۲۰۱۷۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۴۰۰ میلیون مالیات کی‌روش پرداخت شد

یک منبع آگاه در سازمان امور مالیاتی از پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان از مالیات کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال به صورت علی الحساب در روز گذشته خبر داد.

ایرنا: یک منبع آگاه در سازمان امور مالیاتی از پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان از مالیات کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال به صورت علی الحساب در روز گذشته خبر داد. سرمربی تیم ملی فوتبال روز گذشته در سازمان امور مالیاتی حضور یافت و اقدامات اولیه برای پرداخت مالیات را انجام داد.

وی تصریح کرد: در این بررسی ها قرار شد که ۴۰۰میلیون تومان به صورت نقد به سازمان امور مالیاتی پرداخت و مابقی نیز به صورت اقساط به حساب این سازمان واریز شود.

وی با بیان اینکه هنوز رقم بدهی مالیاتی کی روش برای سال ۹۳ قطعی نشده است، اظهار داشت: برهمین اساس قرار شد تا مالیات علی الحساب برای وی تعیین شود.

یادآور می شود، رییس امور مالیاتی استان تهران روز گذشته از برنامه حضور کی روش در این سازمان برای تعیین تکلیف مالیات سال ۹۳ خبر داده و گفته بود سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می تواند براساس ماده ۲۳۸ قانون مالیات های مستقیم در تعیین میزان مالیات مربوطه توافق یا اعتراض کند.

محمدرضا نوری اظهار داشت: از آنجا که فدراسیون فوتبال متعهد به پرداخت مالیات کی روش شده بود، قرار است این فدراسیون چک نقدی مربوط به مالیات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را پرداخت کند.

رییس سازمان امور مالیاتی استان تهران گفت: با توجه به اینکه کی روش مودی مالیاتی محسوب می شود، قرار است وی برای تعیین تکلیف وضعیت مالیاتی به این سازمان مراجعه و توافق و یا اعتراض خود را اعلام کند.

وی گفت: ممنوع الخروجی کی روش با تعیین تکلیف و پرداخت مالیات مربوطه رفع خواهد شد.

این در حالی است که چندی پیش علی عسکری رییس کل سازمان امورمالیاتی در خصوص مالیات کی روش گفته بود سرمربی تیم ملی فوتبال با توجه به درآمد ۴۰ میلیارد تومانی طی ۴ سال اخیر باید مالیات خود را پرداخت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج