۲۰۴۰۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیش‌ بینی معاون اول روحانی از توافق بزرگ

معاون اول رییس جمهور گفت:‌ اگر آمریکا و غرب تحت فشار صهیونیست و برخی کشورهای منطقه قرار نگیرند حتما به توافق خوبی دست خواهیم یافت.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رییس جمهور گفت:‌ اگر آمریکا و غرب تحت فشار صهیونیست و برخی کشورهای منطقه قرار نگیرند حتما به توافق خوبی دست خواهیم یافت.

اسحاق جهانگیری در جلسه شورای اداری استان یزد ضمن گرامیداشت ماه رجب و یاد شهید آیت الله صدوقی و فرزند ایشان آیت الله محمدعلی صدوقی نیز گفت: آیت الله محمدعلی صدوقی از دوستان بسیار خوب من بود و من سالی یکی، دوبار به شوق دیدار ایشان به یزد می‌آمدم. همچنین یاد آیت الله خاتمی و دختر بزرگ‌شان را گرامی می‌دارم و برای خانواده ایشان از خداوند توفیق می‌طلبم.

وی با اشاره به مساله هسته‌ای گفت: فکر می‌کنم به عنوان یکی از مسائل اصلی کشور باید برای حل و فصل این مساله و ثبات حقوق هسته‌ای ایران و لغو تحریم‌های ظالمانه وارد گفت‌وگو می‌شدیم. تصور ما و رییس جمهور محترم از اول این بود که باید مشکلات پیش روی ایران را با گفت‌وگو رفع کنیم.

جهانگیری افزود: امروز هم قطعا به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که زبان استدلال ما زبان قوی‌ای بوده است. اگر آمریکا و غرب تحت فشار صهیونیست و برخی کشورهای منطقه قرار نگیرند حتما به توافق خوبی دست خواهیم یافت.

وی گفت: نتیجه این توافق که حتما با درنظر گرفتن خطوط قرمز مدنظر رهبر انقلاب باید باشد، این است که تحریم‌ها برداشته خواهند شد و اگر به هر دلیلی آمریکا و غرب تحت فشار صهیونیست از توافق عقب نشینی کنند در دنیا شکست خواهند خورد و ترک ایجاد شده در تحریم‌ها قابل بازگشت نیست.

جهانگیری گفت: بعد از توافق و لغو تحریم‌ها نباید اجازه بدهیم بی جهت به مطالبات دامن زده و توقعات بیجا ایجاد شود.

وی افزود: البته شرایط ایران به گونه‌ای است که شرکت های خارجی برای ورود به ایران و سرمایه‌گذاری در کشور ما هجوم خواهند آورد ولی ما حتما باید کنترل و دقت کنیم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ما در این زمینه برنامه‌ریزی داریم ادامه داد: ما به هیچ وجه بازار ایران را به بهانه لغو تحریم در اختیار غرب قرار نمی‌دهیم و اجازه نخواهیم داد تولید داخلی ایران مانند آن‌چه که در زمان وجود درآمدهای نفتی اتفاق افتاد، یک بار دیگر زمین‌گیر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج