۲۰۴۱۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نجف‌نژاد: مزایده چهارم بی‌معنی است

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه مزایده چهارم فروش سهام سرخابی‌ها نباید برگزار شود، گفت: طرح واگذاری یک ساله بود که امروز دولت باید در این زمینه از مجلس تعیین تکلیف کند.

خبرگزاری مهر: مقداد نجف‌نژاد در مورد مزایده چهارم فروش سهام استقلال و پرسپولیس و سردرگمی در واگذاری‌ سرخابی‌ها، ضمن بیان مطلب فوق گفت: طرح جدیدی برای واگذاری این دو باشگاه آماده شده که در آن معایب قبلی را بر طرف کردیم.

وی با بیان اینکه در مورد این طرح در زمان مناسب صحبت می‌کند، تاکید کرد: باید اعلام کنم سه مزایده انجام شده و مزایده چهارم عملا معنایی ندارد. تا کنون هم مزایده چهارم نه در ایران و نه در هیچ نقطه‌ای از جهان انجام نشده و این اتفاق جدیدی است. طرح واگذاری یک ساله بود که زمان آن به پایان رسیده و امروز دولت باید در این زمینه از مجلس تعیین تکلیف کند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تشکر از وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی که پیگیر این موضوع بودند، افزود: به این شکل جلو رفتن در شان استقلال و پرسپولیس که ۲۰ میلیون هوادار دارند، نیست. ما نباید سخیف حرکت کنیم زیرا از نظر مجلس دولت کارش را در این زمینه انجام داده و لزومی ندارد مزایده چهارم برگزار شود.

وی اضافه کرد: به عنوان بزرگترین فراکسیون مجلس با ۲۵۲ عضو نماینده، طرح جدیدی نوشته‌ایم و معایب طرح قبلی را بر طرف کرده‌ایم. به عنوان مثال باید بگوییم که استقلال و پرسپولیس کارخانه نیستند که بعد از فوت صاحب آینده‌اش بحث تقسیم ارث و انحصار وراثت پیش بیاید و این دو تیم که سرمایه ملی هستند، تقسیم شوند و از بین بروند.

نجف‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه دولت باید از طرح ما استقبال کند، تاکید کرد: هزاران حکم دیگر هست که می‌توان آنها را اجرا و واگذار کرد، ما هم به عنوان فراکسیون ورزش کار را جلو می‌بریم تا اگر خوب است، خوبترش کنیم.

وی در ادامه در مورد اینکه استقلال و پرسپولیس هر سال با مباحث واگزاری آسیب می‌بینند، خاطرنشان کرد: ثبات همیشه به سود مدیران است که این مهم طی سال‌های اخیر رخ نداده اما به هر حال الان تکلیف دولت در این زمینه با سومین مزایده‌ای که برگزار شد، تمام است. باید برنامه‌ریزی کنیم برای سال آینده، الان خود هیات مدیره هم متزلزل مدیریت می‌کند، به هر حال آسمان که به زمین نمی‌آید، بهتر است مزایده چهارم انجام نشود.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های سرمربی این تیم در مورد اینکه مقداد نجف‌نژاد اشراف فنی روی تیم ندارد، یادآور شد: البته من نگفتم دروازه‌بان لایی می‌خورد و وقتی بازیکن از کورس عقب می‌افتد، توان دویدن مجدد را ندارد. به هر حال باید از امیر قلعه‌نویی تقدیر کنیم و اعلام کنم ایشان تا پایان دربی صددرصد مربی استقلال است.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر هم قرار باشد ایشان برای سال بعد در استقلال نباشند، باید حرمتشان حفظ شود و این بازی را هم با همه قوا و مقتدرانه مربیگری کنند. ما و هواداران روزهای با شکوهی را در کنار ایشان داشته‌ایم و برای هر خانواده‌ای هم ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید اما همانطور که در پیروزی‌ها همه نقش داریم، در شکست‌ها هم باید همه در کنار هم مسئولیت شکست را بپذیریم.

نجف‌نژاد در ادامه افزود: تاکید می‌کنم این تیم برای قهرمانی بسته نشده بود، قبل از شروع لیگ من این حرف را گفتم و شما می‌توانید تحقیق کنید و ببینید، انشالله برای سال بعد تیمی در خور شان استقلال می‌بندیم و برای قهرمانی هم در ایران و هم برای آسیا.

وی در مورد اینکه با ۸ ملی‌پوش ایرانی و خارجی دقیقا منظور شما از بد بسته شدن استقلال چه بوده، ناکید کرد: حرف امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه اشراف فنی ندارم را می پذیرم‌ و بهتر است در مورد مسائل فنی حرف نزنم با این حال منظورم این بود که تیم جوان نبود و گرنه بازیکنان همه تلاش خودشان را انجام دادند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در پایان گفت: به هر حال چنین اتفاقاتی برای تیم‌های بزرگ دنیا هم رخ می‌دهد، مثلا چه کسی فکر می‌کرد بایرن مونیخ مقابل دورتمند در جام حذفی آلمان شکست خورده و حذف شود یا برزیل در جام جهانی اینچنین دچار بحران شود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج