۲۰۴۸۱
۲۷ نظر
۵۳۷۹
۲۷ نظر
۵۳۷۹
پ

راز های موفقیت برایان تریسی برای موفقیت سریع شما

چگونه آینده خود را را پیش گویی کنیم ؟

همه ما از پيشگويي آينده لذت مي‌بريم و دوست داريم بدانيم چه آينده‌اي در انتظارمان خواهد بود. عده‌اي حاضر هستند براي پيشگويي آينده‌شان هر كاري انجام دهند اما آيا تا به حال به اين فكر كرده‌ايد كه خودتان هم مي‌توانيد به‌راحتي آينده‌تان را پيشگويي كنيد؟

چگونه آینده خود را را پیش گویی کنیم ؟

چگونه آینده خود را را پیش گویی کنیم ؟

برترین ها: همه ما از پيشگويي آينده لذت مي‌بريم و دوست داريم بدانيم چه آينده‌اي در انتظارمان خواهد بود. عده‌اي حاضر هستند براي پيشگويي آينده‌شان هر كاري انجام دهند اما آيا تا به حال به اين فكر كرده‌ايد كه خودتان هم مي‌توانيد به‌راحتي آينده‌تان را پيشگويي كنيد؟ اصلا تعجب نكنيد چون براي اين پيشگويي بزرگ هيچ نيازي به گوي شيشه‌اي و ابزارهاي پيشگويي جادوگران نيست بلكه راه پيشگويي آينده شما در همين لحظه است؛ همين لحظه كه در حال خواندن اين مقاله هستيد و ديدگاهي كه در مورد موفقيت داريد، لحظه طلايي پيشگويي آينده‌تان است. به من بگوييد در حال حاضر چه فكري در سر داريد تا به شما بگويم آينده شما چه خواهد بود؟ بله به همين راحتي!


چرا به رويايت نمي‌رسي؟

اين روزها حتي در ساده‌ترين كتاب‌هاي روان‌شناسي هم در مورد هدف و هدف‌گذاري صحبت مي‌شود و بيشتر افرادي كه تا قبل از خواندن اين كتاب‌ها و شركت در سمينارهاي موفقيت، اطلاعي در مورد داشتن هدف و اهميت آن نداشتند، در زندگي‌شان بيشتر از گذشته روي هدف‌گذاري وسواس پيدا كرده‌اند اما شايد سوال اين دسته از افراد يا خود شما اين باشد كه چرا با وجود هدف‌گذاري‌هاي دقيق باز هم درصد ناچيزي از افراد آنطور كه بايد به هدف دلخواه‌شان نمي‌رسند؟ من جواب اين سوال را براي‌تان مي‌گويم و رمز رسيدن به اهداف‌تان را براي‌تان شرح مي‌دهم. نخستين فاكتور مهم براي رسيدن به هدف، تمركز هر روزه روي هدف است؛ هدف شما بايد طوري باشد كه هر روز براي‌تان مرور شود. از لحظه‌اي كه از خواب بيدار مي‌شويد تا لحظه‌اي كه به خواب مي‌رويد بايد در معرض هدف انتخابي‌تان باشيد. نوع دكوراسيون خانه و محل كارتان بايد منطبق با هدف‌تان باشد. مي‌پرسيد چرا؟ مثلا اگر هدف‌تان مهارت در نقاشي است تصويري از نقاش‌هاي مشهور يا تابلوهاي معروف را در محيط كار و خانه قرار دهيد تا شما را هر لحظه نسبت به پيگيري هدف‌تان تحريك كند. با اين‌كار هر روز به‌خودتان تلنگر خواهيد زد كه مهم‌ترين موضوع زندگي‌تان را ناديده نگيريد؛ كار ساده‌اي به‌نظر مي‌رسد اما من روي اين فاكتور تاكيد زيادي مي‌كنم زيرا تا زماني كه در معرض چيزي قرار نگيريد، نمي‌توانيد تاثير مطلوبي از آن به دست بياوريد.


هرچه موفق‌تر، شكست بيشتر

حقيقت اينجاست كه آدم‌هاي موفق خيلي بيشتر از انسان‌هاي ناموفق با شكست روبه‌رو مي‌شوند اما مي‌دانيد چرا؟ چون آدم‌هاي موفق بيشتر از ديگر افراد خودشان را در معرض كارهاي جديد قرار مي‌دهند و به همين خاطر بيشتر شكست مي‌خورند و با اتفاق‌هاي غيرقابل پيش‌بيني برخورد مي‌كنند اما در هر شكست و رويارويي با مشكلات و موانع جديد، دوباره خودشان را بالا مي‌كشند چون طعم پيروزي را بارها در رويارويي با مشكلات‌شان چشيده‌اند اما دسته ديگر از افراد كه شايد بتوان نام آدم‌هاي ناموفق را براي‌شان گذاشت، در شروع هر كاري تنها به موانع و شكست‌هاي احتمالي فكر مي‌كنند و همين ترس‌ها عامل بازدارنده قوي براي رسيدن آن‌ها به موفقيت است. آينده اين دسته از افراد با چنين طرز فكري كه در مورد ترس‌ها و موانع رسيدن به هدف‌شان دارند قابل پيش‌بيني است؛ اين افراد تا آخر عمرشان با ترس‌هاي‌شان زندگي مي‌كنند و هيچ قدمي به سوي پيشرفت برنمي‌دارند.


ترديد‌هاي مخرب

يك راه مهم ديگر براي پيشگويي آينده، تعريف شما از توانايي‌ها و استعدادهاي‌تان است. شما تا چه اندازه به توانايي‌ها و مهارت‌هاي‌تان ايمان داريد؟ در بيشتر موارد شما خود را با ديگران مقايسه كرده و تصور مي‌كنيد نمي‌توانيد مانند ديگران موفق باشيد و به جايگاهي كه ديگران به آن دست پيدا كرده اند، برسيد. در اين سرزنش‌ها و انتقادهاي روزانه به جاي اين‌كه به هدف‌هاي‌تان برسيد_البته اگر هدفي داشته باشيد_ هر روز به موقعيت‌هايي خرد و بي‌اهميت چنگ مي‌زنيد و خود را به خاطر نداشتن استعداد سرزنش مي‌كنيد. شما فكر مي‌كنيد به اندازه كافي خوب نيستيد و همين تصور باعث مي‌شود عقب بمانيد. ترديد نسبت به توانايي‌هاي‌تان را از ذهن‌تان دور كرده و در عوض سعي كنيد با تكرار و تمرين تصوير ذهني درستي را نسبت به‌خود خلق كرده تا آينده خوبي را براي زندگي‌تان ايجاد كنيد.


اگر آن‌ها توانستند، من هم مي‌توانم

مديريت كردن افكار فاكتور خيلي مهمي براي پيشگويي آينده‌تان است كه نبايد آن را ناديده گرفت. اين‌كه در حال حاضر با چه كلماتي خودتان را توصيف مي‌كنيد اهميت زيادي در خلق آينده‌تان دارد؛ حتي دوستاني كه وقت‌تان را با آن‌ها مي‌گذرانيد مي‌تواند روي رسيدن يا نرسيدن به اهداف‌تان تاثير داشته باشد. افرادي كه در حال حاضر با شما دوست و همكار هستند و نوع ديدگاه‌هاي آن‌ها مي‌تواند به‌عنوان انگيزه يا ضد‌انگيزه به حساب بيايد. اگر دوستان شما جزو افراد موفق باشند، مي‌توانند در شما انگيزه كافي براي ادامه هدف‌تان ايجاد كنند. شما با ديدن موفقيت دوستان‌تان به اين نتيجه خواهيد رسيد كه شما هم شايستگي رسيدن به هدف‌هاي‌تان را داريد و مي‌توانيد به موقعيت‌هايي كه ديگران دست يافته‌اند برسيد. پيشگويي كردن آينده شما با نوع دوستان و نزديكاني كه بيشترين وقت‌تان را با آن‌ها مي‌گذرانيد كاملا ممكن است. همانطور كه گفتم تنها تعيين هدف، شرط كافي براي رسيدن به روياهاي‌تان نيست. ياد گرفتن اين‌كه چطور سوخت و انرژي لازم براي پيگيري اهداف‌تان را تامين كنيد، نياز به تكنيك‌هايي دارد كه براي‌تان شرح دادم. خب حالا شما هم مي‌توانيد نه‌تنها آينده خودتان را پيشگويي كنيد بلكه آينده ديگران را نيز به وضوح ببينيد. به همين راحتي!


چگونه آینده خود را را پیش گویی کنیم ؟

نيت دروني‌ات را مشخص كن

به اين فكر كنيد كه اصلا براي چه به‌دنبال تعيين هدف هستيد و چرا بايد در زندگي روي چيزي خاص هدف‌گذاري كنيد؟ و رسيدن به هدف چه تاثيري بر زندگي‌مان خواهد داشت؟ فقط تعيين هدف و اين‌كه مثلا مي‌خواهيد تبديل به هنرمند يا نويسنده معروفي شويد مهم نيست. در پشت اين موضوع چه چيزي وجود دارد كه به شما انگيزه قوي براي پيگيري هدف‌تان مي‌دهد؟ آرامش؟ تحسين ديگران؟ ثروت؟ دليلي كه شما را براي ادامه هدف‌تان ترغيب مي‌كند، اهميت زيادي دارد چون مثل سوختي قوي براي به حركت انداختن شما عمل مي‌كند. اگر دليل قوي‌اي براي رسيدن به هدف‌تان داشته باشيد، به همان اندازه هم تلاش بيشتري براي رسيدن به خواسته‌هاي‌تان خواهيد داشت. يادتان باشد هدف چيزي است كه هر صبح شما را با هيجان از خواب بيدار مي‌كند و شب‌ها با فكر و تصور به آن به خواب مي‌رويد. اگر هدف‌تان دليل قوي را در پشت خود نداشته باشد، حركت و انگيزه كافي براي پيگيري شما باقي نمي‌گذارد پس تنها تعيين هدف مهم نيست بلكه دليل واقعي انتخاب هدف اگر درست انتخاب شود، به همان اندازه مي‌تواند تاثير بيشتري را در زندگي‌تان داشته باشد.


اولويت‌ها را شناسايي كنيد

همه ما تنها يك هدف را دنبال نمي‌كنيم مثلا در زمينه كاري دل‌مان مي‌خواهد بهترين درآمد را كسب كنيم يا در زندگي زناشويي‌مان مشتاق داشتن يك زندگي سرشار از تفاهم هستيم يا دل‌مان مي‌خواهد در يك ورزش خاص مهارت كسب كنيم اما براي رسيدن به همه اين هدف‌ها بايد قبل از هرچيزي ياد بگيريم كه آن‌ها را با توجه به درجه اهميت‌شان اولويت‌بندي كنيم و تا مي‌توانيم آن‌ها را به هدف‌هايي خردتر تقسيم كنيم و بعد از اين‌كه فهرستي از هدف‌هاي‌مان را يادداشت كرديم، بايد ببينيم كدام‌يك از اين هدف‌ها نسبت به بقيه اهميت بيشتري براي‌مان دارند و روي آن‌ها متمركز شويم. ممكن است به تمام هدف‌هاي مورد دلخواه‌مان نرسيم اما اگر به يك يا چند مورد از آن‌ها هم دست پيدا كنيم، اين موفقيت مسير رسيدن به هدف‌هاي ديگر را براي‌مان باز خواهد كرد. اين‌كه در حال حاضر چه فهرستي در اختيار داريد و اولويت آن‌ها را چطور تعيين كرده‌ايد، پيشگويي از آينده شما خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بد نبود

      پاسخ ها

      • حسین

        من چیزی سردر نیاوردم من می خواستم ببینم ایندم چی میشه

    • عهع

      ایمیل ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیکارید یا مارو بیکار فرض کردید

    • جواب حسین

      بدبخت می شی میری

    • لاله

      یک فرد معروف می شوم

    • لاله

      تبلت دار می شوم

    • یه آدم

      پس میتونم:)

    • علی

      من میدونم که چی میشم نیاز به اینا هم ندارم

    • پرنیا

      کتاب سر باز کنید پیش دعاگر برید همه چی معلوم میشه شک نکنید

    • مهتاب

      سلام.
      من میخواستم از آینده با خبر بشم نه راه رسیدن به هدف و موفقیت!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام

    • فاطمه

      ازاینکه میتونم اینده ام رابامشکلاتی که دارم بسازم خوشحالم تاالان به هدفم فکر نمیکردم امااگر هدف مشخص نباشه هیچ چیز درست نمیشه باتشکر

    • اکبر

      خخخخخخخخخخ

    • الهه

      عالی بود

    • امیر

      برادران عزیز آینده را خودمان میسازیم اگر خدا میخواست خودش آینده را به ما نشان میداد حتما صلاح نیست بدانیم حکمتی در آن است (و شما چه میدانید که ان چیست؟) پس همه را به خدا بسپارید وبه خدا توکل کنید.

    • فرشته

      دوستان عزیز درسته برنامه ریزی وهدف در زندگی مهمه ودرنهایت اتفاقاتی در زندگی می افتد که خدا بخواهد هیچ چیز هیچ چیز از اینده قابل پیش بینی نیست سرنوشت هر کس دست خداست تجربه اینو به من ثابت کرده گاهی اتفاقاتی در زندگی ادم می افتد که با تمام فکرها وبرنامه های ادم تناقض داره

    • ستار

      ماپیش بینی آیندموخواستم ،نه این چرت وپرت هارو.این هاروهمه میدونن.

    • شهريار

      بسيار عالي
      دوستان عزيز بدونيد كه آينده فقط دست خداست و من پيشنهاد ميكنم كه كتاب چهار اثر از فلورانس رو مطالعه كنيد واقعا عاليه.اصلا ديدگاهتونو عوض ميكنه.

    • شهريار

      بسيار عالي
      دوستان عزيز بدونيد كه آينده فقط دست خداست و من پيشنهاد ميكنم كه كتاب چهار اثر از فلورانس رو مطالعه كنيد واقعا عاليه.اصلا ديدگاهتونو عوض ميكنه.

    • بهن

      سلام وقتی ما فکر بد میکنم همان برایمان ایجاد میشود پس همیشه. فکر خودم را فورن عوض کنیم زمین خدا گاه جواب میدهد چه فکر خوب یا بد

    • زهرا

      چرت

    • یه بنده خدایی

      داداچ من می خوام بدونم آیندم چی می شه نه این چرت و پرت ها رو بشنوم

    • بدون نام

      واقعا عالی بود مرسی

    • مه

      مرسی مرسی فقط پوشک مرسی؟؟؟؟

    • من

      منم درمورد سرکتاب سوال داشتم

    • ي بنده خدا

      ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج