جاباما
۲۰۴۸۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وسایل ارتباط جمعی در یادگار امام از کار افتاد

منصور قنبرزاده در خصوص اتفاقات عجیبی که در دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران افتاد، گفت: من به اتفاق برخی از دوستان از طریق تلویزیون داخل رختکن ورزشگاه یادگار امام (ره)، بازی نفت و سایر بازی‌ها را پیگیری می‌کردیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که تلویزیون، موبایل و سایر وسایل ارتباطی جمعی از دقیقه ۸۷ از کار افتاد و حدود ۵ دقیقه پس از سوت پایان بازی دوباره کانال‌های ارتباطی برقرار شد.

تسنیم: منصور قنبرزاده در خصوص اتفاقات عجیبی که در دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران افتاد، گفت: من به اتفاق برخی از دوستان از طریق تلویزیون داخل رختکن ورزشگاه یادگار امام (ره)، بازی نفت و سایر بازی‌ها را پیگیری می‌کردیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که تلویزیون، موبایل و سایر وسایل ارتباطی جمعی از دقیقه ۸۷ از کار افتاد و حدود ۵ دقیقه پس از سوت پایان بازی دوباره کانال‌های ارتباطی برقرار شد.

وی افزود: تنها چیزی که ما می‌دانیم این بود که به نیمکت‌نشینان تراکتورسازی اطلاع دادند بازی سپاهان و سایپا ۲ بر ۲ مساوی است و با این نتیجه تراکتورسازی قهرمان خواهد شد. همین موضوع باعث شد از دقیقه ۸۷ تا دقیقه ۹۶ که داور سوت پایان بازی را زد بازیکنان تراکتورسازی بازی را نگه دارند و وقت را تلف کنند. حتی پس از بازی منصوریان به تونی تبریک گفت و سرمربی تراکتورسازی هم خوشحالی می‌کرد؛ پس از آن هم بازیکنان و تماشاگران تبریزی برای شادی به زمین ریختند.

قنبرزاده تصریح کرد: من نمی‌دانم در این ۹ دقیقه چه اتفاقی افتاد اما اگر این اتفاقات نمی‌افتاد با توجه به اینکه نتیجه بازی ۳ بر ۳ مساوی بود و دو تیم انتحاری بازی می‌کردند به احتمال فراوان یکی از دو تیم گل برتری را می‌زدند و جام در تبریز باقی می‌ماند. این اولین بار است که در عمرم چنین اتفاقاتی را می دیدم. همه چیز تمام شد و چیزی که می‌دانم این است که غفلت تیم‌های تراکتورسازی و نفت باعث شد جام روی زمین بماند و سپاهانی‌ها هم از این غفلت استفاده کرده و جام را بقاپند. این قهرمانی را به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص اینکه آیا به بازیکنان نفت پاداش ویژه‌ای که قول داده‌ بود را پرداخت می‌کند، گفت: بازیکنان ما مقابل صد هزار تماشاگر تبریزی مردانه جنگیدند و همین جا اعلام می‌کنم که از نظر ما آنها قهرمان هستند و به همین دلیل پاداشی که قول داده بودیم را به آنها می‌دهیم.

قنبرزاده تاکید کرد: از زمانی که داور سوت پایان بازی را زد بیش از یک ساعت در رختکن ماندیم و به ما گفتند تا شرایط فراهم نشود، نمی‌توانیم خارج شویم. در رختکن هم در حالی که در قفل بود ماندیم و از بیرون خبری نداشتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج