۱۹۹۵۳۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زمان پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از معوقات فرهنگیان در هفته معلم پرداخت می‌شود، گفت:‌ هنوز ساز و کار اساسی و محتوا برای آزمون استخدام ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش پیش‌بینی نشده است.

خبرگزاری فارس: خسرو نظری رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش بر مبنای قول شفاهی که از معاون اول رئیس جمهور گرفت ۵ هزار نفر را در آموزش و پرورش جذب خواهد کرد.

وی ادامه داد: هنوز مجوزی به صورت عملی در اختیار آموزش و پرورش قرار نگرفته است اما در صورت دریافت مجوز فعالیت آغاز می‌شود آموزش و پرورش نیز در حال طراحی آزمون است.

نظری افزود:‌ افراد پس از برگزاری آزمون، از مهر امسال به مدت ۲ ترم تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان تحصیل خواهند کرد و بعد از آزمون جامع و در صورت احراز صلاحیت و کسب استانداردهای لازم وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

* ممکن است برخی از معوقات فرهنگیان به پایان خرداد ماه برسد

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در خصوص معوقات فرهنگیان افزود:‌ تا آنجایی که اطلاع دارم با حمایت دولت و مساعدت‌هایی که انجام شده است، تعدادی از معوقات فرهنگیان مانند حق‌الزحمه امتحانات و معوقات بازنشستگی پرداخت می‌شود اما ممکن است برخی از معوقات به پایان خرداد ماه برسد.

وی در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان نیز گفت: این طرح بر اساس مطالبات اسناد بالادستی و برای توسعه انگیزش معلم اجرا می‌شود از سوی دولت ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای ۶ ماهه دوم امسال و ۳۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای سال ۹۵، در جهت اجرای آن پیش‌بینی شده است.

نظری با تاکید براینکه طرح رتبه‌بندی معلمان از مهر امسال اجرا خواهد شد، تصریح کرد:‌ عزم وزاتخانه برای عملیاتی کردن رتبه‌بندی معلمان، جدی است.

* اجرای آزمایشی طرح تبلت دانش‌آموزی از مهر امسال

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش در خصوص هوشمندسازی مدارس اظهار داشت: بحث هوشمندسازی هیچوقت متوقف نخواهد شد و همچنان ادامه دارد.

وی به اجرای آزمایشی طرح تبلت دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: این طرح از مهر امسال در تمام استان‌ها شامل یک مدرسه در هر مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم اجرا می‌شود.

نظری تصریح کرد: در مورد مارک، سایز و نوع تبلت هنوز تصمیم‌گیری نهایی نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبر

      مگر فقط معلم ها معوقه دارند یا فقط معلم ها از دولت حقوق می گیرند شما با این کارها می خواهید مردم را در مقابل معلمها قرار دهید و مردم از معلمها دلخور شوندیا چند روز پیش اخبار تلویزیون گفت امسال مدارس 15روز زوتر تعطیل می شود خردادماه زمان برگذاری امتحانات است چه ربطی به تعطیلات زود هنگام دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج