۲۰۱۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

مهران مديري بیان کرد

حواشی و ناگفته هایی از "قهوه تلخ"

مهران مديري در مراسم سه شنبه سوم خرداد ماه گفت: حداقل خوبي برنامه‌هاي طنزمان کاهش استرس بوده است. دومين مراسم قرعه کشي آپارتمان‌هاي سريال «قهوه تلخ» با حضور برخي از عوامل آن سه شنبه ( سوم خرداد ماه ) در هتل بين‌المللي هما برگزار شد.

مهران مديري کارگردان «قهوه تلخ» در اين مراسم گفت: يکي از هدف‌هاي اساسي و اصلي من چه زماني که در تلويزيون و چه زماني كه در شبکه نمايشي فعاليت مي‌کردم، کاهش استرس و فشار رواني بر روي افراد بود. مديري همچنين از همه افرادي که در ساخت «قهوه تلخ» همکاري داشتند، تشکر کرد.

حواشی و ناگفته هایی از "قهوه تلخ"

مجيد آقاگليان يکي از تهيه‌کنندگان مجموعه «قهوه تلخ» نيز بيان کرد: اين مجموعه يک کارگروهي است؛ از زماني که پيش توليد شروع شد، تاکنون که با ۶۶ قسمت در خدمت مردم بوديم و به کار خود ادامه داديم و اميدوارم که تا انتها کار را انجام دهيم. وي ادامه داد: افراد زيادي در ساخت «قهوه تلخ» زحمت کشيدند که اگر همدلي آنها نبود شايد «قهوه تلخ» امروز در اين جايگاه نبود. آقاگليان تاکيد کرد: به خاطر اينکه کار به صورت گروهي و با انسجام و همدلي انجام مي‌شود، تاکنون نتايج خوبي را بدست آورده‌ايم.

حميد آقاگليان ديگر تهيه‌کننده سريال «قهوه تلخ» با تاييد صحبت‌هاي برادرش، اظهار کرد: اين مجموعه واقعا يک کار جمعي است و افراد زيادي از ابتداي توليد تا پايان توزيع محصول، فعاليت مي‌کنند.

وي خاطرنشان کرد: توليد مجموعه «قهوه تلخ» بسيار سخت و پرريسک بوده و هست؛ هنگامي که گروه سازنده تصميم گرفتند که اين سريال از طريق شبکه نمايش خانگي عرضه شود شايد بسياري از افراد اين اقدام را يک ريسک و اشتباه مي‌دانستند؛ اما به لطف خدا مي‌بينيم که بعد از گذشت ۲۳ هفته عرضه، در نقطه‌اي قرار گرفتيم که همان دوستان، امروز استقبال مي‌کنند که در اين شبکه فعاليت کنند.

آقاگليان در ادامه گفت: سهم قابل توجهي که «قهوه تلخ» در توسعه و ترويج شبکه نمايش خانگي داشت را نمي‌توان ناديده گرفت و تمام اين موفقيت‌ها مديون مخاطبان فهميده‌اي است که نسخه اصلي سريال را تهيه کرده‌اند.

وي همچنين افزود: محصول همه‌ي اين اتفاقات اين است که امروز مي‌توان شبکه نمايش خانگي را به عنوان پشتوانه سينماي ايران معرفي کرد و اميدوارم با توليد آثار قوي‌تر و جذاب‌تر بتوانيم به همدلي مخاطبان پاسخ مثبتي بدهيم.

سيروس الوند کارگردان سينما و برادر خشايار الوند ‌يکي از نويسندگان سريال «قهوه تلخ» نيز در اين مراسم حاضر بود و عنوان کرد: «قهوه تلخ» حاصل کار جمعي است و مورد توجه تک تک گروه‌هاي سني قرار گرفته است. او همچنين با تاكيد بر ضرورت ساخت چنين آثاري، عرضه‌ي قسمت‌هاي قهوه تلخ را به توزيع آذوقه زمان جنگ در بين مردم تشبيه كرد.

عليرضا کريمي مدير اداره کل تبليغات وزارت ارشاد نيز از اينکه «قهوه تلخ» توانسته است يک بروز خوب براي جامعه هنري داشته باشد، اظهار خوشحالي کرد و گفت: اميدواريم اين حضور، يک رسانه جديد را در کشورمان ايجاد کند؛ شايد اگر رسانه‌يي به رسانه‌هاي ديگر افزوده شود، به نفع جامعه فرهنگي، هنري و اجتماعي کشور خواهد بود. وي همچنين اعلام کرد که تصميم دارند که «قهوه تلخ» را با زيرنويس لاتين به خارج از کشور بفرستند.

اکبر عالمي منتقد و مدرس دانشگاه که در اين مراسم حضور داشت به عنوان آخرين سخنران گفت: اگر برادران آقاگليان عاشق اين سرزمين نبودند مي‌توانستند در خارج از کشور فعاليت کنند، اما براي ارتقاي نمايش در کشور خودشان ماندگار شدند. اين مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: خنداندن مردم به مراتب مشکل‌تر از گرياندن آنهاست؛ اگر در آثار مهران مديري دقت کنيم مي‌توانيم آنها را نقد کنيم نه اينکه نفي کنيم.

عالمي اظهار کرد: مديريت حوزه سينما لطف کردند که اجازه دادند مجموعه «قهوه تلخ» از طريق شبکه نمايش خانگي پخش شود؛ من اين اثر ارزشمند را در کتابخانه شخصي خود حفظ خواهم کرد.

حاشيه‌هاي مراسم
ـ اين مراسم توسط برزو ارجمند و علي لک پوريان اجرا شد.
ـ مجيد آقا گليان از دو خواهر خود که در اين پروژه همکاري کردند تشکر کرد.
ـ در ميان مراسم چند کليپ از پشت صحنه «قهوه تلخ» پخش شد.
ـ برزو ارجمند اعلام کرد که ۸۰ هزار نفر از هنگام ساخت تا توزيع محصول، فعاليت دارند.
ـ سيامک انصاري در بخشي از برنامه بيان کرد که تا سن 11 سالگي دوست داشته است که فضانورد شود.
ـ برزو ارجمند اعلام کرد که به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن به همه بانوان اين پروژه هديه‌اي اهدا خواهد شد.
ـ در اين مراسم مسابقه‌اي بين کودکان حاضر در مراسم برگزار شد که بايد يکي از حرکات «بلدالملک»، «بابا اتي»، «بابا شاه» و يا «اعتمادالملک» را تقليد مي کردند که در نهايت به سه نفر از برندگان يک سکه بهار آزادي اهدا شد؛ يکي از برندگان هم دختر آقاگليان بود.
ـ قرعه‌کشي هر دو دستگاه آپارتمان توسط بازيگران اين سريال صورت گرفت. تلفن همراه برنده اول خاموش بود و برادران آقاگليان اعلام کردند که در زماني ديگر با وي تماس خواهند گرفت. برنده دوم آقايي ۳۲ ساله و جوشکار از شهرکرد بود که مهران مديري خود با او تماس گرفت. وي گفت که متاهل است و خانه ندارد.
ـ محمدرضا گلزار، داريوش اسدزاده، ماهايا پطروسيان و سيروس الوند از مهمانان ويژه مراسم بودند.
ـ رضا فيض نوروزي، سعيد پيردوست، محمدرضا هدايتي، ساعد هدايتي، هادي کاظمي، جواد عزتي، عارف لرستاني، آرام جعفري، شادي و شايان احدي فر، رضا نيک خواه و... از جمله بازيگران «قهوه تلخ» بودند که در مراسم قرعه کشي حضور داشتند. خشايار الوند و امير مهدي ژوله نويسندگان اين مجموعه نيز در برنامه حضور داشتند.
ـ به مناسبت روز زن به بانواني که در مراسم حضور داشتند و نامشان فاطمه يا زهرا بود هديه‌اي اهدا شد.

منبع : ایسنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج