۱۹۹۰۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت همه‌جانبه نژادفلاح از برانکو

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: مربیان بزرگ اصولا در شرایط بحرانی تیم‌ها کارشان را آغاز نمی‌کنند و زمانی سرمربیگری تیمی را می‌پذیرند که فصل تمام شده و زمان نقل و انتقالات باشد.

خبرگزاری تسنیم: محمدحسین نژادفلاح در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت‌الله خطیب در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع خبرنگاران گفت: تواضع و فروتنی و اهداف ورزشی مرحوم خطیب در مواقعی که مدیریت باشگاه پرسپولیس و فدراسیون کشتی را برعهده داشت، ستودنی بود و توانست اقدامات خوبی را در ورزش کشور انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که در نهایت پرسپولیس اولین امتیازش را با برانکو ایوانکوویچ کسب کرد و چه نظری در این باره دارد، تصریح کرد: برانکو مربی بزرگی است و واقعا بزرگی کرد که خواهش مرا پذیرفت و در این مقطع هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت. مربیان بزرگ اصولا در شرایط بحرانی تیم‌ها کارشان را آغاز نمی‌کنند و زمانی سرمربیگری تیمی را می‌پذیرند که فصل تمام شده و زمان نقل و انتقالات باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بار دیگر باید از برانکو تشکر کنم که بزرگواری کرد و خواهش مرا پذیرفت و او در حقیقت فرصت مناسبی نداشته تا بتواند تیم را در اختیار داشته و آنطور که می‌خواهد بازیکنان را آماده کند.

نژادفلاح درباره اینکه برانکو، پیام صادقیان را به دلیل بی‌انضباطی در اختیار باشگاه قرار داده است، گفت: من کاری به صادقیان ندارم و تابع تصمیم سرمربی تیمم هستم. اگر برانکو تصمیم به اخراج ۱۱ بازیکن هم بگیرد من به تصمیم او احترام خواهم گذاشت.

وی درباره حرکت ناپسند محمدرضا خانزاده و درگیری او با یک هوادار در قطر و استفاده از الفاظ ناشایست خاطرنشان کرد: هواداران سرمایه واقعی پرسپولیس هستند و من بابت رفتار ناپسندی که خانزاده داشت از همه آنها و جامعه ورزش عذرخواهی می‌کنم. کاری که خانزاده انجام داد واقعا جای دفاع ندارد. هیچ بازیکنی نباید به خودش اجازه دهد به هوادار توهین کند، مخصوصا اگر بازیکن باشگاه پرسپولیس باشد. من بابت این بی‌حرمتی بار دیگر از هواداران عذرخواهی می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج