۲۰۴۴۲
۱۷ نظر
۵۰۱۵
۱۷ نظر
۵۰۱۵
پ

خانمها بخوانند

راه های ساده برای وزن کم کردن

زماني كه خانم‌ها در مورد وزن خود صبحت مي‌كنند، به هيچ‌وجه حرف‌هاي آن‌ها را باور نكنيد. تقريبا دو سوم زنان در مورد وزن حقيقي خود دروغ مي‌گويند و به‌طور متوسط ۴ كيلوگرم سنگين‌تر از آن چيزي هستند كه ادعا مي‌كنند.

راه های ساده برای وزن کم کردن

راه های ساده برای وزن کم کردن

خانم‌ها راست نمي‌گويند

برترین ها: زماني كه خانم‌ها در مورد وزن خود صبحت مي‌كنند، به هيچ‌وجه حرف‌هاي آن‌ها را باور نكنيد.

تقريبا دو سوم زنان در مورد وزن حقيقي خود دروغ مي‌گويند و به‌طور متوسط ۴ كيلوگرم سنگين‌تر از آن چيزي هستند كه ادعا مي‌كنند.

تحقيقات نشان مي‌دهد، ميليون‌ها زن هنگام گفت‌وگو با همسر، اعضاي خانواده، دوستان نزديك و حتي هنگام صحبت كردن با مادرشان وزن واقعي خود را پنهان مي‌كنند. جالب اين جاست كه خود زنان هم دروغ‌هاي خود را باور مي‌كنند. تقريبا يك چهارم خانم‌ها به‌دليل اين دروغ‌ها وزن واقعي خود را نمي‌دانند و به همين دليل لباس‌هاي‌شان را با سايز اشتباه خريداري مي‌كنند. البته اين تنها موردي نيست كه زنان در مورد آن دروغ مي‌گويند بلكه اندازه دور كمر، اندازه لباس و حتي شماره كفش هم از ديگر مواردي است كه اغلب توسط آن‌ها پنهان مي‌شود.اكثر زنان اقرار مي‌كنند، اضافه وزن دارند و بايد حداقل يك شماره از سايز خود را كم كنند اما حقيقت اين است كه ۲۰ درصد از آن‌ها اندازه لباس‌هاي خود را ۲ شماره كوچك‌تر از مقدار واقعي به ديگران اعلام مي‌كنند. حتي بعضي از آن‌ها برچسب سايز روي لباس‌هاي خود را جدا مي‌كنند تا دروغ‌هاي آن‌ها در اين مورد فاش نشود.بررسي‌هاي بيشتر نشان مي‌دهد، خانم‌ها حتي در مورد قد خود هم دروغ مي‌گويند و اكثرا چند سانتي‌متر آن را بيشتر بيان مي‌كنند. اكثر زنان دوست دارند بين ۵۰ ‌تا ۵۷ كيلوگرم وزن داشته باشند و قدشان بين ۱۶۷ تا ۱۷۲ سانتي‌متر باشد.


راه های ساده برای وزن کم کردن

باز هم در مورد فوايد خوش‌بيني

اگر مي‌خواهيد عمر طولاني داشته باشيد به ديگران بگوييد كه سالم هستيد!

نتايج يك مطالعه نشان مي‌دهد، داشتن تفكر مثبت در مورد سلامت مي‌تواند خطر مرگ را در انسان‌ها به‌طور قابل توجهي كاهش دهد. دانشمندان با درنظر گرفتن فاكتورهاي زيادي مانند اميد به زندگي، ميزان مصرف سيگار، مبتلا بودن به بيماري‌هاي مزمن، فشار خون بالا و بسياري موارد ديگر به اين نتيجه عجيب دست پيدا كردند.براي بررسي اين موضوع از ۸ هزار نفر خواسته شد ميزان سلامت‌شان را بسنجند و از اين لحاظ به‌خود نمره بدهند.۳۰ سال بعد آزمايش‌هايي روي اين افراد انجام شد و دانشمندان متوجه شدند، افرادي كه نسبت به وضع سلامت خود خوش‌بين بودند نه تنها عمر طولاني‌تري داشتند بلكه احتمال ابتلا به بيماري‌هاي مختلف در آن‌ها كمتر از بدبين‌ها بود.در عوض مرداني كه وضعيت سلامت خود را بسيار بد توصيف كردند، با احتمال ۳/۳ بيشتر از افرادي كه سلامت خود را بسيار خوب مي‌دانستند در اين مدت جان خود را از دست دادند. ميزان مرگ و مير در زنان بدبين هم ۹/۱ برابر بيشتر از زنان خوش‌بين بود.

اين نخستين بار است كه محققان اثبات مي‌كنند چگونگي نگرش يك فرد نسبت به وضعيت سلامتش مي‌تواند روي سال‌هاي عمر او تاثير‌گذار باشد. به اين ترتيب مشخص مي‌شود يك پزشك خوب نه تنها بايد بتواند بيماري‌هاي بيماران را به‌خوبي تشخيص دهد بلكه بايد اين توانايي را داشته باشد تا تفكر مثبت را در ذهن بيمارانش جا بيندازد.


به شيوه مدرن لاغر شويد

يك روز در ميان غذاي خود را به مقدار بسيار زيادي كم كنيد تا هم عمرتان طولاني‌تر شود و هم لاغر شويد.

گروهي از دانشمندان اعلام كردند افرادي كه يك روز در ميان غذاي خود را به‌شدت كاهش مي‌دهند قدرت مغزي بيشتري دارند و وزن‌شان هم سريع‌تر از ديگران پايين مي‌آيد.آزمايش‌ها نشان مي‌دهد، اين روش جديد نه تنها از قلب نيز محافظت مي‌كند بلكه انسان را از ابتلا به بيماري‌هاي مغزي مانند آلزايمر نيز در امان نگاه مي‌دارد. محدود كردن ميزان كالري‌هاي دريافتي به‌خصوص اگر به شكل نوبتي اجرا شود به فعال شدن نورون‌هاي عصبي كمك مي‌كند. اين كار همچنين حساسيت بدن نسبت به انسولين را افزايش مي‌دهد و به اين ترتيب لوزالمعده نياز كمتري به توليد اين هورمون خواهد داشت.اين در حالي است كه توليد بيش از انسولين كه معمولا بعد از مصرف وعده‌هاي غذايي صورت مي‌گيرد به كاهش قدرت مغز منجر شده و خطر ابتلا به ديابت را هم بيشتر مي‌كند.تحقيقات قبلي هم نشان داده بود افرادي كه چند روز خود را گرسنگي مي‌دهند، كمتر مبتلا به سرطان مي‌شوند.


چرا زنان پس از ازدواج اضافه‌وزن پيدا مي‌كنند؟

آيا واقعا بعد از ازدواج انسان دچار اضافه وزن مي‌شود؟ تحقيقات جديد نشان مي‌دهد، اين موضوع حداقل در مورد زنان با احتمال بسيار زيادي رخ مي‌دهد.

تقريبا ۹۰ درصد زنان بعد از وارد شدن به زندگي مشترك دچار اضافه وزن مي‌شوند. به‌طور متوسط وزن يك خانم بعد از ازدواج نزديك به ۷ كيلوگرم افزايش پيدا مي‌كند و در ۵۶ درصد از موارد اين اتفاق بين ۴ تا ۶ ماه بعد از شروع زندگي مشترك رخ مي‌دهد.

در اين زمان اكثر زنان به حداكثر آرامش بعد از آغاز زندگي مشترك مي‌رسند و ديگر مانند قبل كنترلي روي ميزان غذا خوردن خود ندارند. نزديك به يك دهم از زنان هم به‌دليل هم غذا شدن با همسر خود به‌طور ناخودآگاه بيشتر از حد معمول غذا مي‌خورند و كالري‌هاي بيشتري مصرف مي‌كنند.

حتي بسياري از كارشناسان از اصطلاحي به نام اضافه وزن عشق استفاده مي‌كنند و معتقدند دو سوم زنان بعد از ازدواج بين ۶ تا ۱۲ كيلوگرم افزايش وزن پيدا مي‌كنند. يك چهارم زنان كمتر از ۶ كيلوگرم وزن اضافه مي‌كنند و متاسفانه در ۱۲ درصد از آن‌ها ميزان اضافه وزن به بيش از ۱۲ كيلوگرم مي‌رسد و حتي ممكن است دچار چاقي مفرط شوند.

زنان بايد توجه داشته باشند كه در هر روز نزديك به ۵۰۰ كالري غذاي كمتري نسبت به همسر خود احتياج دارند. فقط مصرف چند كالري اضافه در روز مي‌تواند در دراز مدت خود را به شكل اضافه وزن نشان دهد.


راه های ساده برای وزن کم کردن

كاهش وزن بدون سختي

دوست داريد بدون هيچ‌گونه تلاشي ظرف مدت ۶ ماه چند كيلوگرم از وزن خود را كاهش دهيد؟ اگر پاسخ‌تان به اين سوال مثبت است، آب را جايگزين نوشيدني‌هاي ديگر خود كنيد.

محقققان متوجه شدند فقط با نوشيدن آب به جاي نوشابه‌هاي شيرين و آبميوه‌هاي صنعتي مي‌توان وزن بدن را كاهش دهد. افراد بزرگسالي كه دچار اضافه وزن هستند هر روز به‌طور متوسط ۳۰۰ كالري از انرژي روزانه خود را از طريق مايعاتي كه مي‌نوشند وارد بدن خود مي‌كنند اما اگر به جاي تمام اين مايعات، آب نوشيده شود به راحتي از ورود اين ميزان كالري به بدن پيشگيري مي‌شود.شيوه ديگر اين است كه به جاي نوشيدن آبميوه‌ها سعي كنيد خود ميوه را بخوريد. با اين كار حجم شكم شما بيشتر پر مي‌شود و اشتهاي‌تان براي خوردن غذا كاهش پيدا مي‌كند.البته نوشيدن چاي يا قهوه چندان تاثيري روي افزايش وزن ندارد. ولي معمولا اين نوشيدني‌ها با شكر، كيك يا بيسكويت مصرف مي‌شوند كه به نوبه‌خود سهم قابل توجهي در افزايش كالري‌هاي دريافتي و چاق شدن شما بازي مي‌كنند. قبلا هم تحقيقاتي انجام شده بود كه نشان مي‌داد، نوشيدن آب قبل از صبحانه، ناهار و شام علاوه بر اين‌كه به كاهش وزن كمك مي‌كند، باعث پيشگيري از بازگشت چربي‌هاي اضافه به بدن مي‌شود. افرادي كه از اين روش استفاده كرده‌اند حداقل يك سال توانستند مانع از افزايش وزن دوباره خود شوند كه در مقايسه با روش‌هاي ديگر ركورد بسيار خوبي محسوب مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکیبا

      بد نبو د البته برای وزن یک سال زیادههههههههه مرسی.

    • بدون نام

      بدبود

    • رها

      میتوتست بهتر باشه

    • ساناز

      جالب بود مرسی

    • ساناز

      جالب بود مرسی

    • بدون نام

      چرررررررررررررتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بود

    • متین

      چرت بود

    • دکتر جمشید خالقی

      به هیچ وجه اب خوردن باعث کاهش وزن نمی شه نه اینکه مفید نباشه والی تاثیری تو وزن نداره چیزی وزنو کم میکنه انجام دو تا کار دز کنا هم دیگس اول کم خوردن دوم ورزش کردن- همین وبس

    • مهشید

      مزخررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررف بود

    • بدون نام

      چرندبود

    • تینا

      بدرد نخوربور

    • حقی

      متن پرباری نبود ولی بدنبود

    • بدون نام

      بدنبودمرسي

    • سمیرا

      ماکه اخرش نفهمیدیم چه طور لاغر کنیم

    • maryam

      بسیارعالی

    • بدون نام

      یه چیزمفیدبزارین ملت بخونن!!!!!!!!

    • نسیم

      میتونست بهتر باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج