جاباما
۱۹۹۲۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازگشت حسینی با شماره صادقیان!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که توسط حمید درخشان از این تیم کنار گذاشته شده بود امروز در درفشی‌فر حاضر شد و پا به پای بازیکنان به تمرین پرداخت.

خبرگزاری فارس: اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی روز گذشته این تیم در کرج امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم.

* تعدادی از بازیکنان تیم پرسپولیس پیش از شروع تمرین در زمین به سپکتاکرا پرداختند.

* مهدی جعفرپور آخرین بازیکنی بود که امروز خودش را به محل تمرین پرسپولیس رساند.

* محمدحسین نژادفلاح مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس امروز از ابتدای تمرین در درفشی‌فر حضور داشت و در اواسط تمرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. وی در زمان حضور در درفشی‌فر در کنار محمود خوردبین روی نیمکت نشسته بود و تمرین را از روی نیمکت تماشا می‌کرد.

* رضا چلنگر مترجم برانکو ایوانکوویچ به دلیل کارهای شخصی در تمرین غایب بود.

* حدود ۵۰ هوادار در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند و تمرین امروز این تیم را از نزدیک تماشا کردند.

* پیام صادقیان که به دلیل مسائل انضباطی از پرسپولیس کنار گذاشته است غایب تمرین امروز بود.

* محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در تمرینات تیمش شرکت کند، در اواخر تمرین با پای گچ گرفته خودش را به درفشی‌فر رساند و مورد تشویق هواداران تیمیش قرار گرفت.

* مدافع پرحاشیه تیم فوتبال پرسپولیس که امروز و با حکم باشگاه حق حضور در بازی‌های تیمش تا اطلاع ثانوی را ندارد در تمرین امروز سرخ‌پوشان شرکت کرد و با بازیکنان تمرین نمود.

* بازیکنانی که روز گذشته مقابل سایپا بازی کرده بودند امروز ریکاوری متنوعی انجام دادند و سپس بعد از حدود یک ساعت تمرین را ترک کردند.

* بازیکنانی که دیروز در ترکیب پرسپولیس حاضر نبودند یک تمرین جدی را زیر نظر کادر فنی خود برگزار کردند.

* محمد عباس‌زاده که به دلیل مصدومیت چند روزی را اختصاصی تمرین می‌کرد در تمرین گروهی امروز سرخ‌پوشان حاضر شد تا نشان دهد مصدومیتش تمام شده است.

* میثم حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در پایان نیم‌فصل اول با نظر حمید درخشان از این تیم کنار گذاشته شده بود امروز و با اجازه برانکو ایوانکوویچ در تمرین حاضر شد و پا به پای بازیکنان تمرین کرد. نکته جالب توجه حضور این بازیکن در تمرین اینجا بود که وی با شماره ۱۱ تمرین کرد که این شماره در لیگ امسال در اختیار پیام صادقیان بود.

* رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد امروز با حضور در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر مراحل آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

* حمیدرضا علی‌عسگری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز با تیمی تمرین نکرد و برای مداوای پایش به کلینیک رفت. مشکل این بازیکن کشیدگی کشاله پا است و این احتمال وجود دارد که او نتواند سرخ‌پوشان را در دیدار روز جمعه مقابل پیکان همراهی کند.

* برانکو ایوانکوویچ امروز در تمرین ساکت‌تر از روهای قبل به نظر می‌رسید اما پانادیچ امروز بیشتر از روزهای گذشته با بازیکنان صحبت می‌کرد و در زمانی که آنها کارهای تاکتیکی را درست انجام می‌دادند به سبک خودش این بازیکنان را تشویق می‌کرد.

* در تمرین امروز پرسپولیس هواداران این تیم فقط بنگر را تشویق کردند و خبری از تشویق سایر بازیکنان نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج