جاباما
۲۰۱۸۵۸
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

باز هم یک قهرمان ورزش ایران نابود شد!

خبرها کوتاه ولی فراگیر! یک ورزشکار قهرمان ایرانی در عرصه های ملی، آسیایی، جهانی و المپیک که تاکنون بارها روی سکوی قهرمانی رفته و مدال های رنگاررنگ بر گردن انداخته، در برابر اتهام تجاوز قرار دارد و در انتظار صدور رای است.

ایرنا: خبرها کوتاه ولی فراگیر! یک ورزشکار قهرمان ایرانی در عرصه های ملی، آسیایی، جهانی و المپیک که تاکنون بارها روی سکوی قهرمانی رفته و مدال های رنگاررنگ بر گردن انداخته، در برابر اتهام تجاوز قرار دارد و در انتظار صدور رای است.

این پرونده یکی از پرونده های ورزش قهرمانی بدون منش پهلوانی است که در ورزش ایران پیشینه هم دارد و سال های پیش یک بازیکن ملی پوش فوتبال در روزهای نخست اوج خود گرفتار یک پرونده فساد اخلاقی شد و برای همیشه حذف گردید.

یک ورزشکار قهرمان دیگر با محکومیت مرتبط با مواد مخدر سال ها است که در زندان بسر می برد و باید دوران محکومیت خود را سپری کند.

این موارد و واقعه جدید برپایه مصاحبه وکیل این قهرمان المپیک با ایرنا مورد تایید قرار گرفته و ارتباط نامشروع نیز وجود داشته است و به ادعای همین وکیل موضوع حق السکوت نیز مطرح شده، نشان می دهد که چگونه رعایت اخلاق مهمتر از غلبه بر سختی های ورزش است.

اتهام قهرمان المپیکی هر چه که باشد، بیانگر این حقیقت تلخ است که آیا باز هم نابودی یکی از پرافتخارترین های ورزش ایران تکرار شده است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا

      یک طرفه قضاوت نکنین و با وکیل شاکی هم صحبت کنید لطفن .. مسلما نه صدمات روحی وارده به اون دختر قابل جبران هست و نه آبروی اون ورزشکار

    • بدون نام

      وکیل ورزشکاره دروغ میگه

    • بدون نام

      بله تکرار شده میخواست مراقب رفتارش باشه تجاوز گروهی نکنه تا الان بی دغدغه زندگیش و میکرد .. هر چند بعید میدونم کسی که تجاوز میکنه وجدان داشته باشه

    • بدون نام

      مگر دادگاه تما م نشد وطرف هم محکوم ،چرا اسم ش رو منتشر نمی کنید ؟منتظر فریب دادن دختران وزنان دیگری تحت عنوان قهرمان ملی هستید؟؟؟!!!ضمنا"اعتراض به چه دختر مردم رو ضایع کرده ،طلبکار هم باشه.....کسی که با سوء استفاده از عنوان قهرمانی وبا پولهایی که تحت همان عنوان از جیب مردم به او داده شده به نوامیس همان مردم چشم داشته ودست درازی کرده لیاقت حفظ آبرو را ندارد وازهر بی آبرویی بدتر باید برخورد کرد نه مثل شما که جرات اسم بردن از او را ندارید ،قاضی هم کوتاهی کرده وتحت تاثیحر ععنوان متهم با او برخورد کرده

    • بدون نام

      وااااااااااااااااااای این کیه؟ اسم این ناجوانمرد و بگین شاید به دخترای دیگه ای هم تجاوز کرده با همین ترفند ... لااقل جرات پیدا کنن برن بگن .. اه

    • بدون نام

      زندان هم که بوده

    • بدون نام

      به جهنم که نابود شد حقشه

    • بدون نام

      آهای وکیل ورزشکار سرشناس لطفن به موکل متجاوزت بگو پاداشی سکه ای چیزی نمی خواد احیانن؟؟؟

    • بدون نام

      قهرمان المپيک نبوده و نايب قهرمان بوده، چرا ذهن مردم و نسبت به بقيه ورزشکارا مسموم مي کنين

    • بدون نام

      حالا بدو برو با شبکه هاي خائن ضدنظام مصاحبه کن بگو مسئولين دروغ ميگن و هيچکاري واسم نکردن...... اين و ديگه چه جوري ميخواي جمع کني قهرمان ملي ؟؟؟؟؟!!!!!!

    • بدون نام

      مي خواست مراقب رفتار و کردارش باشه تا نابود نشه

    • بدون نام

      واااااا ...کی بوده خب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بيژن

      کي بوده ؟؟؟؟؟؟ شلاق. و تبعيد به خاش براش بريدن... خيلي بي گناهه واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج