۲۰۴۵۰۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

اطلاعیه مهم درباره مشمولان جریمه سربازی

سازمان وظیفه عمومی ناجا به پیگیری‌های متقاضیان طرح جریمه ریالی سربازی و انتقادشان از دیر ارسال شدن پیامک تعیین تکلیف واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: سازمان وظیفه عمومی ناجا به پیگیری‌های متقاضیان طرح جریمه ریالی سربازی و انتقادشان از دیر ارسال شدن پیامک تعیین تکلیف واکنش نشان داد.

اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به آن دسته از متقاضیان طرح جریمه ریالی مشمولان غایب که تا کنون پیامک تعیین تکلیف برایشان ارسال نشده، اعلام کرد: متقاضیان طرح جریمه مشمولان غایب، منتظر پیامک سازمان وظیفه عمومی ناجا باشند.

این سازمان در خصوص فرآیند رسیدگی به طرح جریمه و تعیین تکلیف مشمولان غایب اعلام کرد: روند رسیدگی به درخواست متقاضیان استفاده از این طرح که قبلا در زمان مقرر در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +۱۰ ) به ثبت رسیده است، پس از بررسی و تایید نهایی با ارسال پیامکی به شماره ۱۱۰۰ از طریق سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر احراز یا عدم احراز شرایط برای استفاده از این طرح به شماره همراه متقاضیان که در زمان ثبت درخواست ارائه کرده‌اند، اعلام می‌شود.

این سازمان خاطر نشان کرد: افرادی که شامل بهره‌مندی از طرح مذکور می‌شوند، باید پس از دریافت پیامک این سازمان، طی مدت ۱۰ روز به همان دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) که درخواست خود را ارائه کرده مراجعه و با اطلاع از میزان مبلغ مشخص شده، شماره حساب بانک و شناسه واریزی مورد نظر و همچنین دریافت فرم تعهدنامه محضری اقدام به تکمیل مدارک کنند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا یادآور شد: متقاضیان باید مدارک تکمیل شده از قبیل تعهدنامه محضری مبنی بر صحت مدرک تحصیلی و فیش واریزی خود را طی مدت ۱۰ روز به همان دفترخدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +۱۰) تحویل دهند تا نسبت به ثبت در سامانه و ظیفه عمومی اقدام شود.

شایان ذکر است: عدم ارائه مدارک مورد نظر در زمان مقرر به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) به منزله انصراف از درخواست است.

در این اطلاعیه ضمن هشدار به متقاضیان این طرح در خصوص شگردهای افراد سودجو و کلاهبردار، تاکید شده که افراد واجد شرایط برای کسب اطلاعات بیشتر فقط به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی ww.vazifeh.police.ir مراجعه یا با سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ تماس بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس چقدر طول میکشه سردار. از انتظار سرمون رفت لب دار.

    • حسن

      آخه کی می تونه 10 روزه پول بریزه به حسابتان.

    • هادی

      فقط فوتبالیستا میتونن تو 10 روز پولو بریزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج