۲۰۴۱۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

۵ روش ساده برای عوض کردن دکوراسیون

چگونه اتاق نشيمن خود را پرانرژي كنيد

همه مي‌دانيم كه احتمال تغيير رنگ ديوارها، تغيير پرده‌ها و مبلمان خانه به‌صورت سالانه مقدور نيست و بسياري از ما از وسايل و مبلمان‌مان براي چند سال استفاده مي‌كنيم.

چگونه اتاق نشيمن خود را پرانرژي كنيد

چگونه اتاق نشيمن خود را پرانرژي كنيد

برترین ها: همه مي‌دانيم كه احتمال تغيير رنگ ديوارها، تغيير پرده‌ها و مبلمان خانه به‌صورت سالانه مقدور نيست و بسياري از ما از وسايل و مبلمان‌مان براي چند سال استفاده مي‌كنيم. با وجود اين ديدگاه غلطي است اگر فكر كنيم كه نمي‌توانيم در فضاي خانه و اتاق‌هاي‌مان تغيير و تحول ايجاد كنيم. اين كار را مي‌توان با تغيير دكوراسيون و جا به جايي وسايل و يك چيدمان هدفمند انجام داد به‌گونه‌اي كه مهمان‌تان به محض ورود به منزل با اين تغيير بزرگ و اساسي روبه‌رو شود. ايجاد تنوع و تغيير در فضاي خانه علاوه‌بر آن‌كه مي‌تواند موجب نشاط و شادابي اعضاي خانواده شود درصورتي كه وسايل در جاي درست خود قرار گرفته باشند مي‌تواند انرژي‌هاي موجود در خانه را گرم‌تر و روابط ميان اعضاي خانواده را صميمي‌تر كند.


در خانه‌تان نمايشگاه بگذاريد

اگر در اتاق نشيمن خانه‌تان ديواري خالي وجود دارد مي‌توانيد اين ديوار را به يك گالري از عكس‌هاي خانوادگي تبديل كنيد. اين ايده بسيار جالبي است كه تاريخ خانواده و گذشته خود را با عكس‌هاي زيبا و قديمي روي ديوار اتاق نشيمن مرور كنيد. اين كار علاوه‌بر اين‌كه جلوه زيبايي به اتاق‌نشيمن شما مي‌بخشد مي‌تواند تاثير زيادي بر روابط اعضاي خانواده بگذارد. تنها كافي است كه هارموني ميان رنگ‌ها و انتخاب جنس قاب‌ها را با دقت انجام دهيد. به اين ترتيب كه تلاش كنيد از رنگ‌هاي متناسب براي قاب‌ها استفاده كنيد و سعي كنيد به‌طور كلي يا از قاب چوبي استفاده كنيد يا از قاب فلزي. هرگز از تركيب اين 2 نوع قاب كنار يكديگر استفاده نكنيد.


نورپردازي شاعرانه

اگر تا به حال از شمع براي تزئين ميز ناهار يا شام يا كنسول اتاق نشيمن‌تان استفاده نكرديد، اين ايده مي‌تواند جلوه بسيار زيبا و درخشاني به خانه‌تان در آستانه سال جديد دهد. براي اين كار لازم است متناسب با فضاي ميز ناهارخوري خود و البته متناسب با جنس و رنگ آن از شمعدان‌هاي استيل، فلزي، چوبي يا بلور استفاده كنيد و جلوه‌اي زيبا به ميزتان ببخشيد. درصورتي كه اتاق‌نشيمين شما ميز كنسول دارد قرار دادن ۲ شمعدان يك شلعه و نهايتا ۳ شعله مي‌تواند فضاي خانه را دلنشين‌تر كند.


روح در خانه شما

استفاده از گل و گياه همزمان با فرا رسيدن فصل بهار مي‌تواند بهترين گزينه براي ايجاد تغيير و تحول در خانه باشد. براي اين منظور مي‌توانيد آفتابگير‌ترين فضاي خانه را به گياهان اختصاص دهيد و از 3 تا 5 گياه متنوع و زيبا براي افزايش زيبايي خانه تان كمك بگيريد. مي‌توانيد از گياه لاكي بامبو به‌عنوان يكي از اين گياهان استفاده كنيد. براي انتخاب گل و گياه بهتر است به سراغ گياهان سبز رنگ برويد كه برگ‌هاي گرد و بزرگ تري دارند. البته توجه داشته باشيد كه تناسب سايز ميان اين گياهان و گلدان‌هاي آن‌ها نيز بسيار مهم است به اين ترتيب كه سعي كنيد از يك تا 2 گلدان بزرگ در كنار يكي، دو گلدان متوسط و يك گلدان كوچك استفاده كنيد.


دكوري‌ها را تغيير دهيد

گاهي اضافه كردن يك دكوري جديد، ظرف تازه يا جا‌به‌جا كردن دكوري‌ها و ظروفي تزئيني در اتاق نشمين مي‌تواند موجب بروز تغير اساسي و چشمگير در فضاي‌تان شود. تنها بايد مراقب باشيد كه با جا به جا كردن اين ظروف آن‌ها را در يك فضاي مناسب و با هارموني رنگ صحيح قرار دهيد تا بتوانيد به زيبايي خانه خود كمك كنيد. براي اين كار مي‌توانيد از يك ظرف بلوري يا كريستالي نسبتا بزرگ روي ميز اتاق نشيمين استفاده كنيد يا روي يكي از ميزهاي عسلي يك شمعدان نقره يا بلوري بگذاريد.


از آباژور پايه دار غافل نشويد

تغيير نورپردازي اتاق‌نشمين يكي ديگر از كارهايي است كه مي‌تواند موجب بروز تغيير حتي در سايز اتاق‌نشيمين شما شود. انتخاب نورپردازي مناسب حتي مي‌تواند اتاق نشيمين شما را بزرگ‌تر و با شكوه‌تر به‌نظر برساند. براي اين منظور بايد از لوستري مناسب با فضاي خانه و ارتفاع سقف اتاق‌نشيمن خود استفاده كنيد و در عين حال از يك يا 2 آباژور ميزي يا پايه دار نيز براي روشن كردن بخش‌ها و زاويه‌هايي از اتاق‌نشيمن كه نور كمتري به آن مي‌رسد بهره بگيريد. اين كار موجب مي‌شود تا فضاي اتاق بزرگ‌تر به‌نظر برسد و در عين حال مهمانان شما احساس نشاط و شادابي بيشتري در اين فضا داشته باشند. بعضي اوقات ممكن است نور‌پردازي نامناسب يك اتاق و تيره‌بودن آن به خستگي مهمان‌ها در مهماني منجر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • foooziyeee

      لطفا مطالب جديد برام ارسال كنيد در مورد طراحي داخلي
      با سپاس فراوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج