جاباما
۱۹۹۰۳۰
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

جوان ۲۵ ساله یاسوجی دوباره زنده شد!

جوان ۲۵ ساله یاسوجی پس از اینکه قلبش یک ساعت از کار افتاده بود، به طرز معجزه آسایی دوباره شروع به کار کرد و اکنون نیز در سلامت کامل به سر می برد.

مجله مهر: جوان ۲۵ ساله یاسوجی پس از اینکه قلبش یک ساعت از کار افتاده بود، به طرز معجزه آسایی دوباره شروع به کار کرد و اکنون نیز در سلامت کامل به سر می برد.

چند روز پیش در یک درگیری حدود ۱۰ تا ۱۵ تیر ساچمه ای به بدن یک جوان ۲۵ ساله در یاسوج اصابت کرد که برخی از این گلوله ها ریه او را مورد هدف قرار داد و دو گلوله دیگر نیز قلبش را از دو ناحیه سوراخ کردند.

پزشکان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، قلب وی را باز کرده و درحال ترمیم بودند که ناگهان از کار افتاد و تا یک ساعت با کمک پزشکان دیگر قلب او را ماساژ می دادند.

دکتر «رهنما»جراح عمومی بیمارستان شهید بهشتی است که این جوان را درمان کرده او به ما توضیح داد: «از لحاظ پزشکی وقتی قلب یک انسان ده دقیقه کار نکند، خون به مغز او نمی رسد و در نهایت آن فرد می میرد.

اما پزشکان اتاق عمل، ماساژ قلب او را ادامه دادند شاید چون جوان بود و نمی خواستند عملیات احیا را متوقف کنند به همین دلیل آنقدر این ماساژ قلب ادامه پیدا کرد که ناگهان قلب این جوان احیا شد و شروع به کار کرد .در این اتفاق نادر، معجزه رخ داده است چون حتی جراحان دیگر گفتند که دیگر نمی توان برای او کاری کرد.»

رهنما می گوید: «در علم پزشکی یاد گرفته ایم که هر انسانی تنها ده دقیقه بعد از مرگ قلبش زنده می ماند اما این فرد یک ساعت طاقت آورد و اکنون حال او بسیار خوب است.»

فرشید ۲۵ ساله پس از ده روز بستری شدن در بیمارستان، روز گذشته ۵ اردیبهشت ماه در سلامتی کامل مرخص شد و چیزی از این رفت و برگشتش به دنیای دیگر در خاطرش نیست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متشکرم پزشک خوب

      پاسخ ها

      • طُرفه

        اول خدا بعد پزشک!

    • arash

      بایدقدردان بعضی ازاطبایی شدکه به شغل ومریض ومردم اهمیت میدهندثابت شده است حتی فوق تخصص هایی که فقط جنبه مادیات برایشان مهم است به مریض فقط به عنوان کیسه پول مینگرند.خسته نباشیدعزیزان ایثارگر

    • sadeghi

      فکرکردیدمثل سریال خرافاتی 5کیلومترتابهشته. چیزی یادش بماند

    • بدون نام

      خواست خدا بود......

    • زیبا

      خدا رو شکر .....امیدوارم همه ی جوونها سالم وسرزنده باشند الهیییییییی

    • امیر

      قابل توجه معترضان به سریال در حاشیه . کامنتهای بالا رو بخونید و متوجه میشید که مردم فرق بین پزشک خوب و بد رو میدونن و قدر دان هستند و با یک سریال طنز همه پزشکان رو با یک چوب نمیزنند . با تشکر از برترینها برای درج این خبر مثبت .

    • سید

      بالاخره سریال حاشیه تاثیرگذاربود دکتراکمی به خودشون اومدن

    • امیر

      قابل توجه معترضان به سریال در حاشیه . کامنتهای بالا رو بخونید و متوجه میشید که مردم فرق بین پزشک خوب و بد رو میدونن و قدر دان هستند و با یک سریال طنز همه پزشکان رو با یک چوب نمیزنند . با تشکر از برترینها برای درج این خبر مثبت .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج