جاباما
۲۰۲۴۸
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

برترین تلفن های همراه سال ۲۰۱۲

گوشی های تلفن همراه امروزه به بخش جدانشدنی از زندگی بشر تبدیل شده است. شرکت های معروف سازنده تلفن همراه نیز با درک این نیاز هر روزه در حال معرفی کردن یک مدل جدید از تلفن های همراه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان: گوشی های تلفن همراه امروزه به بخش جدانشدنی از زندگی بشر تبدیل شده است. شرکت های معروف سازنده تلفن همراه نیز با درک این نیاز هر روزه در حال معرفی کردن یک مدل جدید از تلفن های همراه هستند.


از ماه ها قبل شرکت های مختلف سازنده تلفن همراه اعلام کردند که در سال 2012 تلفن های همراه جدیدی را به بازار عرضه می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با گوشی های جدیدی که در سال 2012 به بازار آمده و به نوعی آینده نگر هستند آشنا کنیم.

برترین تلفن های همراه سال 2012
آیفون 5

شرکت اپل در سال 2011 به دلیل مرگ بنیانگذار خود "استیو جابز" بسیار خبر ساز شد. در آغاز سال 2012 میلادی این شرکت مدل 4S را به بازار عرضه کرد. اما اصلی ترین برگ برنده این شرکت برای سال 2012 آیفون 5 است.

این تلفن جدید قرار است در حوالی ماه سپتامبر به بازار عرضه شود. پیش بینی ها در مورد این که این گوشی چه مشخصاتی داشته باشد هنوز ادامه دارد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک صفحه 4 اینچی از جمله پیش بینی هایی است که در مورد این تلفن همراه مطرح شده است.

برترین تلفن های همراه سال 2012
مدل Sensation از شرکت HTC

شرکت HTC در سال جدید میلادی و به تازگی مدل "Sensation" را عرضه کرده است که از یک پردازنده نیرومند 1.2 گیگا هرتزی، صفحه نمایشی 4.3 اینچی و وضوح 1080 پیکسلی باعث شده است تا این محصول شرکت HTC به عنوان یکی از برترین تلفن های همراه فعلی جهان معرفی شود.

برترین تلفن های همراه سال 2012
مدل Pr3 از شرکت HP

این تلفن همراه زیبا از شرکت HP در ماه جولای سال 2012 به بازار عرضه خواهد شد. شرکت HP اعلام کرده است که این تلفن همراه از یک پردازنده نیرومند 1.4 گیگا هرتزی ، یک دوربین 5 مگاپیکسلی و قابلیت دسترسی بهتر به اینترنت برخوردار است.

برترین تلفن های همراه سال 2012

مدل Veer از شرکت HP

یک تلفن همراه دیگر از شرکت HP که شبیه به مدل Pr۳ که به تازگی در بازار آمریکا عرضه شد است. این تلفن همراه از یک پردازنده ضعیف تر نسبت به مدل Pr۳ بهره می برد. حافظه این گوشی ۸ گیگابایت و اندازه آن ۵۴ در ۸۴ در ۱۵میلی متر است.


برترین تلفن های همراه سال 2012

مدل Nexus ۳ از گوگل

عرضه این گوشی در سال اخیر هنوز در حد یک شایعه است، اما منابع نزدیک به گوگل اعلام کرده اند که احتمالا در اواخر امسال این تلفن همراه به بازار عرضه می شود. این تلفن همراه از سیستم عامل اندروید و صفحه نمایش HD با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل بهره خواهد برد. بعضی شنیده ها حاکی از این است که این گوشی توسط شرکت ال جی ساخته خواهد شد.

برترین تلفن های همراه سال 2012

مدل Milestone۳ از شرکت موتورلا

یک تلفن همراه بزرگ از شرکت موتورلا که به تازگی به شکل رسمی به از آن پرده برداری شده است. این گوشی دارای صفحه کلید بزرگی است که قابلیت تایپ بهتر را برای کاربران فراهم می کند. این تلفن همراه دارای یک صفحه بزرگ ۴ اینچی، یک پردازنده دو هسته ای و سیستم عامل اندروید ۲.۳ است.

برترین تلفن های همراه سال 2012
مدل Pro از شرکت موتورلا

یک گوشی تلفن همراه مخصوص تجار، که دارای یک صفحه کلید متناسب برای تایپ است. این تلفن از یک دوربین 5 مگاپیکسلی، 8 گیگابایت حافظه و سیستم عامل اندروید 2.2 بهره می برد.

برترین تلفن های همراه سال 2012
مدل Bold 9900 از شرکت بلک بری

این مدل جدید از تلفن همراه در ماه آگوست سال 2012 به بازار عرضه شده و امیدوار است که بتواند بازار خوبی را بدست آورد. این گوشی از یک صفحه کلید با طراحی مناسب، یک پردازنده 1.2 گیگا هرتزی و بدنه ای به قطر 10.5 میلی متر بهره می برد. اصلی ترین قابلیت این تلفن همراه ، استفاده راحت از آن در فضای مجازی است.

برترین تلفن های همراه سال 2012

مدل W۸ از شرکت نوکیا

یکی از دو مدل گوشی تلفن همراه از شرکت نوکیا که با سیستم عامل ویندوز به بازار عرضه خواهد شد، مدل W۸ است که قرار است در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه می شود. این گوشی تلفن همراه از یک بدنه سبک آلومنیومی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد.

برترین تلفن های همراه سال 2012

مدل W۷ از شرکت نوکیا

قبل از عرضه مدل W۸ به بازار تلفن های همراه، شرکت نوکیا بنا دارد تا مدل W۷ خود را که آن هم با سیستم عامل ویندوز عمل خواهد کرد را به بازار عرضه کند. این تلفن به مانند مدل X۷ نوکیا طراحی شده و از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali-r3

      هیچکدوم از عکسها با نوشته ها هماهنگی ندارن

    • hrsjamei

      چرا سامسونگ گلکسی اس 3 را نیست

    • sevda

      من بلک بری میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    • بهنام

      این تخیلات رو از کجا نوشتید
      آخه شما که در این زمینه ها اطلاعات ندارید ، مگه مجبورید

    • morteza

      ]مدت زیادی از دریافت ایمیل شما م حروم بودم چرا از لطف شما تشکر میکنم بررسی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج