۲۰۴۹۴۵
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

غائله تبریز ربطی به سفر آتی روحانی دارد؟

درحالیکه بازی سپاهان و سایپا به سود نماینده اصفهان تمام شده بود، در ورزشگاه تبریز، این خبر به شکل دیگری به گوش تراکتورسازی و هوداران آن رسید.

انتخاب: مخاطبان تلویزیون پس از پایان بازی تراکتورسازی و نفت ، با خوشحالی بی حد و حصر بازیکنان این تیم تبریزی و طرفدارانش مواجه شدند که فریاد پیروزی و قهرمانی سر می دادند ، تلویزیون اما لحظاتی بعد سپاهان را نشان داد که آنان نیز خوشحال از «قهرمانی» هستند! گویی امسال دو تیم قهرمان شده اند!

براساس روایات منتشر شده، یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در دقایق پایانی بازی به سمت نیمکت تراکتورسازی رفته و گفته است که بازی سپاهان و سایپا دو بر دو شده است.

از سوی دیگر، افرادی به منظور فراهم کردن فضا در جهت انتشار این خبر دروغ در میان تراکتورسازی، سه دقیقه پیش از پایان بازی سپاهان و سایپا تمام شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل را قطع کردند تا هیچ راه ارتباطی برای اطلاع یافتن از نتیجه بازی وجود نداشته باشد.

در چنین شرایطی بود که خبر دروغ تساوی سپاهان و سایپا و البته قهرمانی تراکتورسازی در دهان ها افتاد و همه بی چون و چرا آن را پذیرفتند.

تراکتور سازی و هوادارانش که همگی این «دروغ شیرین» را باور کرده بودند، پس از اتمام بازی به وسط زمین چمن آمده و شادمانی کردند. بعلاوه، علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران نیز به تونی اولیویرا سرمربی تراکتور که به شدت خوشحال به نظر می رسید، تبریک گفت.

اما این شادی و پایکوبی چندین دقیقه بیشتر دوام نداشت، تماشاگران تبریزی پس از آنکه خبر دار شدند قهرمانی تیم محبوب شان دروغ بوده است، به شدت خشمگین شدند و فضا ملتهب و متشنج شد.

حقیقت آنچنان شوکه کننده بود که در تصاویر منتشر شده، تونی اولویرا بهت زده و با شکل و شمایلی نامساعد دیده می شود و تعدادی از هواداران به بیمارستان منتقل شدند.

از سوی دیگر، برخی منابع خبری ادعا می کنند که فرزند سرمربی تیم تراکتور پشت پرده انتشار این شایعه کذب بوده است! حال آنکه فرض صحت این ادعا ، سئوال این است که آیا گوینده ی ورزشگاه نیز با اشاره ی فرزند سرمربی تراکتور، خبر از قهرمانی تراکتور و تساوری سپاهان داده است؟! آیا این «پسر اوليويرا» بوده که مانع انتشار نتیجه بازی سپاهان در تابلوی ورزشگاه بوده؟ و دهها سئوال و ابهام دیگر!

در این میان، اما آنچه قطعیست آن است که دولت وظیفه دارد کمیته ای خارج از وزارت ورزش و فدارسیون فوتبال تشکیل دهد تا این ماجرا و اتفاق ناشایست و آزاردهنده که قلب هموطنان تبریزی را آزرد، را بررسی کرده و عاملین این اتفاق را به اشد مجازات رسانده و از سوی دیگر، به شکلی این حق پایمال شده را برای تراکتوری ها جبران کند.

پخش شایعه برای اختلال در سفر روحانی

خبر «اعلام دروغ تساوی سپاهان و سایپا در ورزشگاه تبریز» درحالی منتشر شد که چندین روز تا سفر روحانی به تبریز باقی نمانده است. همین مسئله در مورد انتشار این دروغ عجیب، تئوری «از پیش طراحی شدن آن را» در ذهن جاری می کند.

با این حال، به نظر می رسد که برخی از «مخالفان و دلواپسان همه جانبه ی دولت» در آستانه ی حضور رئیس جمهور در تبریز (که روحانی موفق به کسب تعداد رای قابل ملاحظه ای در آن شهر در انتخابات ریاست جمهوری شده بود) قصد اخلال در این سفر را داشته اند.

شنیده های ما حکایت از آن دارد که پس از بازگشت جمعیت خشمگین هواداران تراکتور به خیابان های تبریز، در اقدامی تحریک آمیز و خودجوش پوسترهای سفر «دولت تدبیر و امید» در میان مردم پخش شده است! هوادران تراکتور که از بازی با احساسات شان بسیار دل آزرده بودند و تصور می کردند فدراسیون فوتبال کلاه گشادی بر سرشان گذاشته، در مواجهه با چنین صحنه ای، اقدام به پاره کردن این پوسترها کردند.

تحلیلگران معتقدند که نقش مخالفان دولت «تدبیر و امید» که تاکنون به هر شکلی سعی در ایجاد مانع و مشکل در مسیر فعالیت دولت داشته اند، در اتفاقات تلخ ورزشگاه تبریز بی تاثیر نیست.

این مسئله را نیز نباید از قلم انداخت که اقدام مشکوک و ناشیانه برخی در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ، عامل قطعی چنین اتفاق ناخوشایندی است! کاش وزیر ورزش (که گزینه چندم رییس جمهور برای این وزارتخانه بوده) بیش از این فرصت سوری نکرده و به جای دهان به دهان شدن با سرمربی تیم ملی فوتبال و دخالت در ریز و درشت ترین اتفاقات ورزش، اندکی تدبیر پیشه کند و از ایجاد هزینه و اشکالات مضاعف برای دولت، جلوگیری کند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توهم توطئه داااااارید ؟؟

    • بدون نام

      همه چی به این سیاست لعنتی ربط داره

    • بدون نام

      دروغم کار همین افراطیها بوده!!

    • کوروش

      به نظرم هر کسی که این خبر رو آماده و نگارش کرده دچار توهم توطئه شده

    • صادق

      یا باید بازیهای تراکتور -نفت وسپاهان - سایپا تکرار شود یا به فیفا شکایت باید کرد.
      آقای روحانی لطفا پی گیری کنید

    • محمد

      معلوم نيست اينا چرا اينقدر توهم توطئه دارن ، آخه تراكتور تا همين چهار پنچ سال پيش همش دسته يك و دو بوده حالا توهم قهرماني گرفتشون ، چهار تا بازيو به زور سر وصدا و شلوغ كاري بردن فكر كردن خبريه ، واقعيت اينه كه ديديم .... تبريك به سپاهان

    • بدون نام

      تدبیر و امید رو خوب اومدین مثل دارا و سارا

    • فرزاد

      جواب اولیمو که ندادین ببینم جواب دومیمو میدین یا نه دست مرموز شرق یا غرب در کاراست دنبال کس دیگه نباشین متشکرم روزتان شیک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج