۲۰۱۶۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هدیه ۲ میلیونی برای اعضای تیم ۹۸ !

در سال‌های اخیر اعضای تیم‌ملی طلایی فوتبال ایران که در جام‌جهانی ١٩٩٨ تنها برد تاریخ فوتبال کشورمان را در این رقابت‌ها به دست آورده‌اند، اقدام به سفر به شهرهای مختلف کرده و با نام خیریه مسابقاتی را انجام می‌دهند.

روزنامه شهروند امروز: در سال‌های اخیر اعضای تیم‌ملی طلایی فوتبال ایران که در جام‌جهانی ١٩٩٨ تنها برد تاریخ فوتبال کشورمان را در این رقابت‌ها به دست آورده‌اند، اقدام به سفر به شهرهای مختلف کرده و با نام خیریه مسابقاتی را انجام می‌دهند.

اما به نظر می‌رسد این مسأله که بزرگان زیادی را در ترکیب خود می‌بیند با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو است.

منتخب ٩٨ یا پیشکسوتان؟

تیم منتخب ٩٨ که از نام آن مشخص است بازیکنانی که در جام‌جهانی ١٩٩٨ حضور داشته‌اند، باید در آن عضو باشند، اخیرا بازیکنان دیگری را هم در دل خود جای داده است. در همین آخرین بازی این تیم که روز یکشنبه مقابل منتخب خراسان انجام شد، افرادی همچون اکبرپور، حجازی، عاشوری و محرمی در ترکیب تیم ٩٨ به میدان رفتند تا ماهیت این تیم به تدریج از نامی که روی آن است، فاصله بگیرد.

کادوی ٢ میلیونی برای بازی خیریه

این روزها به نظر می‌رسد بازار تیم ٩٨ برای برگزاری بازی‌های خیریه داغ است. به گفته بازیکنان این تیم از شمال تا جنوب ایران برای برگزاری بازی‌های نمادین پیشنهاد می‌دهند و کمتر هم ستاره‌های قدیمی فوتبال ایران دست رد به سینه کسی زده‌اند. نکته جالب درباره بازی‌هایی که با نام خیریه برگزار می‌شود، این است که به ازای برگزاری هر مسابقه در یکی از شهرستان‌ها اعضای تیم ٩٨ هرکدام یک هدیه ٢‌میلیون تومانی دریافت می‌کنند که این مبلغ ناچیز برای ستاره‌های مطرح فوتبال ایران حاشیه‌هایی را به وجود آورده تا جایی که اصل کارشان را زیر سوال برده است.

خشم بزرگان از سوءاستفاده تازه واردها

اینطور که از شواهد پیداست، برخی افراد که در اصل هم عضو این تیم نیستند، در پی سوءاستفاده‌های شخصی خود بوده و بیشتر به دنبال درآمدزایی هستند تا کارهای خیریه. بزرگان تیم ٩٨ که از این مسأله به تازگی باخبر شده‌اند، بعد از سفرشان به مشهد جلسه‌ای را برگزار کردند. دایی، خداداد عزیزی و پیروانی اعضای کمیته ٣ نفره تصمیم‌گیری درباره این موضوع بودند که به نظر خروجی جلسه‌شان متوقف شدن موقت فعالیت‌های این تیم بوده تا از سوءاستفاده‌ها جلوگیری کنند. البته شاهرودی ماجرا را طور دیگری توضیح می‌دهد: «پیشنهاد کردیم از این پس برنامه‌ریزی‌های تیم توسط بزرگ‌ترهای تیم ٩٨ مثل دایی و پیروانی انجام شود و یکی از این دو بزرگ‌تر هماهنگی‌های لازم برای انجام بازی یا بستن قرارداد را انجام دهند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج