۲۰۱۵۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شهباززاده: مشکل استقلال مالی نیست

مهاجم استقلال می‌گوید تمرکز نداشتن تیمش در مسابقات تنها به دلیل مشکلات مالی نیست و گل نشدن توپ‌ها هم جزو ذات فوتبال است.

سایت باشگاه استقلال: سجاد شهباززاده درباره بازی تیم فوتبال استقلال برابر صبا قم که به برتری دو بر یک استقلالی ها منجر شد، گفت: بازی خوبی انجام دادیم. بیشتر دقایق بازی در اختیار ما بود و با شایستگی سه امتیاز را گرفتیم. همچنین معتقدم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما وزش شدید باد در نیمه اول به ضرر ما بود و در نیمه دوم شدتش کم شد و توانستیم بازی بهتری ارائه دهیم. البته این را هم باید بگویم که اگر تمرکز بیشتری داشتیم می‌توانستیم گل های بیشتری به صبا بزنیم. در مجموع عملکرد خیلی خوبی داشتیم و توانستیم همچنان در کورس سهمیه آسیایی باقی بمانیم.

مهاجم استقلال با اشاره به مشکلات مالی تیمش نیز گفت: فکر نمی‌کنم تمرکز نداشتن ما در گلزنی تنها برای مسائل مالی باشد. به هرحال فوتبال است و گاهی توپ‌ها به گل نمی‌رود اما ماه‌هاست که منتظریم مسئولین مشکلات مالی را حل کنند. واقعا تحت فشار هستیم و نزدیک به ۸ ماه است دریافتی نداشته‌ایم. همه ما تحت فشار هستیم و ناخودآگاه این مسئله روی تمرکز تاثیر می‌گذارد اما همه بازیکنان استقلال فوق‌العاده هستند و با همه وجود سر تمرینات و در زمین حاضر می‌شوند. مردم خودشان بهترین قاضی هستند و می‌بینند همیشه هر چه داشتیم در زمین گذاشتیم. فوتبال برد و باخت دارد و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما با همه وجود در تمام بازی ها تلاش کردیم. در هفته‌های پیشین فرصت‌های خوبی برای صدرنشینی را از دست دادیم اما چیزی که مهم است همان تلاشی است که برای شادی هواداران انجام دادیم. در نهایت همه ما در آخر تسلیم ماهیت فوتبال هستیم؛ فوتبال روی بدش را به ما نشان داد اما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم فصل را بسیار خوب تمام کنیم.

وی درباره شانس کسب سهمیه آسیایی تیمش افزود: نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم و فقط می‌توانم بگویم بازیکنان استقلال تلاش می‌کنند در دو بازی پیش‌رو بهترین نتیجه‌ها را بگیرند و امیدواریم با تلاش‌ به سهمیه برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج