۲۰۵۱۱۳
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

بهار و تابستان امسال باید خودتان را برای پوشیدن كفش‌های پارچه‌ای آماده كنید. كفش‌های پارچه‌ای با زیره‌های یك تكه و البته بلند ابری!

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟
مجله زندگی ایده آل:

DOLCE & GABBANA

روی ابرها راه بروید

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

بهار و تابستان امسال باید خودتان را برای پوشیدن كفش‌های پارچه‌ای آماده كنید. كفش‌های پارچه‌ای با زیره‌های یك تكه و البته بلند ابری! این سبك كفش‌ها در میان طراحی‌های اغلب برندها دیده می‌شود اما كمپانی ایتالیایی DOLCE & GABBANA مثل همیشه در تركیب رنگ و استفاده از نقش ‌و نگار حرف اول را می‌زند! این كمپانی حتی در طراحی زیره ابری كفش‌ها هم سراغ رنگ و طرح‌هایی رفته كه با پارچه اصلی كفش جور در می‌آیند.

DORSA

چرم خوب، طلای ناب

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

این روزها كه محصولات طلا در تركیب با چرم، بازار گرمی به دست آورده‌اند، شركت «درسا» هم دست به كار تولید شده است. این شركت تولیدكننده چرم كه انواع محصولات چرمی زنانه و مردانه را تولید می‌كند، مجموعه‌ای از دستبندهایی چرمی را تولید كرده كه با تكه‌های طلا تزئین شده‌اند. با سری جدید محصولات درسا برای خرید طلا لازم نیست سراغ طلافروشی‌های سطح شهر بروید و می‌توانید از فروشگاه‌های درسا خرید كنید.

DKNY

بهاری بنفش

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

شركت دی كی ان وای، عطر جدیدی را روانه بازار كرده كه پیشنهاد جذابی برای خانم‌های جوان به نظر می‌رسد. این عطر كه شیشه بنفش و جعبه بنفش براقی دارد، رایحه آن تركیب میوه و گل است. عصاره میوه‌هایی چون گریپ فروت، آلو، انگور، در كنارگل‌هایی چون رز در ساخت این عطر به كار رفته و به همین دلیل انتخاب خوبی برای عصرهای بهاری است.

TOMMY HILFGER

همه فن حریف!

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

در نگاه اول طراحی تازه تامی یك بلوز مردانه ساده است؛ همین و بس! اما طراحان این كمپانی این بلوز همه فن حریف را صرفا برای روزهای ابتدایی بهار كه هوا هنوز نشانی از خنكای زمستانی در خودش دارد طراحی كرده‌اند. این بلوز مردانه به خاطر لایه‌های ظریف و سبكی كه در خودش دارد به اندازه كافی گرم هست كه با انتخاب آن بتوانید پوشیدن ژاكت را فراموش كنید و در عین حال آنچنان ظریف كه بتوانید آن را زیر كت یا حتی روی بلوز آستین بلندتان بپوشید!

Jimmy cho

ساعتی برای جین پوشی

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

شركت ساعت‌سازی «اوبلو»، نمونه جدیدی از مجموعه جین خود را رونمایی كرد. مجموعه جین، مجموعه‌ای است كه اوبلو از پارچه جین برای بند ساعت‌هایش استفاده می‌كند. این نمونه جدید، صفحه‌ای به قطر ۴۱ میلی‌متر دارد و ۴۸ برلیان با برش مستطیلی كه با نام «باگت» شناخته می‌شود، دور صفحه ساعت به كار رفته است. شركت اوبلو برای استفاده از جین در بند ساعت، روی پارچه كار كرده تا میزان استحكام و مقاومت آن را بالا ببرد.

Zara

كوچك اما جادار

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

كیف‌هایی كه می‌بینید پیشكش تازه كمپانی زارا به طرفرداران این برند اسپانیایی است. این كیف‌ها همه در دو ویژگی مشتركند ویژگی اول قد و قواره كوچك‌شان است. از قرار این برند خیال دارد امسال با كیف‌های كوچك اما جادارش بازار را تصاحب كند. ویژگی دوم آنها دسته‌های كوتاه‌شان است. همان‌طور كه تصویرها گویاست، این كیف‌ها را فقط باید با انگشتان‌تان مهار كنید و حتی خیال روی بازو نگهداشتن كیف را هم از سرتان دور كنید!

PARASTEH

برای شما كه خاصی

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

اگر در دنیای طلا و جواهرات، به محصولات مرسوم و رایج در بازار علاقه ندارید و نمونه‌های خاص را ترجیح می‌دهید، سری به «پرسته» بزنید؛ برند طلاساز ایرانی كه محصولاتی با طراحی متفاوت و نزدیك به سلیقه‌های اسپرت طراحی و تولید می‌كند. انواع انگشتر با شكل‌های خاص مثل لنگر، علامت سوال و. . . بخشی از تولیدات متفاوت و متنوع این برند ایرانی است.

POOSHEMA


گل‌دارهای ایرانی

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

فرناز عبدلی در طراحی‌های تازه POOSHEMA كه حالا دیگر برندی شناخته شده برای ایرانی‌هاست مثل همه كمپانی‌های جهانی سراغ پارچه‌های گل‌دار رفته است. پارچه گل‌دار انتخابی این برند برای مانتو پارچه‌ای است با زمینه مشكی تیره كه استفاده از آن را در محیط بیرون راحت‌تر می‌كند اما در عوض پیراهن‌گل‌دار این برند تا دلتان بخواهد شاد و پر رنگ و لعاب است به خصوص كه با یك ژیله ساده و به رنگ نارنجی از گل‌های لباس هم تركیب شده است.

Under water home

خانه‌ای زیر آب

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

دوبی بعد از ساختن جزیره مصنوعی، حالا به فكر ساختن خانه‌هایی در زیر آب است. این كشور پروژه‌ای برای ساختن ۴۲ ویلا دارد كه هر كدام دو طبقه در بالای آب و یك طبقه در زیر آب دارند. گروه سازنده این ویلاها پیش‌بینی می‌كند، ساخت آنها در سال ۲۰۱۷ تمام و حدود ۱. ۳ میلیون دلار هزینه شود. هنوز قیمتی برای خرید و فروش این ویلاهای ۳ طبقه با زیرزمینی در زیر آب مشخص نشده است.

HUGO BOSS

دنیا را رنگی ببینید

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

این عینك‌ها كه استفاده از رنگ‌های تندوتیز در آنها حرف اول را می‌زند طراحی‌های تازه كمپانی HUGO BOSS برای آقایان است. ویژگی اصلی این عینك‌ها كه در مجموعه‌ای به نام National colors sporty روانه بازار شده‌اند همان‌طور كه از اسم‌شان پیداست ظاهر اسپورت و تركیب‌‌رنگ‌های متنوع‌شان است. اما سبكی و راحتی را هم باید به ویژگی‌های ظاهری این مجموعه اضافه كرد فلز و لاستیك مخصوصی كه در این عینك‌ها به كار گرفته شده باعث شده در عین سبكی فوق‌العاده‌ای كه دارند كاملا محكم و با دوام باشند.

FENDI

فندی نشان!

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

كمپانی ایتالیایی فندی در كنار طراحی‌ لباس‌، كیف، كفش و. . . حواسش به زیورآلات به عنوان محصولات مورد علاقه خانم‌ها هم هست! این كمپانی هرچند هنوز نتوانسته زیورآلاتش را به اندازه دیگر طراحی‌ها‌یش در دل طرفدارانش جا كند اما از هیچ تلاشی برای ارائه زیورآلاتی به سبك‌وسیاق خودش دست نمی‌كشد. محصول تازه فندی هم تركیب طلا و نقره در قالب دستبند و انگشتر‌ی است كه ایده اصلی طراحی‌ آنها نشان خود فندی است. فریم ساده اما نیم‌دایره این ست خیلی از طرفداران پروپاغرص فندی را مجذوب كرده است.

ZEEEN

نگاهی تازه به دست‌سازه‌های ایرانی

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

زییین یك برند خارجی نیست؛ بلكه یك مولتی برند كاملا ایرانی است. زییین چند صباحی است برای به تصویر كشیدن دست‌ساخته‌های هنرمندان ایرانی در سراسر ایران تلاش می‌كند و با همین هدف توانسته فضایی ایجاد كند كه در آن طراحی‌هایی كه همه حال و هوایی ایرانی و در عین حال كاملا مدرن در خودشان دارند بعد از گزینش‌های خاص یك جا جمع شوند.

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

محصولات زییین مجموعه‌های متنوعی است از سنگ، شیشه، فلز، سفال و چوب كه همه به دست هنرمندان ایرانی به آثار هنری خاص و با هدف كاربرد در زندگی امروز ساخته شده‌اند.

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

LUX Watch BRIKK

ساعت های هوشمند

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

ساعت‌های هوشمند نسل دیگری از محصولات دیجیتال هستند كه هر چند نمونه‌هایی از آنها در بازار موجود است، اما هنوز رونق چندانی پیدا نكرده‌اند. جدیدترین نمونه ساعت هوشمند توسط شركت ال جی طراحی و تولید شده كه چندی پیش رونمایی شد و در ماه اپریل (اواخر فروردین) در بازار عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند قدرت اتصال به اینترنت سرعت بالا و برقراری تماس تلفنی را بدون اتصال با تلفن هوشمند دارد. شركت ال جی كوشیده در طراحی این گوشی از فرم كلاسیك، صفحه گرد ساعت دور شود.

Dior

حكاكی روی صفحه ساعت

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

كمپانی فرانسوی دیور در طراحی ساعت‌‌های تازه‌اش (Dior vill Grand Ball) دست به یك ابتكار چشمگیر زده است. در نگاه اول قبل از اینكه بند و فریم ساعت توجه شما را جلب كند این صفحه ساعت است كه به چشم می‌آید. صفحه گرد این ساعت‌ها با استفاده از چوب، صدف و. . . درست مثل یك تابلوی كوچك نقاشی طراحی شده است. این طراحی‌ها كه به صورت برجسته روی صفحه ساعت حك شده‌اند تنوع رنگی چشمگیری هم دارند.

NANAN

برند ایتالیایی

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

NANAN برندی ایتالیایی است كه به صورت تخصصی در طراحی و تولید مبلمان اتاق كودك فعالیت می‌كند. برندی خوشنام و پرآوزه كه اتفاقا با وجود قیمت‌های سرسام‌آورش این روزها در ایران هم طرفداران بسیاری پیدا كرده است.

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

ویژگی اصلی طراحی‌های این برند كیفیت تضمین شده آنهاست. این محصولات تمام چوب هستند و به همین دلیل نباید انتظار قیمت‌های متعادلی را هم از آنها داشت. ویژگی بعدی پیروی از سبك طراحی خاصی است كه سادگی در آن حرف اول را می‌زند. اغلب طراحی‌های نانان سفید هستند و رنگ با استفاده از اكسسورایز به فضا اضافه می‌شوند.

TORY BURCH

سرخ‌پوست نشان

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

كمپانی TORY BURCH در میان طراحی‌های بهاره‌اش سراغ اوركت‌هایی تركیب شده از نخ و كتان رفته است. اولین ویژگی این اوركت‌ها سبكی‌ و ظرافت‌شان است. ویژگی بعدی برش‌های ساده آنهاست كه به طبیعت از طراحی‌های امسال کمی بزرگ‌تر از سایز اصلی شما درنظر گرفته شده‌اند و همین باعث شده كه بسیار راحت‌تر از حد تصور باشند. اما اتفاق اصلی، بافت پارچه این اوركت‌هاست. طراحی‌های گرافیكی كه روی پارچه آنها به صورت نخ‌دوزی‌هایی كاملا هنرمندانه كار شده در حقیقت الهام گرفته از خطوط و نقش و نگارهای سرخ‌پوستی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه خوبه که وسایل چوبی زیرشون چرخ داشته باشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج