جاباما
۲۰۱۴۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توصیه رسانه‌های آلمانی به گواردیولا

به سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ توصیه شد برای بالا بردن بخت موفقیتش مقابل بارسلونا از جمله معروف یواخیم لو(یوگی) در فینال جام جهانی برزیل در مورد ماریو گوتسه استفاده کند.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که فردا شب (چهارشنبه) دیدار هیجان انگیز و تماشایی میان بارسلونا و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود، رسانه های آلمانی نیز به یاری پپ گواردیولا آمده‌اند و راهکارهایی را در اختیار وی گذاشتند تا بلکه احتمال موفقیت برای تیم او که با بحران بازیکن مصدوم پرتعداد مواجه است،‌برابر یاران لیونل مسی، سوارز و نیمار افزایش یابد.

در این ارتباط روزنامه بیلد با توجه به عملکرد نه چندان پرفروغ ماریو گوتسه در تیم بایرن، به آنچه یواخیم لو در فینال جام جهانی برزیل در قبال این ستاره جوان انجام داد، اشاره و توصیه کرده است.

گزارشگر نشریه بیلد در مقاله‌ای عنوان می‌کند مربی ۴۴ ساله باواریایی‌ها در کنار برنامه‌ریزی‌های تاکتیکی و همچنین ریکاوری‌های روحی، اقدامی ویژه جهت افزایش میل و انگیزه تلاش در مورد گوتسه باید انجام دهد.

در سال گذشته و اواخر فینال جام جهانی برزیل وقتی سرمربی آلمان قصد تعویض و واردکردن گوتسه را به بازی داشت، به او جمله ایی جادویی گفت :‌برو و آنقدر تلاش کن و نشان بده که از لیونل مسی بهتر هستی!

بیان چنین جمله‌ای به گلزن تکنیکی آنقدر انگیزه داد که تک گل بازی را در دقیقه ۱۱۳ به زیبایی وارد دروازه آلبی‌سلسته(آرژانتین) کرد و چهارمین قهرمانی جهان را برای ژرمن‌ها به ارمغان آورد.

گزارشگر بیلد تصور می‌کند پپ که در کارهای انگیزشی و ایجاد میل به بازی نزد شاگردانش استاد است، می‌تواند جمله‌ای شبیه به مربی آلمان‌ها به گوتسه بگوید تا در این بازی روی توان گلزنی ستاره کم سن خود حساب ویژه‌ای بازکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج