۲۰۱۴۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دوست علی دایی به دنبال اجاره پرسپولیس!

با قوت گرفتن شایعه عدم تمایل دولت به واگذاری سهام سرخابی ها و در پیش گرفتن سیاست اجاره ۲ باشگاه تهرانی به نظر می‌رسد این پیش‌بینی‌ها رنگ واقعیت بگیرد!

روزنامه خراسان: بر اساس اعلام سازمان خصوصی‌سازی در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت مزایده چهارم باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد اما شایعاتی درباره مزایده چهارم و سرنوشت سهام سرخابی شنیده می‌شود که تامل برانگیز است!

پس از بی‌نتیجه ماندن مزایده سوم سرخابی شایعه عدم تمایل وزارت ورزش و دولت به فروش و واگذاری پرسپولیس و استقلال و از دست دادن ۲ سرمایه بزرگش قوت گرفت و حالا صحبت از تغییر سیاست وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی در قبال سرخابی‌ و جایگزین شدن اجاره این ۲ باشگاه به جای فروش آن‌هاست!

موضوعی که مدت‌ها پیش برخی از پیشکسوتان و اهل فن فوتبال و کارشناسان ورزشی و اقتصادی آن را پیش‌بینی کرده بودند و امیدی به خصوصی‌سازی و واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال نداشتند!

حالا با قوت گرفتن شایعه عدم تمایل دولت به واگذاری سهام سرخابی ها و در پیش گرفتن سیاست اجاره ۲ باشگاه تهرانی به نظر می‌رسد این پیش‌بینی‌ها رنگ واقعیت بگیرد!

در همین‌راستا شایعات زیادی مطرح است و از یک شرکت بزرگ خودرو‌سازی و یک ایرانی متمول خارج‌نشین در کنار تقی گلرخسار به عنوان مشتریان اجاره ۳ ساله باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نام برده می‌شود.

شنیده می‌شود مدیران این شرکت خودروسازی جلساتی با مسئولان وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی داشته و برای اجاره ۳‌ ساله باشگاه پرسپولیس با آن‌ها به توافق رسیده‌اند. اگر این موضوع صحت داشته باشد دلیل به نتیجه نرسیدن مزایده سوم سهام سرخابی می‌تواند همین مسئله باشد.

بر ‌اساس شنیده‌ها مدیرعامل سابق یکی از شرکت‌های خودروسازی که دوستی نزدیکی با علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس هم دارد یکی از افراد حاضر در گروه شرکت خودروسازی برای اجاره باشگاه پرسپولیس است.

در تکمیل شایعات مربوط به مشتری جدید پرسپولیس و برنامه‌های آن‌ها برای اجاره این باشگاه گفته می‌شود طبق توافق مسئولان این شرکت خودروسازی با وزارت ورزش قرار است پرسپولیس به مدت ۳ سال به این شرکت اجاره داده شود و نام تیم هم تغییر کند.

مقرر شده در صورت توافق نهایی برای اجاره باشگاه پرسپولیس هیئت‌مدیره ۷ نفره باشد که ۵ عضو آن از این شرکت و ۲ عضو هم از وزارت خواهد بود. البته در مورد مبلغ توافقی برای اجاره هنوز رقمی حتی در حد شایعه هم شنیده نشده است.

از خشایار محسنی مالک ایرانی باشگاه دی‌استرادای اسلوونی و شاهرخ سبک دست که تاکنون هم حامی مالی باشگاه استقلال بوده هم به عنوان مشتری اجاره استقلال نام برده شده که البته وی این موضوع را تایید کرده است.

شاید باید این شایعات را جدی گرفت چرا ‌که امیر عابدینی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارد برای واگذاری باشگاه پرسپولیس به شرکت استیل‌آذین ایرانیان مشکلی‌تراشی می‌شود؟ گفت: «در حال حاضر اراده‌ای وجود دارد که این ۲ باشگاه را در اختیار دولت باقی بگذارد و این نگران کننده است. مردم و پیشکسوتان از حضور خریدار جدید پرسپولیس یعنی شرکت استیل آذین خوشحال بودند و به شعف آمدند اما الان می‌بینیم که اهلیت را تایید نمی‌کنند و توجه ندارند که فوتبال و ورزش می‌توانند هنجارسازی کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج