جاباما
۲۰۱۲۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عالیشاه: مقتدارانه صعود می‌کنیم

مهاجم جوان پرسپولیس با توجه به حمایت هواداران تیمش را برنده دیدار برابر بنیادکار می‌داند و از اکنون به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا می‌اندیشد.

ورزش سه: امید عالیشاه که تیمش برای صعود به مرحله بعدی نیاز به پیروزی در دیدار روز چهارشنبه برابر بنیادکار دارد درباره این دیدار و شرایط تیمش گفت: بنیادکار یکی از تیم‌های قدر گروه ما بود که با بدشانسی نتوانست در رقابت برای صعود باقی بماند.

وی ادامه داد: برای صعود به مرحله بعدی نیازمند به برد در برابر بنیادکار ازبکستان هستیم و مطمئن هستیم هواداران ما همانند دیدار برابر النصر در کنار ما خواهند بود و با پیروزی در این بازی جواز حضور در مرحله بعدی را به دست خواهیم آورد.

عالیشاه با توجه به شرایط جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: ما در این بازی محکوم به برد هستیم و باید با یک بازی حساب شده و دور از هیجان بنیادکار را شکست دهیم. تمام بازیکنان تمرکز خود را روی این بازی قرار داده‌اند و امیدواریم در کنار آنها جشن صعود را برگزار کنیم.

شماره دو پرسپولیس در ادامه درباره ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس در فصل آینده گفت: قراردادم در فصل آینده به پایان می‌رسد و دوست دارم پرسپولیس را در فصل آینده نیز همراهی کنم و جزو برنامه‌های برانکو برای قهرمانی در فصل آینده باشم. فعلا که صحبتی برای ادامه همکاری با من نشده و البته من امیدوارم در پایان فصل قراردادم را با این تیم تمدید کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج