جاباما
۲۰۱۱۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خصوصی سازی به دنبال پیشنهادهای بالاتر

پیش‌بینی ها مبنی بر اینکه سازمان خصوصی سازی خریداران دست به نقد باشگاه پرسپولیس را در انتظار نگه می‌ دارد، موضوعی بود که از روز گذشته خبرش شنیده می‌ شد.

ورزش سه: در شرایطی که موضوع واگذاری دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران در صدراخبار ورزشی قرار گرفته است این طرح با توجه به ابهامات مالی مورد نقد بسیاری از اهالی اقتصاد قرار دارد. موضوع واگذاری برند استقلال و پرسپولیس با قیمت پایه ۲۹۰ میلیارد تومان در حالی که هنوز اثبات نشده فوتبال قابلیت برگرداندن این سرمایه گذاری را دارد، نکته ای است که در نهایت مزایده را با چالش هایی مواجه می‌ کند.

آنچه مسلم است خرید هر یک از این دو باشگاه به قیمت ذکر شده، با توجه به معادلات واقعی اقتصادی به صرفه نخواهد بود و عوامل دیگری مثل عشق یا حس شهرت یا مالکیت طلبی خریداران را به سمت سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیاردی برای این دو باشگاه سوق داده است. در این بین برای باشگاه استقلال هیچ خریدار واقعی و دست به نقدی پیدا نشد و پرسپولیس هم با وجود حضور سه خریدار باز هم مزایده خود را تکرار خواهد کرد تا این بار دو شرکت اصلی که پیگیر خرید باشگاه هستند، با رفع نواقص وارد عمل بشوند.

آگاهان عقیده دارند موضوع عدم تایید خریداران در جلسه امروز به این دلیل است که حالا که ۳ مشتری برای پرسپولیس پیدا شده شاید این سه در رقابت با هم عدد بیشتری را پیشنهاد بدهند. به هر حال باز هم باید تا ۲۹ اردیبهشت صبر کرد و سپس منتظر اعلام نظر هیات واگذاری ماند. در حال حاضر این بیم وجود دارد که به سامان نرسیدند، موضوع واگذاری هر دو باشگاه را از فصل نقل و انتقالات عقب بیاندازد و این مساله ای است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج