جاباما
۲۰۰۷۷۴
۱ نظر
۵۰۶۷
۱ نظر
۵۰۶۷
پ

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

با راهنمای مصور شیک پوشی ما همراه شوید و ست های مردانه شیک و برازنده را بشناسید.

کافه سینما - یاسمن رضایی: با راهنمای مصور شیک پوشی ما همراه شوید و ست های مردانه شیک و برازنده را بشناسید.

امروزه بسیاری از قوانین قدیم دنیای مد متحول شده و همزمان با پیشرفت تکنولوژی و فرهنگ راحتی، مدهایی با هدف سادگی در عین برازندگی خلق شده اند.نگاهی به برخی از مهم ترین اصول شیک پوشی آقایان در دنیای امروز انداخته ایم و ست هایی زیبا و شکیل که در عین برازندگی، دست و پا گیر نیستند را برای شما به نمایش می گذاریم.

تیپ رسمی بدون کراوات و پاپیون

شاید سی سال پیش، کسی فکرش را نمی کرد ست های رسمی مردان، بدون کراوات و پاپیون مورد قبول قرار گیرد. اما امروزه ست های رسمی روز به روز به سمت ساده تر شدن و راحت تر شدن پیش می روند و بسیاری از فعالان دنیای مد، ست هایی برای مردان امروزی طراحی می کنند که هم شیک باشد و هم آزادی خواهی مردان امروز را ارضا کند. ست های کت و شلوار های با دوخت های مختلف، از قالب های گشاد گرفته تا قالب های اسلیم فیت( تنگ و قالب تن)، با پیراهن های مختلف و بدون نیاز به استفاده از کراوات و پاپیون طراحی شده اند.

همان طور که در تصویر زیر می بینید، کت و شلوارهایی در طیف خاکستری- دودی- قهوه ای انتخاب مناسبی برای مردانی است که می خواهند تیپ های روزمره شان در محل کار و ملاقات با دوستان، برازنده و در عین حال راحت باشد. این طیف رنگی به دلیل خنثی بودن، قابلیت بالایی در ست شدن دارد. شما می توانید یک کت و شلوار خاکستری را با پیراهن ساده سفید بر تن کنید و مثل یک مرد کلاسیک شیک پوش به نظر برسید، یا می توانید آن را با پیراهن های ساده رنگی، به تن کرده و عنصر شادابی را به تیپیتان اضافه کنید. رنگ های سبز، آبی، صورتی و لیمویی، ست های خوبی برای کت و شلوارهای قهوه ای و خاکستری به شمار می رود.

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

سورمه ای، رنگ شیک پوشان

اگر به کلکسیون های برند های برتر مردانه در دنیای مد نگاه کنید، یا به لباس سران کشورها و مقامات بلند پایه و مردان بزرگ و خوش پوش توجه کنید، متوجه می شوید که بسیاری از این مردان خوش پوش، از کت و شلوارهایی با رنگ سورمه و آبی تیره استفاده می کنند. یک شوخی قدیمی در فعالان مد وجود دارد که می گوید روسای جمهور فرانسه و ایتالیا( که از موفق ترین کشورها در صنعت مد به شمار می روند) همیشه سورمه ای به تن می کنند! پس اگر می خواهید شیک باشید، یادتان باشد که برای یک دست کت و شلوار سورمه ای در کمد لباس هایتان جای باز کنید. این کت و شلوار ها همان طور که با یک پیراهن سفید رسمی و کراوات متناسب با آن، می تواند لباس یک رییس جمهور خوش تیپ باشد، با یک تی شرت یقه گرد ساده، می تواند ستی مناسب برای مرد جوانی باشد که می خواهد شیک و برازنده به سر کار یا مهمانی دوستانش برود.

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون



شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

آنچه که هر مردی باید در کمد لباسش داشته باشد: یک تک کت( بلیزر) ساده و یک پیراهن مردانه سفید

اگر یک تک کت ساده خوش دوخت، در طیف سورمه ای و خاکستری داشته باشید که به قالب تنتان می آيد، در واقع چندین دست لباس دارید! این تک کت را می توانید با پیراهن های ساده مردانه، پیراهن های طرح دار و حتی جلیقه و شال و..بیاراید و هر بار ظاهری متفاوت داشته باشید. یک دست پیراهن سفید مردانه هم از واجبات کمد لباس آقایان خوش پوش است زیرا یک پیراهن سفید ساده آهار زده شده، با هر لباسی ست می شود و ظاهری شکیل و آراسته به شما می دهد.

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

تی شرت و کت و شلوار، یک ست اسپرت و جذاب برای مردان امروزی

شاید پوشیدن پیراهن های مردانه یقه دار و آستین بلند در آب و هوای گرم، خیلی راحت نباشد. نگران نباشید، طراحانی چون جورجیو آرمانی به فکر راحتی شما بوده اند و برای این منظور ست هایی خلق کرده اند که در گرمای هوا هم در عین آسایش، برازنده هم باشید. تی شرت های ساده یقه گرد و یقه هفت و ترکیبش با کت و شلوارهای قالب اسلیم فیت و اسپرت، انتخاب مناسبی برای مردانی است که تیپ اسپرت را می پسندند.

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون



همان طور که گفته ایم، امسال سال طرح های راه راه است. از کت و شلوار با راه های باریک و پهن گرفته تا تی شرت های راه راه و ملوانی، از طرح های محبوب و پرفروش سال ۲۰۱۵ است که انتخاب مناسبی برای مردان جوان و آقایان اهل مد به شمار می رود.

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

مد برتر امسال: کت و شلوار و کفش های اسپرت

چند سالی است که بسیاری از طراحان جوان، خصوصا طراحان نیویورکی به استفاده از کفش های اسپرت در فشن شوهای خود، حتی در عالم مد برتر، علاقه نشان داده اند. در سالی که گذشت، کارل لگرفید، از بزرگترین دیزاینرهای جهان که دیزاینر ارشد برند لوکس شنل است، از ست کردن کت و شلوار مردانه و کفش اسپرت هم گذشت و در نمایش مد زنانه خود، کت و دامن هایش را با کفش های اسپرت شنل همراه کرد تا موجی از تحسین را در سراسر دنیا برانگیزد. او با این کار اعلام کرد که به نظرش زنان باید در عین زیبایی، راحت باشند و برای همین، لازم نیست همیشه برای شیک بودن کفش های مجلسی و پاشنه بلند به پا کنند.

امسال بسیاری از برندهای مطرح مردانه، کت و شلوارهای دوخت اسلیم خود را با کفش های راحتی اسپرت و عموما سفید رنگ ست کرده اند. شاید این ست کمی برای شما نامانوس به نظر برسد، اما به سرعت دارد به مد محبوب مردان جوان در تمام دنیا تبدیل می شود. اگر کفش سفید را دوست ندارید، می توانید کت و شلوارتان را با یک کفش راحتی کالج یا حتی یک نیم چکمه اسپرت ست کنید. یادتان باشد، کفش های مجلسی ورنی و طرح دار معمولا برای مجالس شبانه و رسمی استفاده می شوند و استفاده شان در طول روز خیلی زیبا به نظر نمی رسد.

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

آنچه که شما را از دیگران متفاوت می کند: جزییات لباس، از پوشت و شال گرفته تا جوراب

برای متفاوت بودن همیشه لازم نیست، لباس های گرانبها و طرح دار به تن کنید. گاهی با کمی سلیقه می توانید، ستی زیبا و متفاوت خلق کنید. ست کردن جورابی که علاوه بر ست کلی لباس شما، با شلوار و کفش هایتان هماهنگی داشته باشد، استفاده از پوشت تزیینی در جیب روی کت و استفاده به جا از شال می تواند از شما یک مرد شیک پوش بسازد.

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

هارمونی رنگ ها، رمز موفقیت یک ست زیبا و برازنده

درست است که امروزه بسیاری از قوانین دنیای مد شکسته شده اند و بسیاری با هنرمندی هرچه تمام رنگ ها و طرح ها و بافت های مختلف را باهم ترکیب می کنند، اما ایت ترکیب نیازمند دانش، سلیقه و تجربه بالایی است. پس از اگر در دنیای مد مبتدی هستید، یادتان باشد که رعایت هارمونی رنگ ها و بافت های پارچه، هیچ وقت اشتباه از آب در نمی آید. گاهی هم می توانید یک رنگ بلد( جیغ و پررنگ) در حد یک شال یا پوشت،به ست لباستان اضافه کنید تا از یکدستی خارج شوید.

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

از موهبت های دنیای مد در سال ۲۰۱۵: می توان جین پوشید و همچنان شیک و برازنده هم بود.

از آن سال های که فقط شلوار جین مخصوص هیپی ها و هنرمندان بود سال ها می گذرد. حالا جین، به یکی از اصلی ترین لباس ها در سراسر جهان مبدل شده است و به خاطر راحتی و کارایی بالا و قیمت مناسبش در هر قشری، از پیر و جوان و زن و مرد، طرفداران زیادی دارد. امروزه بسیاری از طراحان برتر دنیای مد، حتی آنان که در قسمت لوکس فشن فعالیت می کنند هم از جین در برند های خود استفاده می کنند. پس اگر می خواهید شیک باشید، لازم نیست که حتما کت و شلوار پارچه ای بپوشید. خصوصا سال ۲۰۱۵ که مد جین، دوباره پس از سال ها به سطح اول دنیای مد رسیده است. می توانید شلوار جین خود را با یک کت اسپرت مناسب ست کنید و یا پیراهن جین خود را با کت و شلوار مناسبش، ست کنید. یک مد راحت و ساده و برازنده برای همه سنین.

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیخیال!!!! کت شلوار و کفش اسپرت؟؟؟
      حتمن چندوقت دیگه کت شلوار با صندل و جوراب مد میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج