جاباما
۱۹۹۲۲۷
۱ نظر
۵۳۶۹
۱ نظر
۵۳۶۹
پ

مکان‌های اسرارآمیز برای علاقه‌ مندان به جادو!

آیا کسی پیدا می شود که به دنیای سحر و جادو روی خوش نشان ندهد؟ امروزه موفقیت فیلم هایی چون «ارباب حلقه ها» و «هری پاتر» بیش از پیش نشان داده است علاقه مردم به عالم جادوگری حد و مرزی نمی شناسد.

سایت نیکو - ترجمه امیر میرزا رضایی: آیا کسی پیدا می شود که به دنیای سحر و جادو روی خوش نشان ندهد؟ امروزه موفقیت فیلم هایی چون «ارباب حلقه ها» و «هری پاتر» بیش از پیش نشان داده است علاقه مردم به عالم جادوگری حد و مرزی نمی شناسد.

مکان‌های اسرارآمیز برای علاقه‌ مندان به جادو!

زمانی که نام جادوگر یا ساحره بر زبان جاری می شود، احتمالا هالووین در افکار مردم تداعی می شود. اما سحر و جادو تنها به ماه اکتبر خلاصه نمی شود. مطالعه موارد زیر برای افراد علاقه مند به مکان های رمزآلود و سحرآمیز خالی از لطف نخواهد بود.

کاخ رز هال (Rose Hall)، جامائیکا

مکان‌های اسرارآمیز برای علاقه‌ مندان به جادو!

عقیده بر آن است که روح خانمی به اسم آنی پامر در این کاخ پرسه می زند. گفته می شود پدر و مادر آنی زمانی که وی کم سن و سال بود، به علت تب زرد جان خود را از دست دادند. دایه آنی حضانت وی را به عهده گرفت و آیین وودو و جادوگری را به او آموخت.

شهر سالم (Salem)، ایالت ماساچوست در شمال آمریکا

مکان‌های اسرارآمیز برای علاقه‌ مندان به جادو!

شاید بتوان سالم معروف به شهر سحر و جادو را معروف ترین شهر در زمینه فعایت های جادوگری دانست. این شهر در سال ۱۶۹۲ شهرت یافت، یعنی زمانی که یک گروه دختر علیه اشخاصی که فعالیت جادوگری (موسوم به جادوگری سالم) داشتند، اقامه دعوی کردند. دادگاه ۲۴ نفر از این اشخاص را به جرم جادوگری محکوم کرد.

تور تفریحی ویچز برو (Witches Brew)، نیواورلئان، ایالت لوئیزیانا در آمریکا

مکان‌های اسرارآمیز برای علاقه‌ مندان به جادو!

تور ویچز برو افراد را به نقاط جادویی شهر نیواورلئان، مثل آرامگاه ها، کلیساها، موزه های آیین وودو و خانه های مشکوک به حضور ارواح هدایت می کند.

دنیای جادوگری هری پاتر، شرکت فیلم سازی یونیورسال استودیوز، اورلاندو در ایالت فلوریدا

مکان‌های اسرارآمیز برای علاقه‌ مندان به جادو!

دنیای جادوگری هری پاتر به منزله بهشت علاقه مندان به سحر و جادو است. در این پارک، مدرسه هاگوارت درست همانند چیزی که در فیلم های هری پاتر می بینید، بازسازی شده است.

مراسم نُچه دِبروهاس (Noche de Brujas) یا شب جادوگران، کاتماکو در مکزیک

مکان‌های اسرارآمیز برای علاقه‌ مندان به جادو!

شهر کوچک کاتماکو (Catemaco)، نزدیک دریاچه لاگونا کاتماکو، خانه جادوگران محسوب می شود. آیین ها و مراسم جادوگری خاصی در این شهر به طور سالانه برگزار می شود که «نچه دبروهاس» معروف ترین آنها به شمار می آید. این جشن همانند مراسم ماردی گرا (سه شنبه چرب) است که در ماه می برگزار شده و در آن مردم به صورت دسته جمعی به خوردن غذا ها و نوشیدنی های خاص و رقص و پایکوبی می پردازند.

جشن بین المللی جادوگران (Witchfest)، شهرک کرایدون انگلیس

مکان‌های اسرارآمیز برای علاقه‌ مندان به جادو!

جشن ویچ فست نوامبر هر سال در شهرک کرایدون (Croydon) خارج از لندن برگزار می شود و به عقیده بسیاری بزرگترین آیین جادوگری دنیا تلقی می شود.

قلعه تینتاجل (Tintagel)، در ناحیه کرن وال انگلیس

مکان‌های اسرارآمیز برای علاقه‌ مندان به جادو!

این قلعه در قرن سیزدهم بر روی صخره های نزدیک سواحل شمالی کرن وال (Cornwall) ساخته شده است و یک قبر صد متری زیر آن قرار دارد که فقط در جزر و مدهای خفیف دیده می شود. افسانه ها حاکی از آن است که شاه آرتور زمانی که به دنیا آمد توسط جادوگر مرلین (Merlin) در این قبر مخفی شد تا به دست دشمن نیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • prancess

      آیا کسی دعانویس سراغ داره؟خواهش می کنم کسی را سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خواهم که از طرف دشمنان فامیلی ایجاد شده است. اگر بتواند کارم را حل کند ۵۰۰ شیرینی می دهم . فرنیا هستم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج