۱۹۹۱۱۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

این لیگ شبیه فوتبال محلات است

امیر عابدینی تعبیر فوق‌‌‌العاده‌ای از بازی تیم‌های استقلال و پدیده مشهد دارد.

خبر ورزشی: امیر عابدینی تعبیر فوق‌‌‌العاده‌ای از بازی تیم‌های استقلال و پدیده مشهد دارد. او می‌گوید وقتی این بازی را دیدم، دوست داشتم تلویزیون را از جا بردارم و بکوبم توی سرم‌‌؛ بس که این بازی بی‌در و پیکر بود و کیفیت نداشت. متأسفم که لیگ ما شبیه محلات شده است.

عابديني كه يكي از مديران فوتبالي ماست، بي‌ترديد فرق ميان بازي خوب و بد را مي‌فهمد اما شما فكر مي‌كنيد مربيان استقلال درباره آن بازي چه گفتند؟ آنها كلي از بازيكنان‌شان تشكر و اعلام كردند كه بازي، بازي خوبي بود و ما مي‌توانستيم در نيمه دوم پديده را شكست بدهيم. آقايان گفتند كه موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم اما از فرصت‌ها استفاده نكرديم.

راستي اين همه صحنه‌هاي ناب در بازي استقلال و پديده مشهد بود و ما نديديم؟ اين همه فرصت گلزني استقلال داشت و امير عابديني نديد؟ استقلال چند گل بايد به پديده مي‌زد و خود پديده نديد؟ پس نيمه اول آن بازي چي؟ وقتي پديده همه‌كاره زمين بود، حاكم توپ و ميدان‌‌؛ چرا مربيان استقلال آن بخش از بازي را نديدند؟

عابديني درست مي‌گويد. نه فقط بازي‌هاي استقلال كه اغلب بازي‌هاي ليگ اين كيفيت نازل را دارد. در واقع دولت براي فوتبالي هزينه مي‌كند كه نه زيباست و نه قابليت جذب تماشاگر را دارد. اين فوتبالي است كه تماشاگر هيچ تفاوتي ميان ليگ‌برتر و ليگ آزادگان آن نمي‌بيند چون كيفيت همه بازي‌ها شبيه هم است.

يك حرف تكراري را تقريباً از همه اهالي فوتبال به طور مداوم مي‌شنويم‌‌؛ اينكه سطح مربيان و بازيكنان ما تفاوت آنچناني ندارد و همه تقريباً مشابه يكديگرند. وقتي بازيكن و مربي شبيه هم باشند، طبيعي است كه ميان تيم‌هاي ليگ اختلاف فني چنداني وجود ندارد. پس بازي‌هاي بي‌كيفيت و بي‌هيجان مختص استقلال نيست.

اين دردي است كه به استخوان فوتبال ايران رسوخ كرده و استقلال تنها از آن رنج نمي‌برد. چند تيم در ليگ داريم كه شرايط نسبتاً بهتري در قياس با بقيه دارند‌‌؛ مثلاً مي‌توانيم از ذوب‌آهن و نفت تهران نام ببريم كه كوشش‌هاي اين تيم‌ها براي ارائه فوتبالي قابل تحمل و زيبا قابل تحسين است اما مابقي بازي‌هاي ليگ چنگي به دل نمي‌زنند.

ما نمي‌دانيم مربياني كه بازي‌هاي تيم‌شان را زيبا مي‌بينند، اساساً كدام بازي را نگاه مي‌كنند‌‌؛ ما كه حتي يك بازي خوب از تيم‌شان نديده‌ايم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      با سلام و تشکر از سایت خوبتون
      من بازی را دیدم
      باور کنید من احساس میکردم تبانی کردن که استقلال ببره بازی را.
      نشسته بودیم بازی را نگاه میکردیم و همش میگفتیم که توپم که خود بازیکنان پدیده میدن به استقلالی ها.در خلال بازی اگه دقت کنید بسیاری از توپ ها نزدیک دروازه پدیده لو میرفت ولی دریق از یک بازی خوب.
      من فکر میکنم اگه گل را هم خالی میکردن بازیکنان استقلال نمیتونستن گل بزنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج