جاباما
۲۰۴۹۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در ۲۷ سال سابقه‌ام چنین جوی را ندیده بودم

حسین شمس محمدی در خصوص اتفاقاتی که در دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت رخ داد و اینکه گفته می‌شود او نتیجه تساوی سپاهان و سایپا را اعلام کرده اظهار داشت: به هیچ عنوان من این خبر را مخابره نکردم. در آن زمان آنقدر جو استادیوم ویژه بود که نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. برقراری ارتباط از طریق موبایل هم امکان‌پذیر نبود.

خبرگزاری فارس: حسین شمس محمدی در خصوص اتفاقاتی که در دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت رخ داد و اینکه گفته می‌شود او نتیجه تساوی سپاهان و سایپا را اعلام کرده اظهار داشت: به هیچ عنوان من این خبر را مخابره نکردم. در آن زمان آنقدر جو استادیوم ویژه بود که نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. برقراری ارتباط از طریق موبایل هم امکان‌پذیر نبود.

وی ادامه داد: ۲۷ سال است که در فوتبال حضور دارم و ۱۱ سال به عنوان دبیر هیأت فوتبال استان تهران فعالیت کردم اما تاکنون چنین جوی را در ورزشگاه ندیده بودم. اگر قرار بود که من این مسئله را اعلام کنم حداقل باید به سمت نیمکت تراکتورسازی می‌رفتم اما اگر در فیلم‌ها هم ببینید من دائم وسط زمین هستم.

ناظر بازی تراکتورسازی و نفت گفت: استادیوم زیر پای ما می‌لرزید و من به هیچ عنوان به چیزی جز برگزاری خوب بازی فکر نمی‌کردم. ما هم متوجه نشدیم این اتفاق از کجا افتاد. برای خود ما جای تعجب داشت در حالی که ارتباط تلفنی قطع شده بود این خبر مخابره شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج