۲۰۴۲۵۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رونالدو پول‌هایش را چطور خرج می‌کند؟

وقتی پولدارترین فوتبالیست کره خاکی باشی، همه می‌خواهند بدانند پول‌هایت را چطور و کجا خرج می‌کنی.

خبر ورزشی: وقتی پولدارترین فوتبالیست کره خاکی باشی، همه می‌خواهند بدانند پول‌هایت را چطور و کجا خرج می‌کنی. کریستیانو رونالدو، ستاره رئال‌مادرید طبق آمار و ارقامی که مجله آمریکایی «فوربز» ارائه داده با ۲۱۰ میلیون یورو دارایی، در صدر فهرست ثروتمندترین فوتبالیست‌های دنیا ایستاده. او یک پله از رقیب بارسایی‌‌اش مسی، بالاتر ایستاده که ۱۰ میلیون کمتر از او مال و ثروت دارد. حالا سؤال اصلی اینجاست که مهاجم پرتغالی با این همه پول چه ‌کار می‌کند؟ علاقه کریس به ماشین و ساعت که شهره عام و خاص است و همه می‌دانند او پول زیادی برای این چیزها خرج می‌کند اما بقیه پول او چه می‌شود؟ مجله دیجیتال «مارکا پلاس» اسپانیا در جدیدترین شماره‌‌اش یک اینفوگرافی چاپ کرده که پاسخ همه این سؤال‌ها در آن پیدا می‌شود...

كارهاي خيريه

كريستيانو رونالدو هيچ‌وقت در كمك به مردم بي‌بضاعت كم نمي‌گذارد و هميشه بخشي از درآمدش كه روز به روز بيشتر هم مي‌شود را به اين كار اختصاص مي‌دهد. مثلاً در ماه مارس ۲۰۱۴، با كمك به «اريك» كوچولو احساسات دنيا را برانگيخت. اريك كه ۱۰ ماه سن بيشتر نداشت، به خاطر نارسايي حاد مغزي هر روز بارها و بارها دچار تشنج مي‌شد و تنها راه بهبودش عمل جراحي بود كه خيلي گران تمام مي‌شد. رونالدو هم همه مخارج درمان اريك را تقبل كرد و تمام مدت به او و خانواده‌‌اش سر مي‌زد.

موزه

كريستيانو رونالدو در شهر زادگاهش، «مديرا» يك موزه براي خودش دارد. موزه CR۷ كه پانزدهم دسامبر ۲۰۱۳ افتتاح شد، ۴۰۰ متر مربع مساحت دارد. همه فضاهاي اين موزه به اين بازيكن اختصاص داده شده و در آن مي‌شود با داستان زندگي‌‌اش به طور كامل آشنا شد‌؛ از دوران كودكي‌‌اش در مديرا گرفته كه از طريق عكس نمايش داده شده تا ۱۲۶ جايزه ورزشي‌اي كه تا حالا به‌ دست آورده.

ماشين

يكي از معروف‌ترين علايق كريس، ماشين است. خريد ماشين يكي از هيجانات زندگي او به حساب مي‌‌آيد، تا جايي كه در پاركينگ خانه‌‌اش ۱۵ ماشين پارك شده، ديده مي‌شود. او هر ماشين گرانقيمتي كه بشود فكرش را كرد را دارد‌؛ از بوگاتي ويرون ۳/۱ ميليون يورويي گرفته تا Koenigsegg CCX، ماشين اسپورتي كه ۳۹۰ هزار يورو قيمت دارد و لامبورگيني آونتادور كه ۳۶۶ هزار يورو براي خريدش پول داد.

تجارت

مد يكي از بزرگترين علايق كريستيانو رونالدو است. آنقدر كه پا در عرصه توليد پوشاك گذاشته و خط توليد لباس زير مردانه خودش با نام CR۷ را راه انداخته. او به تازگي سري هم به دنياي توليد كفش زده و كفش‌هاي CR۷ را هم وارد بازار كرده. كفش‌هاي او بين ۱۱۵ تا ۶۳۰ دلار قيمت دارند.

ملك و املاك

كريس در حال حاضر در يكي از اعياني‌ترين محله‌هاي مادريد با نام «لا فينكا» زندگي مي‌كند. خانه او ۳۲۵۸ متر است. ۶ اتاق خواب و ۹ سرويس بهداشتي دارد. خانه او يك «سوئيت» استثنايي و خاص دارد كه جالب توجه‌ترين نقطه‌‌اش «جكوزي» بزرگي است كه در آن قرار دارد. اجاره اين خانه ۱۵ هزار يورو ماهانه است و خريدش هم چند ده ميليون يورو خرج برخواهد داشت. كريس يك عمارت هم در شهر «ترراس د بوئورو» ي پرتغال دارد. اين عمارت ۷۰۰ متر مربع مساحت دارد كه در محوطه‌اي ۵ هزار متر مربعي بنا شده. عمارت ۴ ميليون يورويي كريس دو طبقه است. در محوطه اين خانه مكاني هم براي فرود آمدن هليكوپتر در نظر گرفته شده. كريس به غير از اين در يكي از بهترين محله‌هاي ليسبون، پايتخت پرتغال هم يك آپارتمان دارد. به نوشته روزنامه «كوريو دا مانيا» ي پرتغال، اين آپارتمان بيش از ۲ ميليون يورو قيمت دارد. جداي از همه اينها كريس يك كلوب شبانه هم در «آلگراوه» در جنوبي‌ترين نقطه پرتغال باز كرده. اين باشگاه شبانه البته به خاطر مشكل مجوز چند وقتي تعطيل بود اما الان به مكاني تبديل شده كه معروف‌ترين چهره‌هاي دنيا را گرد هم مي‌آورد.

ساعت

رونالدو هميشه پول زيادي خرج ظاهرش مي‌كند و در اين ميان براي ساعت اهميت ويژه‌اي قائل است. او يك كلكسيون ساعت دارد كه در آن بيشتر از ۵۰ ساعت گرانقيمت وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج