۲۰۳۱۲۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۱۲ ایده جالب برای طراحی میز صبحانه

در فرهنگ دیگر کشورها مخصوصا کشورهای اروپایی و آمریکایی محلی مخصوص صرف صبحانه و مجزا از میز غذاخوری، داخل آشپزخانه یا جایی نزدیک به آن طراحی می شود که معمولا نیز با خلاقیت و زیبایی همراه است.

سایت نیکو: هیچ چیز به اندازه صرف یک وعده غذایی در کنار هم، اعضای خانواده را به هم نزدیک نمی کند. عالی تر اینکه این وعده اول صبح و قبل از آغاز روز کاری باشد در این صورت انرژی فراوان به اعضای خانواده برای سپری کردن روزی موفق خواهد داد.

در کشور ما زیاد مرسوم نیست، اما در فرهنگ دیگر کشورها مخصوصا کشورهای اروپایی و آمریکایی محلی مخصوص صرف صبحانه و مجزا از میز غذاخوری، داخل آشپزخانه یا جایی نزدیک به آن طراحی می شود که معمولا نیز با خلاقیت و زیبایی همراه است. این کار چندین مزیت دارد اول اینکه از آنجایی که علی رغم تاثیرگذاری فراوان بسیاری از ما اهمیت چندانی برای صرف صبحانه قائل نیستیم و زمان زیادی برای آن نمی گذاریم، طراحی جایی مخصوص صرف صبحانه بدان هویت و اهمیت می بخشد و ما را ناگزیر به صرف زمان برای تهیه صبحانه مناسب و خوب و همین طور صرف زمان برای تناول آن می کند.

در عین حال اعضای خانواده را دور یک میز جمع می کند تا همگی روز کاری خود را با انرژی فراوانی که از کانون گرم خانواده دریافت کرده اند، آغاز کنند. بد نیست ما نیز با در نظر گرفتن فضای خانه، توانایی مالی و مسائل فرهنگی و سنتی مخصوص به خودمان و کشور خود، از این به بعد جایی منحصرا برای صرف صبحانه در نظر بگیریم. البته می توانید از این جای دنج برای دور همی های های صمیمانه با دوستان و اقوام نزدیک و یا حتی برای مطالعه، صرف عصرانه و حتی بقیه وعده های غذایی خود استفاده کنید.

در ادامه تعدادی عکس از زیباترین دکوراسیون های مخصوص میز صبحانه که حال و هوایی دوست داشتنی به صبح اعضای خانواده می دهد را خواهید دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج