۱۹۹۴۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مدل های جدید تبلت در راه است

سورپرایز در بازار تبلت ها

با پایان نمایشگاه بارسلونا از همین حالا لحظه شماری برای ورود هیجان انگیزترین محصولات دیجیتالی به بازار آغاز شده است. یکی از بهترین های این نمایشگاه مدل تازه ای از سری تبلت های گلکسی که سامسونگ برای آن نامی شبیه به تلفن همراه Note انتخاب کرد.

سورپرایز در بازار تبلت ها

هفت صبح : با پایان نمایشگاه بارسلونا از همین حالا لحظه شماری برای ورود هیجان انگیزترین محصولات دیجیتالی به بازار آغاز شده است. یکی از بهترین های این نمایشگاه مدل تازه ای از سری تبلت های گلکسی که سامسونگ برای آن نامی شبیه به تلفن همراه Note انتخاب کرد. تبلت Note صفحه نمایش بزرگ تری دارد اما از نظر فناوری های به کار رفته می توان در آن وجود تشابه بسیاری با موبایل Note پیدا کرد.

سورپرایز در بازار تبلت ها

پردازنده: جهان دیوانه پردازنده های دو هسته ای شده است. سامسونگ نقش مهمی در نقش بستن این ذهنیت دارد و با سرعتی که از آنها سراغ داریم هیچ بعید نیست تا آخر سال جاری میلادی پردازنده های ۲۵۶ هسته ای! را روی بیلبورد ببرند. گلکسی Note کاملا متناسب با سلیقه بازار طراحی شده چون به پردازنده ای دو هسته ای ساخت Intel و سرعت ۱/۴ گیگاهرتز مجهز است. سامسونگ در کنار این پردازنده از یک حافظه موقت یک گیگابایتی هم کمک گرفته تا رضایت کاربران خود را تضمین کند.

صفحه نمایش: به احتمال خیلی زیاد اپل چند روز دیگر نمونه تازه ای از ipad را معرفی می کند. پیش بینی می شود صفحه نمایش این محصول بسیار خیره کننده خواهد بود. تا آن زمان می توانیم روی برتری های صفحه نمایش Galaxy Note شرط بندی کنیم. سامسونگ همچنان اعتقاد زیادی به صفحه های Capacitive با کیفیت PLSTET دارد. باید کمی منتشر بمانیم و کارایی این صفحه را در اندازه ۱۰/۱ اینچ امتحان کنیم. نکته مهم این است که صفحه نمایش Note برای تجربه ای بهتر از فیلم های مخصوص بهینه سازی شده است. آنها می گویند برنامه های مخصوصی طراحی کرده اند که توانمندی قلم Note را به خوبی نمایش می دهد.

امکانات: از همین حالا تبلت گلکسی Note یک امتیاز ویژه برای خود ثبت کرده است. ممکن است شما حس خوبی از بلندکردن یک صفحه ۱۰ اینچی و گرفتن آن کنار گوشتان برای مکالمه تلفنی نداشته باشید اما از نظر ما که همیشه مجبور بودیم برای شارژ کردن اینترنت همراه مدام سیم کارتمان را عوض کنیم این خبر جذابی به حساب می آید. علاوه بر این می توان روی هندزفری هم حساب باز کرد. به غیر از این تبلت Note قابلیت دسترسی به اینترنت را از طریق GRPS، wifi،

۳G و EDGE امکان پذیر می کند. همچنین می توان به کمک بلوتوث به نقل و انتقال فایل ها پرداخت.

سورپرایز در بازار تبلت ها

دوربین: تبلت Note به دو دوربین مجهز است، اولی که در پشت دستگاه قرار دارد یک دوربین سه مگاپیکسلی با همان کیفیت همیشه سامسونگ است و می توان با کمک آن فیلمبرداری HD انجام داد. دوربین جلویی هم دو مگاپیکسل کیفیت دارد و برای انجام مکالمه های تلفنی به کمک سیم کارت های اپراتور سوم عالی است.

سیستم عامل: وقتی Note به بازار می آید به طور پیش فرض یک آندروید نسخه ۴ رویش نصب شده است. همه ما با این سیستم عامل آشنایی داریم و از کارکردن با آن راضی به نظر می رسیم. در بازی اپلیکیشن های آندروید هم از نظر وسعت و هم از نظر عمق دلایل مهمی برای احساس رضایت ما ردیف می کند. کاربران خاص هم می توانند از همین حالا خودشان را آماده کار کردن با نسخه مخصوص فتوشاپ کنند که به صورت پیش فرض روی تبلت جدید نصب می شود.

+ آندروید نسخه ۴، وزن سبک، درگاه مخصوص کارت حافظه

- کیفیت صفحه نمایش توانایی رقابت با آی پد را ندارد

ویژگی ها: پردازنده ۲ هسته ای، صفحه نمایش ۱۰/۱ اینچی، دوربین سه مگاپیکسلی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج