جاباما
۲۰۱۰۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهترین دروازه‌بان این فصل لیگ‌ برتر کیست؟

فولاد خوزستان در روز بازگشت اسکوچیچ به انزلی یک رکورد ویژه خلق کرد. در دیدار دراگان با انزلی‌چی‌ها توپی از خط دروازه عبور نکرد تا چهاردهمین کلین‌شیت فولادی‌ها به دست بیاید.

آی اسپورت: فولاد خوزستان در روز بازگشت اسکوچیچ به انزلی یک رکورد ویژه خلق کرد. در دیدار دراگان با انزلی‌چی‌ها توپی از خط دروازه عبور نکرد تا چهاردهمین کلین‌شیت فولادی‌ها به دست بیاید.

رکورد ویژه این دیدار را علیرضا سلیمی تصاحب کرد. سلیمی از بیست و شش دیداری که برای فولاد درون دروازه قرار داشت، موفق به ثبت چهارده کلین شد. آماری عالی برای دروازه‌بان فولاد که حیف به فوتبال ایران دیر معرفی شد. حالا فولاد کمترین گل خورده را بین تیم‌های لیگ برتری دارد. پس از علیرضا سلیمی، این مهرداد طهماسبی است که دوازه کلین شیت را به نام خودش ثبت کرد.

رقابت جالبی هم میان مهدی رحمتی، محسن فروزان و علیرضا بیرانوند است. سه تیم پیکان، استقلال و نفت تهران در ده بازی دروازه‌شان را بسته نگه داشته‌اند. پیکان و نفت تهران در این فصل ۲۵ باز دروازه‌شان را باز شده دیدند اما فروزان ۲۹ گل در این فصل دریافت کرد. در قعر جدول هم تیم راه‌آهن با ثبت چهار کلین شیت به تنهایی در پایین جدول حضور دارد.

پرسپولیس هم با سوشا مکانی مقابل پیکانی که در طول فصل فقط سیزده بار موفق به گلزنی شده، گلی را دریافت نکرد تا ششمین کلین شیت فصل به ثمر برسد. حالا پرسپولیس از این حیث از میان شانزده تیم، چهاردهم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج