جاباما
۲۰۱۴۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

غرق شدن در استخرهای بالا شهر!

روزنامه ابتکار در گزارشی نوشت: آیفون را می زنی و وارد می شوی. در حیاط اتومبیل مدل بالایی پارک شده است. از کنار فضای سبز می گذری. در را با لبخند به رویت می گشایند.

روزنامه ابتکار در گزارشی نوشت: آیفون را می زنی و وارد می شوی. در حیاط اتومبیل مدل بالایی پارک شده است. از کنار فضای سبز می گذری. در را با لبخند به رویت می گشایند. صدای موسیقی همراه با عطرهای مختلف به مشام می رسد. ناخودآگاه کمر خود را صاف می کنی. شانه ها را عقب می دهی. اینجا باید شیک وارد شوی. راهنمایی ات می کنند. باز هم صدای موسیقی... بوی عطر و دیگر هیچ!

پله های گردانی که تو را به بالا می برند

از پله های گردان میان سالن بالا می روی. اتاق ها را یک به یک زیر چشمی می پایی. نمی دانی اینجا باشگاه است یا آرایشگاه یا .... باید به اتاق مدیر وارد شوی. جایی دنج به دور از هیاهوی صدای دستگاه های ورزشی و صدای موزیک. وارد می شود. شیک جلوی پایش بلند می شوی، شیک با تو سلام می کند و شیک از حال و احوال این روزهای جوانان شیک می گوید. به قول امروزی ها: خیلی شیک و مجلسی.

اعتماد به نفس بالا

می خواهی ثبت نام کنی. به قول باشگاه بروها، لاکر بگیری و بدنسازی را در آن شروع کنی. باید به رخت و لباس خود هم برسی. باید تغذیه خود را خوب کنی. باید وقتی که کنار کافه مستقر در سالن ورزشی رفتی، دست در جیب خود کنی و حساب خود را شیک تسویه کنی. البته که با همین شیک رفتن و آمدن ها، حس خوبی به تو دست می دهد. از آن حس هایی که شاید اعتماد به نفست را چند برابر کند.

حس خوبی که به تو دست می دهد

ورزش، همیشه به عنوان یک عنصر شادی آفرین در زندگی هر کسی وجود داشته است. وقتی که هالترهای سنگین را بالا و پایین می بری، چنان خون زیر پوستت می دود که گویی زندگی را به تو بخشیده اند. در آینه دور تا دور سالن خود را ورانــــداز می کنی و حس خوبی به تو دست می دهد. از آن حس هایی که دیگر به هیچ چیز بدی فکر نمی کنی جز به هزینه لاکرهایی که در آخر ماه باید بپردازی.

رشته ای به نام بدنسازی

بدنسازی، چند سالی است که در بین جوانان ریشه دوانده است. ریشه ای که آنها به خصوص پسران را بعد از سن بلوغ به همین باشگاه ها می سپارد. اندام زیبا را همه دوست دارند. سرکی کافیست که به باشگاه ها کشیده شود تا همه را خیلی مصمم پای کار با دستگاه ها و فعالیت ببینید. البته بگذریم از مسایلی که گهگاهی در میان باشگاه ها دیده می شود از جمله استفاده نابجای مواد انرژی زا و ....

برای ظاهرم خرج می کنم

امیر علی، یکی از همان پسرانی است که به یکی از باشگاه های معروف زعفرانیه می رود. وی در گفتگو با ابتکار می گوید: حاضرم برای ظاهر خودم حسابی خرج کنم. درآمد خوبی هم دارم و خرج کردن در این باشگاه ها برایم اهمیتی ندارد. طبیعی است که وقتی آدم خوب خرج کند، سرویس خوبی هم بگیرد. دستگاه ها اطمینان بیشتری دارند. مربیان بیشتر به هنرجویان رسیـدگی می کنند. در اینجا خبری از مواد انرژی زا نیست.

مواد انرژی زای مختلف

شاید بهتر باشد که بیشتر در مورد مواد انرژی زا بدانیم. مواد انرژی زا به دو دسته تقسیم می شوند. یک سری مواد غیر مجاز که استفاده از این مواد با نظارت هایی که توسط فدراسیون در باشگاه ها انجام می شود. مصرف آنها به حداقل رسیده و در اکثر باشگاه ها هم برچیده شده است. نوع دیگری از مواد انرژی زا، موادی هستند که به طور طبیعی در خوراکی ها وجود دارد. کافئین از جمله این موادی است که یافت می شود. البته بیشتر بدنسازان ماده ای را مصرف می کنند که به آن «پمپ» می گویند و بیشتر مواد تشکیل دهنده «پمپ» را کافئین تشکیل می دهد. البته کافئین در بیشتر خوراکی ها دیده می شود. خیلی کم در چای و بیشتر در قهوه و شکلات. البته در نوشابه های انرژی زایی که در تمامی سوپرمارکت ها دیده می شود هم این مواد دیده می شود.

کاتالوگی است که ورق می خورد

خانم مدیر با کاتالوگی در دست می آید. توضیحاتی را پی در پی می دهد. چشمانت به کاتالوگ دوخته شده و سعی می کنی خمیده ننشینی. بالاخره اینجا باید به نسبت قیمتش شیک هم برخورد کنی. گوش به توضیحاتش می سپاری. «در اینجا ما خدمات بسیاری را به شما ارائه می دهیم. از باشگاه گرفته تا مشاوره زیبایی و روانشناسی و حتی پزشک تغدیه و پوست و مو هم داریم. اگر مادری به این باشگاه مراجعه کند، فرزندش را در مهدکودک نگهداری می کنیم.» این همه خدمات در یک مجموعه بسیار ایده آل می نمایاند.

وضعیت رفاهی متمایز

مریم یکی از مسئولان همان باشگاه های میلیونی پرزرق و برق است. وی می گوید: برای اجاره لاکرها و دراورها ما از رقم یک میلیون تومان حق عضویت گذاشته ایم. البته هر باشگاه متناسب با امکانات و آیتم هایی که ارائه می دهد، قیمت خود را تعیین می کند. این باشگاه دو طبقه است. یک طبقه را هم به استخر اختصاص داده ایم. بوفه غذایی برای اعضای باشگاه کاملا رایگان است. حتی خدمات خشکشویی را هم در اینجا راه اندازی کرده ایم. به هر حال شخصی که به اینجا مراجعه می کند، از لحاظ رفاهی وضعیتی متمایز با دیگران باید داشته باشد. خدمات خوب می دهیم و پول بالایی هم می گیریم.

حرارت های تعریف شده

استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ایروبیک و سالن اسکواش را یک جا در بسیاری از همین باشگاه ها می بینیم. خیلی شیک می روید، حق عضویت را مطالعه می کنید. گاهی اوقات در بسیاری سایت های مخصوص این باشگاه های ورزشی، دو ســری عضویت آورده شده مثل PerfecCircle شامل انجام تست های پایه و تکمیلی پزشکی به علاوه تکرار آنها به صورت دوره ای، مشاوره تغذیه توسط متخصص، استخر شنا با آب فراوری شده و بسیار سالم و شفاف به همراه امکان شنیدن صدای موسیقی در زیر آب و همچنین باران مصنوعی، چهار نوع سونای حرفه ای (هربال، هیلاریوم، ساناریوم و حمام بخار) با میزان رطوبت و حرارت تعریف شده و معطر به روغنهای طبیعی گیاهی و آبشار آب سرد با تکنولوژی Color LighTherapy از جمله مزایای استفاده از همین پرفکت سیرکل است.

VIP ها به صف

لاکرها، گاهی VIP هم می شوند. میهمان های ویژه ای که دعوت می شوند و ساعاتی مخصوص را به آنها اختصاص می دهند. لاکرهایی که طی تماس ها با آقای مدیر فلان جا یا بهمان جا، رقمهای بالای سه یا چهار میلیون هم پیشنهاد می شود. لاکرهایی که تمام لباس های شیک در آن جای می گیرد و شیک قفل می شود و شیک هم به سالن راهنمایی می شوند. حتی رد شدن از روبروی این باشگاه ها هم بادی به غبغب می اندازد.

باشگاه مادربزرگانه

چند سال قبل... حیاط خانه مادربزرگ... تاب گوشه حیاط... درختانی که سر به آسمان کشیده اند. طنابی در گوشه حیاط... حوض آبی رنگ وسط این خانه شیک و قدیمی... تابستان ها پر از آب، آبتنی میانه ظهر، بالا و پایین پریدن ها و گاهی طناب زدنها، بالا بلندی ها، وسطی ها، والیبال ها... نه از آبشار رنگی سراغی بود و نه استخرهایی که صدای موسیقی زیر آب شنیده شود. تنها صدای هیاهوی کودکانی که شادمانه در دور حیاط می دویدند بود و بس. یک، دو، با شمارش سه، سر را زیر آب می بردی. خنکایش صورتت را قلقلک می داد و تو از شادمانی سر برنمی داشتی و نفست را تا جایی که جا داشت، حفظ می کردی. اینجا باشگاه مادربزرگ است، لاکر میلیونی هم ندارد. عضویتش رایگان و با کلی مزایا در خدمت شما هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج