۲۰۱۱۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمیته امداد: ۶ میلیون فقیر در کشور

قائم مقام معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گفت: در حال حاضر شش میلیون فقیر در کشور وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گفت: در حال حاضر شش میلیون فقیر در کشور وجود دارد.

علی شریف‌روحانی در سومین گردهمایی مجامع بانوان خیر و نیکوکار استان چهار محال و بختياري، انقلاب اسلامی ایران را پرچم دار انفاق و کمک به نیازمندان در جهان دانست و گفت: ملت ایران به تاسی از پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت که آنان اولین پرچم داران انفاق و نیکو کاری در عالم هستی بودند سنت حسنه و ماندگار کمک به ایتام و نیازمندان را زنده کردند.

به گفته وی، در حال حاضر ۳۵۰ هزار دانش آموز و ۱۱۰ هزار دانشجو در شبکه حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) ثبت و خدمات آموزشی و تحصیلی به آنان ارائه می‌شود.

شریف روحانی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰۰ هزار حامی در قالب مجامع خیریه از ۳۵ هزار یتیم حمایت می‌کنند گفت: در کل کشور ۷۴۰ مجمع نیکوکاری و خیری از اقشار مختلف شکل گرفته است که ۳۴ مجمع از این تعداد در استان چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

وی به نقش و جایگاه بانوان در ترویج این سنت حسنه اشاره و خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی از زنان به عنوان کانون محبت، عشق و عاطفه یاد می‌شود برهمین اساس زنان و به ویژه مادران در فرهنگ سازی این سنت الهی در خانواده‌ها به ویژه کودکان نقش آفرین هستند.

شریف روحانی یکی از وظایف حکومت اسلامی را تسلط و حکومت بر دل‌ها دانست و گفت: دلجویی و رسیدگی به فقرا و محرومان یکی از مصادیق بارز تسلط حکومت بر دل‌ها و جان‍‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶ میلیون فقیر در کشور وجود دارد، اظهارکرد: این فقرا عائله و تحت پوشش و عنایت نظام هستند چراکه نظامی که برپایه اسلام و عدالت شکل گرفته است نمی‌تواند نسبت به فقرای جامعه خود بی‌تفاوت باشد.

شریف روحانی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد به ایتام تنها مالی و خوراکی نیست، فراهم سازی زمینه برای اشتغال، تامین هزینه‌های تحصیلی، ساخت مسکن، تامین جهیزیه و خدمات از این نوع از جمله دغدغه‌های این نهاد در قبال ایتام دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج