۲۰۱۵۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: به حمایت هواداران نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با بنیادکار ازبکستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر نتوانیم در این دیدار با پیروزی برسیم همه نتایجی که تاکنون گرفته‌ایم بی اثر خواهد بود.

خبرگزاری مهر: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار روز چهارشنبه تیمش برابر بنیادکار که ظهر امروز سه‌شنبه در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: بازی فردا برای ما از کسب نتیجه بسیار با اهمیت است. حضور پرتعداد خبرنگاران در این نشست خبری گویای همین امر است.

وی افزود: اگر ما نتوانیم فردا نتیجه دلخواه را کسب کنیم، نتایجی که تا حالا گرفته‌ایم بی‌‎اثر خواهد بود. من همه مسابقات تیم بنیادکار را دیده‌ام. امتیازات کمی که آنها کسب کرده‌اند با کیفیت فنی آنها برابر نیست.

برانکو خاطرنشان کرد: خوب می‌دانیم که مسابقه سختی را پیش رو خواهیم داشت. با آمدن هواداران رسیدن به پیروزی برای ما راحت‌تر خواهد شد. من از هواداران می‌خواهم که به عنوان یار دوازدهم به ورزشگاه بیایند و با حمایت‌هایشان باعث شوند شادی را با هم تقسیم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اشتباهات فردی بازیکنانش گفت: ما داریم تلاش می کنیم که این اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم. برای این کار به تمرکز بالای بازیکنان نیز داریم. دیدار ما با پیکان نشان داد که این تمرکز بهتر از بازیهای قبل شده است. در خط دفاعی ما حتی یک اشتباه کوچک هم نداشتیم.

وی افزود: تنها مشکل بزرگی که در دیدار برابر پیکان رخ داد این بود که نتوانستیم شانس های پرتعداد و زیادی که داشتیم را تبدیل به گل کنیم.

برانکو با اشاره به نتایجی که این تیم کسب کرده و باعث ناراحتی هواداران شده است گفت: می دانم که هواداران از این نتایج خیلی ناراحت هستند. البته این ناراحتی مربوط به امسال نیست. هواداران پرسپولیس ۵۰ سال است که کنار تیمشان هستند. چه روزهای باخت و چه روزهای برد.

ایوانکوویچ ادامه داد: هواداران پرسپولیس می دانند که باید در روزهای سخت به یاری تیمشان بیایند. در طول مربیگری من در ایران هواداران فوتبال نشان دادند که در روزهای سخت حامی تیم کشورشان بودند. انتظار دارم که فردا هم بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. امیدوارم با حضور هواداران و حمایت رسانه ها ما به پیروزی برسیم و در کنفرانس بعد از بازی همه با همه خوشحالی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و بنیادکار ازبکستان در مرحله گروهی سیزدهمین دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰:۳۵ دقیقه روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج