جاباما
۲۰۳۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چگونه یک ساعت مچی بخریم؟

بهتر است قبل از تصمیم به خرید، مشخص کنید چه انتظاراتی از ساعتتان دارید، کجا می خواهید آن را استفاده کنید یا از کجا باید آن را تهیه کنید

چگونه یک ساعت مچی بخریم؟

هفت صبح: همیشه دانستن چند نکته ساده اما اصولی باعث می شود انتخاب های بجا و درستی داشته باشیم. دانستن چند نکته برای انتخاب یک ساعت مچی باعث می شود تا مناسب ترین انتخاب را باتوجه به بودجه ای که در اختیار دارد انجام دهید. بهتر است قبل از تصمیم به خرید، مشخص کنید چه انتظاراتی از ساعتتان دارید، کجا می خواهید آن را استفاده کنید یا از کجا باید آن را تهیه کنید البته قبل از همه این موارد باید میزان بودجه تان مشخص باشد و با دانستن این موارد بهتر است به یک ساعت فروشی معتبر بروید.

چگونه یک ساعت مچی بخریم؟

اگر قرار است یک ساعت با برند معروف انتخاب کنید. بهتر است سری به سایت برند مربوطه بزنید. با دیدن مدل ها می توانید شماره سریال مدل هایی که موردپسندتان قرار گرفته را یادداشت کنید و به یکی از نمایندگی یا ساعت فروشی ها معتبر بروید. نکته بعدی که باید مورد توجه قرار داد، این است که اکثر برندهای معتبر تولیدات شان را معمولا تا دو سال گارانتی می کنند. تمام برندهای معتبر نام خود را حداقل دوبار روی ساعت حک می کنند. این کار را معمولا داخل صفحه و روی قفل با ظرافت تمام انجام می دهند. این نکات ممکن است برای ساعت های تقلبی نیز در نظر گرفته شود اما غیرممکن است که تمام ظرافت یکجا و همزمان انجام شود.

نمونه تقلبی خیلی از برندها با ظاهری موجه در بیشتر ساعت فروشی ها موجود است. برای شناسایی این ساعت ها بهتر است به چند فروشگاه سر بزنید و مدل های مختلف را بررسی کنید. با این کار چشمتان به مدل های مختلف بیشتر آشنا می شود و می توانید نمونه های اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

چگونه یک ساعت مچی بخریم؟

بهترین گزینه ممکن برای خرید ساعت اصل، نمایندگی های معتبر هستند. معمولا بیشتر فروشگاه های معتبر نماینده رسمی چند برند متفاوت هستند اما اگر باز هم شک دارید می توانید قبل از خرید کمی اطلاعاتتان را بالا ببرید برای این کار بهتر است سری به اینترنتی و سایت برند موردنظر بزنید و نمونه های آنها را ببینید. حتی می توانید قبل از خرید، اطلاعاتی را راجع به جنس بند و ضدآب بودن یا نبودن ساعت از سایت مورد نظر بگیرید.

کارت گارانتی مهر و امضا شده و پرسیدن خدمات ارائه شده پس از خرید باید اولین سوالی باشد که از نمایندگی دارید. بعضی از نمونه ساعت ها دارای شیشه های محدب شکل یا بندهایی هستند که اگر کارت گارانتی هم داشته باشید تعمیر آنها در صورت نیاز کار ساده ای نیست و ممکن است گاهی هزینه ای بیشتر از خرید یک ساعت جدید روی دستتان بگذارد. قبل از انتخاب آخر، دقت داشته باشید که توقعتان از ساعتی که می خواهید بخرید، چیست و بعد تمام پرسش هایتان را راجع به ساعت مورد نظر از فروشنده بپرسید. سوالاتی مثل مقاومت ساعت وجود دارد، تعویض شیشه ساعت در صورت شکستن و خیلی سوالات دیگر که در ذهن شما وجود دارد ممکن است برای هر شخصی پیش بیاید. فراموش نکنید که آدرس شعبه های دیگر برند را از نمایندگی بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج