۲۰۱۹۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نیمکت استقلال به چه کسی می‌رسد؟

کمی بعید به نظر می‌رسد سرمربی فصل آینده استقلال شخصی غیر از گزینه‌های مطرح شده باشد.

آی اسپورت: کمی بعید به نظر می‌رسد سرمربی فصل آینده استقلال شخصی غیر از گزینه‌های مطرح شده باشد. به احتمال فراوان یا ژنرال آبی‌ها می‌ماند یا علیمنصور می‌آید و شاید هم اسکوچیچ کروات از راه برسد.

امیر قلعه‌نویی

حضور قلعه‌نویی در استقلال برای فصل آینده، باز هم به خودش بستگی دارد. نتیجه این فصل استقلال باعث شده امیرخان جدی‌ترین حامیانش روی سکوها را از دست بدهد. حتی مدیران آبی‌ها هم دیگر پشت ژنرال نیستند و دل خوشی از او ندارند. اما قلعه‌نویی با کسب نتیجه مناسب در دو بازی پیش روی می‌تواند تمام نظرها را عوض کند. فقط کافی است از دو دیدار آتی با سرخ‌ها در آزادی نتیجه دلخواه هواداران را کسب کند. امیرخان با نباختن به تراکتورسازی و پیروزی مقابل پرسپولیس هم می‌تواند دل سکوها را دوباره به دست آورد. از آنجایی که شنیده می‌شود جدی‌ترین خریدار آبی‌ها هم دوستی دیرینه‌ای با قلعه‌نویی دارد، در نتیجه همه چیز برای ماندن قلعه‌نویی در استقلال مهیا است و فقط باید این دو دیدار را با امتیاز پشت سر بگذارد.

دراگان اسکوچیچ

سرمربی کروات فولاد خوزستان در دومین فصل حضورش در لیگ ایران باز هم موفق ظاهر شد. دراگان که فصل گذشته بهترین نتایج را با انزلی‌چیا کسب کرده بود، شایستگی‌های فنی‌اش را با فولاد خوزستان هم به رخ همه کشید. اسکوچیچ تیمی که درگیر سونامی سربازی شد و کلیدی‌ترین بازیکنانش را از دست داده بود را در کورس قهرمانی نگه داشت و حالا در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ، امید فراوانی برای کسب سهمیه آسیا دارد. دراگان سرمربی محبوب مدیرعامل فعلی استقلال هم است. افشارزاده در هفته‌هایی که روند ناکامی استقلال ادامه پیدا کرده بود، با این سرمربی وارد مذاکره شد اما یک برد قلعه‌نویی تمام نقشه‌های مدیرعامل را بر هم زد. به نظر می‌رسد با ابقای افشارزاده در فصل آینده، او بالاخره موفق شود سرمربی محبوبش را راضی کند که به جمع آبی‌ها اضافه شود.

علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان جدی‌ترین گزینه هدایت آبی‌ها برای فصل آینده است. بعید به نظر می‌رسد تیم قلعه‌نویی در دو هفته پیش رو، جهش خاصی کند و رویای آسیایی شدن این تیم بر باد می‌رود. در نتیجه امیر قلعه‌نویی از باشگاه کنارگیری می‌کند. دراگان اسکوچیچ هم روز قبل قراردادش را با تیم فولاد خوزستان تمدید کرد تا آب سردی باشد بر پیکر آبی‌ها. حالا تنها گزینه جدی برای رسیدن به نیمکت استقلال کسی نیست جز شماره ده محبوب سالیان نه چندان دور آبی‌ها. علیمنصور با نتایج خوبی که در نفت تهران کسب کرد، آبی‌ها را قلقلک داده که به فکر بازگشت او باشند. حتی شنیده شده که هفته قبل او با رئیس هیئت مدیره استقلال هم دیداری داشته و لیست بازیکنان مد نظرش را به هیئت رئیسه تقدیم کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج