جاباما
۲۰۲۰۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: در حالت مرگ بودیم اما بردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما از شدت خستگی به حالت مرگ رسیده بودند.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ پس از برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اول از همه از تماشاگران شگفت‌آور خودمان تشکر می‌کنم که جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند. بازیکنان ما از شدت خستگی به حالت مرگ رسیده بودند ولی با هواداران بال گرفتند.

وی افزود: بازیکنان با قلب خودشان به خاطر هواداران بازی کردند تا آنها را خوشحال کنند. من از صمیم قلب به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به برد تیمش مقابل بنیادکار عنوان کرد: برد خیلی زیبایی به دست آوردیم و از این بابت خوشحالم. رضایت بیشتر از این برای مربی وجود ندارد که بخواهد اینگونه به برتری برسد و هواداران زیادی ببیند.

برانکو ادامه داد: بازی سختی بود و با توجه به بازی‌های دشوار لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان از دقیقه یک حریف را تحت فشار گذاشتند و بازی خوبی انجام دادند. کار راحتی نبود که بخواهیم مقابل ۱۰،۹ بازیکنی که در زمین خودشان حضور داشتند به گل برسیم به همین دلیل است که این برد را به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: از قائم مقام باشگاه تشکر می‌کنم که با حرکت خودش (شارژ مالی بازیکنان) به بازیکنانم انگیزه داد. این بازی برای پول انجام نشد بلکه برای افتخارآفرینی بود.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا از حالا کابوس پرسپولیس، الهلال خواهد بود و چه فکری برای بازی مقابل این تیم قدرتمند خواهید کرد، گفت: ما تا ۲۴ ساعت آینده جشن صعود خواهیم گرفت اما از فردا تمریناتمان برای بازی با گسترش فولاد آغاز می‌شود. فراموش نکنید ما قبل از بازی با الهلال یک بازی بزرگ دیگر را پیش رو داریم و آن هم دربی است.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان قرار داشتیم؛ النصر قهرمان عربستان، لخویا قهرمان قطر و بنیادکار با کیفیت‌ترین تیم ازبکستان. این در حالی بود که ما در سرتاسر فصل مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته بودیم اما با این حال توانستیم حداکثر امتیازات را به دست آوریم و فکر کنم به دست آوردن ۱۲ امتیاز کار بزرگی بود. با این شرایط می‌توانیم مقابل الهلال نیز یک بازی خیلی خوب انجام دهیم. اگر چه قهرمان کشور عربستان النصر است اما من الهلال را تیم بهتری می‌بینم.

برانکو ادامه داد: به میزان بی‌حد و حصر به بازیکنانم افتخار می‌کنم چون بازی خوبی انجام دادند. آنچه امروز باعث شور و شعف من شد این بود که بازیکنانم موفق به شکست تیمی شدند که در اوایل لیگ کشورشان هستند اما ما کمرشان را شکستیم. فکر کنم خودتان دیدید بازیکنانی چون مهدی طارمی و محمد نوری دقیقه ۹۰ تکل می‌زدند و به میزان قابل توجهی میزان دوندگی بازیکنان افزایش یافته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازیکنی که مدتی است اشتباهات مرگ‌بار می‌کند ولی همچنان از او استفاده می‌کنید، گفت: آیا منظورتان علی‌عسگر است؟ (آن خبرنگار پاسخ داد که منظورش علی‌عسگر است). برانکو در واکنش به این موضوع گفت: من حداکثر اعتقاد را به او دارم و از شما می‌خواهم بازیکنی را نشان دهید که در طول بازی‌های خود اشتباهی نکرده باشد. یا بازیکن باید اشتباهاتش به حداقل برسد یا انتظار داشت که مقابل حریفان در لیگ قهرمانان هیچ کاری نکند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در بازی رفت پرسپولیس مقابل بنیادکار حریف بهتر و قوی‌تر بود و ما باید بیشتر کار کنیم که بهتر باشیم. همانطور که دیدید علی‌عسگر دقیقه ۹۰ چطور می‌دوید، تکل می‌زد و به سمت محوطه جریمه حریف می‌رفت.

برانکو در خصوص اینکه محمد نوری در پست پشت مهاجمان بهتر بازی می‌کند، گفت: نوری کاپیتان واقعی ما است و ارزیابی ما نیز این است که او بیشترین کارآیی را در همین پست دارد. از او خیلی ممنونم چون در زمین خیلی می‌دود. به او افتخار می‌کنم چون به خوبی به حمله اضافه می‌شد که ما نیز این را از او خواسته بودیم. خودتان متوجه شدید که خطای نیمه نخست روی نوری پنالتی بود اما پنالتی اعلام نشد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که نوری به لحاظ فنی کیفیت بالایی دارد و توانایی‌هایش بیشتر از این است او به موقع به دفاع برمی‌گردد و از او در دیدار مقابل پیکان در پست هافبک دفاعی بازی گرفتیم. این شانس ما است که می‌توانیم از او در چند پست استفاده کنیم.

پس از پایان نشست خبری عکاسان حاضر در سالن کنفرانس با برانکو عکس سلفی گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج