۲۰۵۱۹۱
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

خنک مثل نسیم

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید

دور ریختن شال‌های ضخیم و گرم زمستانی و رفتن سراغ شال‌های بهاری، حس سبكی خوشایندی برای خانم‌ها دارد؛ انگار سریع‌تر و سبك‌تر می‌توانند حركت كنند و كارها به سرعت معجزه‌آسایی انجام می‌شود.

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید
مجله زندگی ایده آل: دور ریختن شال‌های ضخیم و گرم زمستانی و رفتن سراغ شال‌های بهاری، حس سبكی خوشایندی برای خانم‌ها دارد؛ انگار سریع‌تر و سبك‌تر می‌توانند حركت كنند و كارها به سرعت معجزه‌آسایی انجام می‌شود. پیشنهاد بهاری ما، سبك‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است كه می‌توانید با انتخاب آنها سبكی بی‌مثالی را تجربه كنید و در عین حال به روز باشید.

برای ساده‌پوش‌‌ها

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید
خانم‌هایی كه در انتخاب‌های خودشان همیشه سراغ مانتوهای ساده می‌روند در خرید روسری دست‌شان باز است و می‌توانند نمونه‌های طرحدار را انتخاب كنند. برای خانم‌هایی كه در دوره میانسالی هستند، چنین روسری را پیشنهاد می‌كنیم. رنگ كرم آن با اغلب پوست‌ها هماهنگی دارد و گل‌های رنگی‌اش نشاط بهاری را به چهره می‌آورد.

پیشنهاد ویژه راحت‌طلبان

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید

شال‌های سبك نخی، انتخاب‌های مناسبی برای روزهای بهاری و در امتداد آن زمستان هستند اما چروك شدن دائمی این شال‌ها كار را كمی سخت می‌كند. برای رهایی از این مشكل می‌توانید به جای شال‌های نخی معمولی، سراغ نمونه‌هایی بروید كه به هندی معروف هستند. چروك بودن این شال‌ها، كار را راحت می‌كند.

انتخاب تضمین شده

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید

جنس این شال از تركیب حریر و نخ است به همین دلیل در كنار خنكای نخ، جلوه متفاوتی از شال‌های نخی مرسوم در بازار را دارد و حالت رسمی‌تری به خود گرفته است. ویژگی دیگر این شال رنگ آن است؛ خاكستری ملایمی كه قدرت همراه شدن با تمام رنگ‌ها از تیره تا روشن از بهاری تا زمستانی را دارد. از این مدل شال به دلیل پهنای زیاد آن می‌توانید برای روی بلوز هم استفاده كنید.

در امتداد روزها

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید

روسری‌های بزرگ در زمستان امسال محبوبیت زیادی داشتند و باید انتظار داشته باشیم كه این مد در بهار هم رونق داشته باشد اما روسری‌های بزرگ نخی، جای نمونه‌های ضخیم زمستانی را می‌گیرند. این نمونه‌های چهارخانه سبك و راحت جان می‌دهد برای دخترخانم‌هایی كه با ست‌های نیمه‌رسمی و بیشتر اسپرت رفت و آمد می‌كنند.

با ریسك بالا

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید

انتخاب این شال با طرح شلوغ آن، انتخاب سختی برای ست كردن محسوب می‌شود اما كافی است اهل تیپ اسپرت باشید و یكی از كفش‌های ورزشی خوش‌رنگی كه این روزها باب است را همرنگ آبی روسری خود خریده باشید. تركیب این دو كافی است تا صاحب ستی جذاب شوید. ویژگی دیگر این روسری گرد بودن و راحتی آن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      اخه باکدوم پول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • من

        موافقم بــــــاتــــــــــــــــــــ .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج