جاباما
۲۰۲۱۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تحصن معلمان در اعتراض به تاخیر پرواز هواپیما

۶۴ معلم نمونه استان فارس که برای شرکت درمراسم گرامیداشت روزمعلم به تهران سفر کرده بودند چهارشنبه شب هنگام بازگشت به شیراز دراعتراض به تاخیر پرواز هواپیما به مدت یکساعت در داخل هواپیما تحصن کردند.

خبرگزاری ایرنا: ۶۴ معلم نمونه استان فارس که برای شرکت درمراسم گرامیداشت روزمعلم به تهران سفر کرده بودند چهارشنبه شب هنگام بازگشت به شیراز دراعتراض به تاخیر پرواز هواپیما به مدت یکساعت در داخل هواپیما تحصن کردند.

یکی از این معلمان معترض که خواست نامش فاش نشود گفت: قرار بود که پرواز شماره ۳۷۸۸هواپیمایی آسمان راس ساعت ۱۸و ۳۰ دقیقه از تهران به مقصد شیراز پرواز کند که با تاخیر درساعت ۲۰ و۳۰ دقیقه این پرواز انجام شد.

وی افزود: در طول این دو ساعت تاخیر کارکنان شرکت هواپیمایی یاد شده هیچگونه دلجویی ویا خدماتی برای رفاه حال مسافران را ارائه ندادند .

وی ادامه داد : بنابراین معلمان دراعتراض به این نوع برخورد وبا درخواست خسارت ناشی ازتاخیر درفرودگاه شیراز بمدت یکساعت از پیاده شدن ازهواپیما خودداری کردند.

این مسافر اضافه کرد: معلمان قصد داشتند تا دریافت خسارت صندلی های خود را ترک نکنند ولی به احترام مردمی که می خواستند از شیراز به مقصد تهران با این هواپیما پرواز کنند در نهایت از هواپیما خارج شدند.

وی که از نحوه برخورد مسوولان این شرکت هواپیمایی با معلمان آن هم در هفته گرامیداشت معلم به شدت عصبانی بود به خبرنگار ایرنا اظهارکرد: مسوولان این شرکت تنها با یک اب میوه درشیراز ازمعلمان عذرخواهی کردند وبا این کارشان نسبت به شان وجایگاه معلمین در حقیقت توهین کردند.

مدیرکل فرودگاه های استان فارس نیز در پاسخ به این سوال که آیا دستورالعمل بین المللی برای جبران خسارت پرواز با تاخیرهای زیاد وجود دارد، گفت : چنین دستورالعملی وجود دارد ولی این دستور االعمل شامل شرایط بدی آب و هوا نمی شود.

حمید رضا سیدی بابیان این مطلب که شرایط جوی موجب این تاخیر شده اظهارداشت: البته جزئیات این تاخیر دردست بررسی قراردارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج