۲۰۱۵۳۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

وضعیت بازار سکه و طلا با کاهش سود بانکی

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: مصوبه کاهش دو درصدی نرخ سود سپرده‌های بانکی تاثیری بر بازارهای سکه و طلا نداشته است.

خبرگزاری مهر: محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به گذشته یک هفته از انتشار اخبار نرخ های جدید سود بانکی مصوبه شورای پول و اعتبار گفت: اخبار کاهش نرخ‌های سود بانکی تاکنون هیچ تاثیری بر بازار سکه و طلا نداشته است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، دلیل عدم تاثیری گذاری نرخ‌های جدید بر بازارهای موازی سکه و ارز را میزان اندک کاهش نرخ‌های سود اعلام کرد و افزود: حتی اعلام خبر کاهش نرخ‌های سود هم باید بر بازار سکه و طلا تاثیر می گذاشت اما چنین اتفاقی نیفتاد.

وی با اشاره به اجرای مصوبه از فردا چهارشنبه اظهارداشت: به نظر نمی رسد اجرایی شدن مصوبه کاهش دو درصدی نرخ سود سپرده ها هم تاثیری بر این بازارها داشته باشد و باعث خروج سپرده ها از بانک‌ها شود.

کشتی آرای با بیان اینکه نرخ سود سپرده ۲۰ درصدی اعلام شده از سوی بانک مرکزی از نرخ تورم بالاتر است و به همین دلیل هنوز سپرده گذاران برای سپرده گذاری در بانک‌ها راغب هستند، تصریح کرد: سپرده گذاری در بانک‌ها سودده است.

وی گفت: در حال حاضر به دلیل عدم نوسانات در بازار طلا چه در داخل و چه در خارج از کشور این بازار برای سرمایه گذران جذاب نیست.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از کاهش سرمایه گذاری ها در بازار سکه به دلیل کاهش سوددهی خبرداد و افزود: نوسانات بازارهای طلا و سکه به شدت کاهش یافته است.

کشتی آرای با اشاره به اینکه پول‌ها همواره به سمت بازارهای سودده حرکت می کنند، بیان کرد: به دلیل اینکه سوددهی در بازار طلا کاهش یافته است، پول‌ها کمتر به سمت این بازار هدایت می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج