۲۰۰۸۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تحلیل پورحیدری از عملکرد استقلال

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه ایجاد تغییر در کادر فنی در هفته های پایانی به سود این تیم نیست گفت: باتوجه به اینکه هنوز وضعیت مالکیت باشگاه مشخص نیست نمی شود برای آینده تصمیم گرفت.

خبرگزاری مهر: منصور پورحیدری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه هنوز کسی برای خرید استقلال پا پیش نگذاشته است، گفت: این تصمیم توسط دولت و مجلس گرفته شده و بالاخره باید به سرانجام برسد اما تصور می کنم شرایط برای اینکار مهیا نیست و مشکلاتی از قبیل پخش تلویزیونی، اسپانسر، تبلیغات دور زمین و ... وجود دارد.

وی افزود: شما ببینید پیراهن استقلال و پرسپولیس را در سوپر مارکت ها هم می فروشند. در چنین شرایطی کار سخت است. تصور می کنم دولت باید مثل ترکیه اگر خصوصی‌سازی را می خواهد از سرمایه‌گذارها هم حمایت کند و با وام‌های دیر بازده و کم بازده و اجاره دادن ورزشگاه‌ها به مالک به آنها کمک کند وگرنه با قوانین فعلی واقعا سخت است که کسی بیاید و باشگاهداری کند آنهم بدون مشخص بودن منبع درآمد.

منصور پورحیدری در مورد شایعه اجاره دادن استقلال بدون مزایده به آقای سبک دست گفت: در مورد اجاره دادن استقلال چیزی نشنیده‌ام اما آقای سبک دست در ابتدای فصل خوب شروع کردند تا اینکه بحث خصوصی سازی پیش آمد و کار گره خورد.

وی افزود: ماجرای حق پخش اگر حل نشود این مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت، چه اجاره و چه خریداری شده من شنیده‌ام کنفدراسیون هم روی این ماجرا حساس شده و اگر همچنان بخواهیم به این مسئله رسیدگی نکنیم شاسید ما را از لیگ حرفه ای آسیا کلا کنار بگذارند چون آنجا جای حرفه ای هاست و قوانین خاص حرفه ای ها را هم دارد.

پورحیدری در مورد شایعات پیرامون جابه جایی کادر فنی استقلال افزود: ببینید اولا مسئول این ماجرا آقای افشارزاده است. اما واقعا در این رابطه صحبتی نشده است. همه ما این را می دانیم که تغییر در شرایط کنونی مفید نیست چون آینده ای وجود ندارد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: از منظر جدول امیدمان این است که بتوانیم سهمیه بگیریم واقعا برای دو بازی ما چه کسی را باید جانشین آقای قلعه‌نویی کنیم؟ برای سال بعد هم که الان نمی توانیم تصمیم بگیریم چرا که تکلیف مشخص نیست. در این شرایط نمی‌توانیم برای فرد دیگری تصمیم بگیریم.

مدیر فنی سابق باشگاه استقلال در مورد انحلال کمیته فنی استقلال بعد از ناصر حجازی و کنار گذاشتن خود منصور پورحیدری از مدیریت فنی در ابتدای فصل گفت: مشکلات فوتبال ایران را باید در دو بخش خلاصه کرد: بخش اول همان بود که گفتم یعنی مشکلات مالی و بخش دوم فنی است.

وی ادامه داد: کمیته فنی و مدیر فنی باید حتما وجود داشته باشد و به معنای واقعی مورد حمایت باشگاه باشد تا خریدها بهتر و کمتر و درست تر انجام بگیرد اما فوتبال ایران هنوز به کمیته فنی اعتقاد پیدا نکرده و تنها مدیرعامل و سرمربی را می شناسد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد ورود و خروج بیش از پنجاه بازیکن از استقلال طی سه گذشته گفت: دقیقا کمیته فنی باید جلوی همین رفت و آمدها را بگیرد و با بررسی و زیر نظر داشتن لیگ و تیم‌های امید باشگاه و کشور خریدهای صحیحی داشته باشد. به هر حال لیستی که سرمربی می دهد باید تایید شود اما در فوتبال ایران این موضوع هنوز جا نیفتاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج