۲۰۱۵۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معاون پرورشی وزیر آموزش‌ و پرورش:

راه اندازی شبکه‌ اجتماعی دانش‌ آموزان

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش گفت: شبکه اجتماعی دانش آموزان امسال به‌طور رسمی راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا کفاش بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شبکه اجتماعی دانش آموزان از سال ۹۳ موردمطالعه قرار گرفت و بودجه موردنیاز آن برای راه‌اندازی در سال جاری فراهم‌شده است و در نیمه نخست امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام دانش آموزان در این شبکه از تابستان امسال آغاز می‌شود و دانش آموزان با کد ملی وارد سیستم شبکه اجتماعی دانش‌آموزی می‌شوند.

کفاش هدف از راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان را ایجاد ارتباط و پیوند میان دانش آموزان ممتاز در رشته‌های مختلف عنوان کرد و گفت: دانش آموزان در این فضا می‌توانند آثار خود را به نام خود معرفی کنند و علاوه بر آن از تجربیات سایر دانش آموزان نیز استفاده کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: دانش آموزان موفق و ممتاز در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، علمی و تشکل‌ها در شبکه اجتماعی، فضایی در اختیار می‌گیرند و آثار خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش گذاشته و دیگران نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

کفاش افزود: پیش‌ازاین دانش آموزان ممتاز و برجسته پس از شناسایی و یا تقدیر، به حال خود رها می‌شدند اما اکنون فرصت ارتباط این دانش آموزان باهم در فضای مجازی فراهم می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش از احیای اردوگاه‌های دانش‌آموزی در سطح کشور خبر داد و گفت: در خراسان شمالی نیز سه اردوگاه دانش‌آموزی احیا و بازسازی می‌شود.

وی بابیان اینکه نوسازی این اردوگاه‌ها در خراسان شمالی در اولویت قرارگرفته است افزود: هم‌اکنون ۳۶۰ اردوگاه دانش‌آموزی در سطح کشور وجود دارد.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ایجاد ۶۰۰ مرکز دارالقرآن در سال ۹۳ گفت: این مراکز امسال در سراسر کشور تجهیز شده و نیروی انسانی موردنیاز نیز تأمین می‌شود.

کفاش گفت: فعالیت مدارس قرآنی نیز که در دولت پیش دایر شده بود نیز ادامه داشته و کماکان دایر هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج