۱۹۹۱۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نمایندگان مجلس یارانه نقدی می گیرند؟

اخیراً گفته شده نمایندگانی که به دولت فشار می‌آورند تا یارانه نقدی افراد پردرآمد جامعه را حذف کند، خودشان یارانه دریافت می‌کنند!

مشرق نیوز: اخیراً گفته شده نمایندگانی که به دولت فشار می‌آورند تا یارانه نقدی افراد پردرآمد جامعه را حذف کند، خودشان یارانه دریافت می‌کنند!

در همین زمینه جعفر قادری رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در این رابطه به باشگاه خبرنگاران می‌گوید: اخیراً‌ شنیدم که به نمایندگان اتهام می‌زنند و می‌گویند نمایندگانی که معتقدند یارانه افراد پردرآمد حذف شود، خودشان یارانه می‌گیرند.

وی می‌افزاید: مطمئن باشید حداقل آن دسته از نمایندگانی که به دولت فشار می‌آورند تا یارانه افراد پردرآمد را حذف کند، یارانه دریافت نمی‌کنند.

نماینده مردم شیراز تصریح می‌کند: اگر واقعاً این دسته از نمایندگان یارانه دریافت می‌کردند، دولت حتماً اسامی آن‌ها را اعلام می‌کرد.

وی در مورد این که چند درصد از نمایندگان مجلس یارانه دریافت می‌کنند، می‌گوید: در مرحله دوم خوداظهاری برای دریافت یارانه که در دولت یازدهم اتفاق افتاد، بعید می‌دانم کسی از نمایندگان مجلس یارانه بگیرد، حداقل من نشنیدم و ندیدم.

قادری تصریح می‌کند: شاید در دولت قبلی که یارانه را پول امام زمان (عج) می‌دانستند، تعدادی از نمایندگان یارانه می‌گرفتند اما در دولت فعلی بعید می‌دانم نماینده‌ای یارانه بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج