۲۰۴۸۵۳
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

روایت دقیق از ماجراهای دیشب تبریز

در حالی که تراکتور پس از گل زیبای فرید کریمی با نتیجه قاطع ۳-۱ از حریف پیش افتاده بود، کارت قرمز علیرضا فغانی به آندرانیک تیموریان همه چیز را تغییر داد و جام را از اصفهان به تبریز پرتاب کرد.

ورزش سه: در حالی که تراکتور پس از گل زیبای فرید کریمی با نتیجه قاطع ۳-۱ از حریف پیش افتاده بود، کارت قرمز علیرضا فغانی به آندرانیک تیموریان همه چیز را تغییر داد و جام را از اصفهان به تبریز پرتاب کرد.

اخراج آندو

در صحنه اخراج تیموریان که حالا باعث سر و صدا و اعتراض به فغانی شده است، تیموریان در واقع قربانی کار خود شد. او که با یک گل و یک پاس گل روز خوبی پشت سر گذاشته بود، در صحنه اخراج در جنگ برای تصاحب یک توپ با سیامک کوروشی و وحید حمدی نژاد درگیر شده و دشنامی علیه آنها به زبان می آورد که با کارت زرد فغانی که از پشت به صحنه نزدیک می شده مواجه می شود. البته ظاهرا داور سال فوتبال آسیا اطلاع نداشته آندو یک کارت زرد دارد و الا احتمالا این اخطار را به کاپیتان تیم ملی نمی داد. اما این اتفاق افتاد تا حاشیه هایی جدی جشن را در تبریز به هم بزند و شرایط را تغییر دهد.

بازگشت نفت

نفت تهران با اخراج آندو بازگشتی فوق العاده به بازی داشت و روی دو ضربه ایستگاهی توسط کوروشی و پادووانی به گل رسید. آنها که می توانستند گل های بیشتری هم به ثمر برسانند، در حالی ناگهان با یک تراکتورِ دفاعی مواجه می شوند که در این لحظات، اینترنت و تلفن ورزشگاه یادگار امام هم قطع شده بوده تا به تراکتوری ها اینطور از اصفهان خبر برسد که بازی در آنجا به تساوی انجامیده است و آنها با نگه داشتن بازی و یک امتیاز قهرمان می شوند؛ خبری که البته دروغ بود.

شایعه از کجا ؟

یک بازیکن تراکتور که دوست ندارد اسمش را قید کنیم می گوید: خبر تساوی سپاهان از روی سکوها به پایین رسید.

جالب اینکه رسانه های اطراف تراکتور در تماس با دوستان تهرانی از خبر اصلی باخبر می شوند اما جو ورزشگاه اجازه خبررسانی سریع را از آنها می گیرد. یکی دیگر از بازیکنان در این‎باره با جزییات توضیح می دهد: بازی شش دقیقه وقت اضافه داشت اما تماشاگران در ۵ دقیقه و ۲۰ ثانیه به زمین ریختند و آقای فغانی هم سوت پایان را زد. ما وقتی دیدیم که مردم شادی می کنند فکر کردیم سپاهان قهرمان شده البته بعضی بچه ها هم از نتیجه خبر داشتند اما جو طوری بود که فکر کردیم بهتر است با مردم شادی کنیم تا اتفاق بدی نیفتد ...

بازیکن شماره یک می گوید: این که گفته شده بازی در اصفهان مساوی شده شاید برای محافظت از آقای فغانی بوده چون مردم به شدت از اخراج آندو ناراحت بودند و ممکن بود اتفاق بدی برای ایشان بیفتد اما به هرحال خدا را شکر ایشان به سلامت از ورزشگاه خارج شدند. ما داخل زمین بودیم و بازی مان را می کردیم که دیدیم مردم داخل زمین مشغول جشن هستند و بقیه ماجرا از کنترل خارج بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا اعلام اشتباهی نتیجه بازی سپاهان به کادر فنی تراکتور و طرفداران در قهرمان نشدن تراکتور تاثیر داشته یا نه هم می گوید: به هر حال هم ما و هم نفت ضرر کردیم. شما دیدید که تونی در دقایق آخر ادینهو را بیرون کشید یا حامد لک دو دقیقه روی زمین بود. درحالی که اگر واقعا مطمئن بودیم اینطور نیست بی محابا می رفتیم جلو تا گل بزنیم یا حتی گل بخوریم چون قهرمانی حق ما یا نفت بود.

به هرحال معما در منشاء این خبر است. اینکه آیا واقعا عمدی در کار بوده که کسی از نتیجه بازی سپاهان مطلع نشود؟ جالب این که علیرضا منصوریان و تونی اولیویرا سرمربیان هر دو تیم شاکی این قضیه اند. منصوریان گفته است: متاسفانه در دقایق پایانی بازی یکی از مسئولان فوتبال استان درحالی که ارتباط ما با خارج از ورزشگاه قطع شده بود، اعلام کرد بازی اصفهان مساوی شده و همین خبر باعث شد تراکتوری ها به لاک دفاعی بروند و بعد هم اتفاقاتی که همه مردم دیدند. من فقط می توانم بگویم این ۸ دقیقه تلخ تا همیشه در ذهن فوتبال ایران می ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      تراختوریهای-متأسفانه باعرض پوزش رک بگم،این روزها -نه چندان دوست داشتنی تاحدزیادی(وشاید کاملا) قربانی تعصب و تندروی بی حد و حصر خودشون شدند.من اصولابا کارهای سرکوبگرانه مخالفم درعین حال هرکسی وظیفه ای داره،مسئولان امنیتی هم دیدندکار ممکنه از دست خارج بشه و نت روچند دقیقه قطع کردند. تنها گناه ثابت شده همینه که شاید ثغییرآنچنان تو وضعیت نداشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدون فکر نظریه صادر نکن
        اندو رو کدوم صحنه اخراج شد هنوزم هیشکی نمیدونه
        پنالتی صد درصد فرید کریمی چرا گرفته نشد؟
        خبر دروغ باعث شد تا تونی مهجما رو بیرون کشید....
        فقط میتونم بگم نوووش جان فغانی
        تراختور قهرمان نشد چون نمیزارن و هیچ وقت نخواهند گذاشت
        گر چه در قلب ما همیشه قهرمانه
        جام بی ارزش مبارکه اصفهانیا

      • رسول

        عزیزم شما لازم نکرده با چیز شکن بیای اینجا و راجع به ما نظر بدی
        بعدشم شما که اونجا نبودی و اینجور نظر کارشناسی میدی!
        یارو تو بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد آماده جشن قهرمانن بشین!!!
        این حرف یعنی توهین به شعور 70هزار تماشاگر،وگر نه ماهم خیلی آروم ورزشگاه رو ترک میکردیم چون دیروز نفت واقعا زیبا بازی کرد و قهرمان نشدن زیاد تقصیر داور نبود تقصیر خود بازیکنا بود که نتونستن نتیجه رو نگه دارن.

      • بدون نام

        ببخشید شما؟؟

    • بدون نام

      من نمی دونم چرا به این شایعه بیش از حد دامن میزنند.این کار میتواند توجیه عقلانی داشته باشد تا تراکتور دست از تلاش بر ندارد وگر نه می فهمید سپاهان برده تلاشی نمی کرد.

    • بدون نام

      هم تیم نفت هم تیم تراکتور قربانی شدن. قربانی باند بازی یه عده که عین بختک افتادن رو فوتبال ایران. سپاهانی های عزیز قهرمانی مبارکتون یاشه اما بدونید عین همین بلاها ها سلاهای بعد برای شما هم اتفاق خواهد افتاد. من مرده شما زنده میبینید انشالا

      پاسخ ها

      • سپاهان طلایی

        حالا چرا قهرمانی سپاهان را زیز سوال میبرید چه ربطی به سپاهان داره

    • بدون نام

      دفه اول نیس سپاهان اول میشه قبلا قدرتش ثابت شده و البته لیلقتش....حالا خیلی از باند اینا مطمین نیستم ک هس یا نیس ولی اونوقتا ک دوتیم تهرانی از قدرت وپارتی و باند استفاده میکردن مگه بکسی برخورد و جلوش گرفته شد شماها هم پول خرج کنین اول بشین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج