۱۹۹۲۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انریکه: رئال مادرید خیلی به ما نزدیک است

بارسلونا تنها ۵ هفته تا قهرمانی لالیگا فاصله دارد. این تیم فردا شب در نوکمپ باید به مصاف ختافه برود.

ورزش سه: بارسای صدرنشین، بازی قبلی خود را مقابل اسپانیول پیروز شد تا با توجه به برد رئال مقابل سلتا، همچنان دو امتیاز، اختلاف این دو رقیب همیشگی در صدر جدول باشد.

لوئیس انریکه در نشست خبری بازی مقابل ختافه گفت:" در بارسلونا حد و مرزی برای کسب افتخار وجود ندارد و ما برای فتح همه جام ها می جنگیم. فکر می کنم تیم، کار خودش را تا بدینجا به درستی انجام داده اما باید صبر کنیم و ببینیم که در انتها چند جام کسب می کنیم. اینگونه می توانیم در مورد عملکرد خودمان در طول فصل ارزیابی بهتری داشته باشیم.

فردا بازی حساسی مقابل ختافه پیش رو داریم. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید با جدیت و انگیزه مقابل این تیم حاضر شده و پیروز بازی شویم.بازیکنان خیلی خوب می دانند که در چه مقطع حساسی از فصل قرار داریم و اجازه اشتباه و دست کم گرفتن هیچ حریفی را نداریم. مقابل هیچ تیمی کار ساده ای پیش رو نخواهیم داشت."

انریکه در مورد بازگشت فرمالن به تمرینات پس از مدت ها دوری به دلیل مصدومیت گفت:" بازگشت فرمالن و بهبودی مصدومیت او خبر بسیار خوبی بود که همه ما دریافت کردیم. او مدافع بزرگی است و مطمئنم که می تواند به ما کمک کند. فرمالن به خوبی تمرین کرده و شانس او برای بازی کردن با دیگران مساوی است."

سرمربی بارسا در مورد حضور مسی در تمام بازی ها و استراحت نکردن او گفت:" چرا مسی در همه بازی ها ۹۰ دقیقه بازی می کند؟ فکر می کنم عملکرد او و گل هایش، به خودی خود، جواب این سوال را می دهند."

بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف بایرنی برود که روز گذشته قهرمانی خود را در بوندسلیگا مسجل کرد. انریکه در این رابطه گفت:" برای من فرقی نمی کرد که بایرن دیروز قهرمان می شد یا کمی دیرتر. اتفاقی است که افتاده. بایرن کارش در بودندسلیگا را به خوبی انجام داد. در نیمه نهایی، سه تیم دیگر هنوز سرنوشت قهرمانیشان در لیگ مشخص نیست. یووه و رئال هم کارشان را خوب انجام داده اند."

انریکه در مورد بازیکنانی که در این فصل کمتر به آنها بازی رسیده گفت:" دوست دارم از همه بازیکنانم استفاده کنم. فکر می کنم تمام آنها شایسته این هستند که برای بارسا به میدان بروند. به شایستگی های هیچکدامشان تردیدی ندارم ولی در هر بازی تنها ۱۱ بازیکن را می توانم از ابتدا به زمین بفرستم و سعی می کنم بهترین تیم ممکن را مقابل حریفان آماده کنم.رئال مادرید خیلی به ما نزدیک است و باید با بهترین ترکیب ممکن، همه بازی های باقیمانده را پیروز شویم."

انریکه در مورد عذرخواهی داور دربی کاتالونیا از بازیکنان اسپانیول بخاطر آفساید اعلام نکردن گل مسی گفت:" فکر نمی کنم اینکه یک داور از بازیکنی عذرخواهی کند مساله مهمی باشد. باید به آن احترام گذاشت."

سرمربی بارسا در مورد شکست شب گذشته سلتا مقابل رئال نیز گفت:" بازی را دیدم. بسیار هم تماشایی و جذاب بود. سلتا خیلی خوب بازی کرد. فکر می کنم عملکرد کادر مربیگری این تیم قابل تقدیر است. دوست داشتم سلتا برنده بازی می شد ولی باید قبول کرد که رئال تیم قدرتمند تری بود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج