پس از استعلام پلاک مشخص شد خودرو متعلق به شخصی به هویت جواد است و وی دارای سوابق کیفری متعدد در رابطه با سرقت است.

کفراشی ادامه داد: یا کسب این اطلاعات عوامل تخصصی کلانتری نسبت به پوشش اطلاعاتی محل زندگی متهم و تردد افراد در آن اقدام کردند که با بررسی‌ها و مراقبت‌های شبانه و نیز شناسایی زمان ورود و خروج ساکنان مشخص شد، هرروزه تعداد زیادی افراد معلوم الحال در محل مذکور تردد دارند. تا اینکه در ساعت ۸ صبح روز سی‌ام فروردین ماه امسال نسبت به پوشش محل اقدام شد و در حوالی ساعت ۱۳ همان روز هنگام خروج متهم به همراه خودروی شخصی‌اش نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با اشاره به بازرسی از خودروی متهم، گفت: پس از بازرسی خودرو اموال مسروقه زیادی که متهم برای فروش در خودرو گذاشته بود کشف و ضبط شد، همچنین در بازرسی از انباری منزل وی نیز اموال مسروقه زیادی شامل لاستیک خودرو، رینگ، باند، ساب وآمپلی فایر و ... کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت، گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم صریحا به جرم خود اقرار و به حدود ۷۰فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و گفت که ساعات پایانی شب با خودروی شخصی‌اش به خیابان‌ها رفته و با تخریب شیشه خودروها اقدام به سرقت اموال کرده است.

رییس کلانتری ۱۳۴شهرک قدس با بیان اینکه مالخر این فرد نیز شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری‌اش در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۴۲ نفر شاکی نیز تاکنون شناسایی شده‌اند که ضمن حضور در یگان نسبت به شناسایی اموال خود اقدام کرده‌اند.

به گفته کفراشی پرونده متهم برای پیگیری بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است و مالباختگان و شکات احتمالی باید برای پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج