۱۹۹۱۵۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

یک مرجع تقلید: اسلام از قانون جدا نیست

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان انتظامی کشور، گفت: ایشان دیروز فرمودند که همه ما مسئول اجرای احکام اسلامی هستیم؛ پس مسئولان نباید با سخنان خود اسلام و قانون را ۲ مقوله جدا از هم بدانند.

خبرگزاری حوزه: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان انتظامی کشور، گفت: ایشان دیروز فرمودند که همه ما مسئول اجرای احکام اسلامی هستیم؛ پس مسئولان نباید با سخنان خود اسلام و قانون را ۲ مقوله جدا از هم بدانند.

وی روز دوشنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم افزود: مسوولان کشوری باید از هر گونه سخنان حاشیه ساز پرهیز کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران، دارای نظامی ممتاز از جمیع جهات بوده و سخنانی که در روزهای اخیر در جامعه مطرح شده، موجب ایجاد حاشیه هایی در کشور شده است.

آیت الله نوری همدانی مخاطب اصلی نامگذاری سال را مسئولان کشور دانست و گفت: مسئولان باید از طرح سخنان حاشیه ساز اجتناب کرده و در راستای تحقق شعار همدلی و همزبانی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: قانون اساسی ما برگرفته از موازین اسلامی است و این که گفته می شود وظیفه نیروی انتظامی اجرای احکام اسلامی نیست به این معناست که امر به معروف و نهی از منکر انجام نشود؛ در حالی که این فریضه الهی، وظیفه ای همگانی بوده و همه باید ملزم به اجرای آن باشند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی، اظهار داشت: این سازمان مسئولیت اجرای امنیت اخلاقی و اجتماعی را در جامعه بر عهده دارد و این عزیزان باید در انجام وظایف اسلامی خود با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی کوشا باشند.

آیت الله نوری همدانی در پایان تاکید کرد: اجتناب از سخنان حاشیه ساز در جامعه و التزام به اصل وحدت حول محور ولایت فقیه از نکاتی ضروری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج