۲۰۰۹۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایوانکوویچ: نباید دستم را برای حریفان رو کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با بنیادکار فقط یک هدف داریم و آن هم پیروزی است.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ در مورد دیدار با بنیادکار گفت: بازی با پیکان به من خوشبینی زیادی داد و با روحیه بالا به بازی با بنیادکار می‌رویم، در این مسابقه هم فقط یک هدف داریم و آن هم پیروزی است.

وی در مورد اینکه چه انتظاری از هواداران پرسپولیس دارد، گفت: امیدوارم آنها همانطور که مقابل النصر حامی و یار دوازدهم تیم بودند، روز چهارشنبه هم دوباره ما را حمایت کنند و ما با حمایت آنها بازی خوبی انجام دهیم و بازیکنان نسبت به هواداران ادای دین کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد تمرین بر روی ضربات ایستگاهی گفت: ضربات ایستگاهی جزو برنامه‌های تاکتیکی تهاجمی ماست و مدام روی این مسئله کار می‌کنیم و یکی از تاکتیک‌های ما برای گلزنی است.

برانکو در مورد وضعیت مصدومیت حمید علی عسگر گفت: او امروز تمرین کامل انجام داد و فردا تست نهایی را می‌دهد، امیدوارم که به بازی برسد.

وی در مورد اینکه اگر علی عسگر نرسد، کفشگری دفاع چپ خواهد بود، گفت: آرام آرام، نباید دستم را برای حریفان رو کنم، ما برای هر شرایطی راه‌حلی داریم.

برانکو در مورد شناختش از بنیادکار گفت: سه بازی این تیم را دیده‌ام، مقابل پرسپولیس، لخویا و النصر، آنها به سختی شکست خورده‌اند، ما بازی راحت نداریم، بازی با پیکان، سایپا و لخویا، همگی بازی‌های سختی است.

وی در مورد وضعیت مصدومیت محسن بنگر گفت: بنگر فردا هم باید از پایش عکس بگیرد، او یک ماه است که تمرین نمی‌کند، بنابراین آمادگی جسمانی ندارد، شاید بتوانیم در بازی آخر از او استفاده کنیم، هنوز معلوم نیست. متأسفانه چنین بازیکن باتجربه‌ای را کم داریم، در مسابقه با بنیادکار و استقلال حضور نخواهد داشت، هر چند امیدوارم که به بازی آخر برسد.

وی در مورد کری‌خوانی برای استقلال در دربی گفت: حریف چهارشنبه ما بنیادکار است نه استقلال، مسابقه با بنیادکار مسابقه فصل است، به دربی هم می‌رسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج