۲۰۴۱۳۴
۱ نظر
۵۰۸۳
۱ نظر
۵۰۸۳
پ

Flixster، شبکه اجتماعی مخصوص فیلم بازها

به طور یقین بسیاری از اعضای شبکه های اجتماعی جزو هواداران فیلم های سینمایی هستند و گروهی از کارشناسان آمریکایی برای پاسخ دادن به نیاز این گروه از افراد، شبکه اجتماعی اختصاصی خود را با نام Flixster راه اندازی کرده اند.

Flixster، شبکه اجتماعی مخصوص فیلم بازها





هفته نامه عصر ارتباط: به طور یقین بسیاری از اعضای شبکه های اجتماعی جزو هواداران فیلم های سینمایی هستند و گروهی از کارشناسان آمریکایی برای پاسخ دادن به نیاز این گروه از افراد، شبکه اجتماعی اختصاصی خود را با نام Flixster راه اندازی کرده اند. این شبکه اجتماعی به اعضای خود امکان می دهد خلاصه فیلم های سینمایی یا همان تریلرها را مشاهده کنند و اطلاعات کاملی در مورد آخرین فیلم های ارایه شده در سراسر جهان داشته باشند.

شبکه اجتماعی Flixster سال 2007 میلادی توسط دو مهندس جوان در کالیفرنیا راه اندازی شد و هم اکنون با 75 کارمند، خدمات خود را در اختیار کاربران سراسر جهان قرار می دهد. این پلتفرم از سال 2010 میلادی به عنوان بخشی از سایت Rotten Tomatoes به فعالیت های خود ادامه داد و سرانجام استودیو فیلم سازی برادران وارنر در سال 2011 تمام مجموعه یادشده را به صورت یکجا خریداری کرد.

Flixster، شبکه اجتماعی مخصوص فیلم بازها

شبکه اجتماعی Flixster ابزار کاربردی ویژه ای در اختیار دارد که روی انواع دستگاه های موبایلی مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر ایجاد بستر لازم برای برقراری ارتباط میان کاربران، خدمات اختصاصی در حوزه تئاتر و سینما ارایه می دهد که از جمله آنها می توان به امتیازدهی برای فیلم ها، عرضه آخرین نقد و بررسی ها، انتشار نظر مخاطبان، خرید بلیت و... اشاره کرد.

تمامی خدمات این شبکه اجتماعی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و این امکان برای کاربران ایجادشده تا اگر به صورت همزمان عضو دیگر شبکه های اجتماعی هستند، بتوانند مطالب مورد نظر خود را بین دو پلتفرم رد و بدل کنند و البته با دوستان خود از روی هر شبکه اجتماعی در ارتباط باشند. این شبکه اجتماعی به گونه ای ساخته شده است که براساس سلیقه کاربران برای مشاهده ژانرهای مختلف فیلم، دیگر افراد را برای دوستی و برقراری ارتباط با کاربرانی که نظرات مشابه داشته باشند به هر فرد پیشنهاد می شود.

به طور کلی گفته می شود Flixster برای هر کس که به فیلم علاقه دارد بسیار مناسب است. در این شبکه اجتماعی کاربران می توانند نقدهای منتشرشده از سوی بزرگ ترین منتقدان جهانی را در مورد هر فیلم دریافت کنند، نظر کاربران مختلف را بخوانند، تمام اطلاعات مربوط به فیلم را در اختیار بگیرند و حتی در مورد فیلم مورد علاقه آنها در آزمون های اینترنتی کوچک شرکت کنند.

مرکز امتیازدهی الکسا در سال ۲۰۰۷ میلادی یعنی چند ماه پس از راه اندازی Flixster اعلام کرد تعداد بازدیدهای ماهانه از این سایت اینترنتی به ۲۰ میلیون نفر در هر روز رسیده است و در سال ۲۰۰۸ میلادی هم گفته شد روزانه ۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان به این شبکه اجتماعی سر می زنند، اما الکسا از سال ۲۰۰۸ به بعد هیچ گونه آماری در این زمینه منتشر نکرد. در مقابل مرکز Web Trends در یک بررسی جدید اعلام کرد از میان تمام شبکه های اجتماعی که به صورت اختصاصی خدمات خود را در زمینه فیلم سازی ارایه می دهند، Flixster بیشترین محبوبیت را دارد و همچنان بر تعداد کاربران آن افزوده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      فیلتره که!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج